Fitness Seller

Vet Verbranden

Rayen24

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Hallo Allemaal,

ik ben rayen en nieuw op de forum ,
ik ben 1m75 en ongeveer 73 kilo meeste uit vet ,en nu wil ik er wat aan gaan doen ik wil me droog traien lekker in me vel zitten ik heb momenteel stacker 3 is dat wel goed ? helpt het
ik heb een drukbank gehaald met 120 kg aan gewichten kan veel oefeningen mee doen verschillende wie heeft advies voor mij

Mvg,Rayen

stickies lezen

stickies lezen.

:dunno:

Sticky's lezen. En die stackers nog maar even laten liggen tot je op een plateau komt kwa vetverlies.

Zou beginnen met een degelijk voedingschema. Voordat je naar je werk of school gaat 45 min op nuchtere maag cardioen en savonds lekker aan de gewichten hangen.

stickies lezen

Hallo Allemaal,

ik ben rayen en nieuw op de forum ,
ik ben 1m75 en ongeveer 73 kilo meeste uit vet ,en nu wil ik er wat aan gaan doen ik wil me droog traien lekker in me vel zitten ik heb momenteel stacker 3 is dat wel goed ? helpt het
ik heb een drukbank gehaald met 120 kg aan gewichten kan veel oefeningen mee doen verschillende wie heeft advies voor mij

Mvg,Rayen

ehm .. heb je een vetpercentage van 50+% ?

(bij 73 kilo) ..

Om lekker in je vel te zitten hoef je alleen maar naar de spiegel te lopen en tegen jezelf te zeggen .. "je bent geweldig" (net zolang totdat je het zelf gelooft)

• Topic Starter Topic Starter
ehm .. heb je een vetpercentage van 50+% ?

(bij 73 kilo) ..

Om lekker in je vel te zitten hoef je alleen maar naar de spiegel te lopen en tegen jezelf te zeggen .. "je bent geweldig" (net zolang totdat je het zelf gelooft)

ja dat zeker rond de % vet :(

Lees stickys, blijft eten wat je eet, en haal geen supplementen.

Haha dat had ik nog niet eens gezien, denk dat ts geen zin meer had en nu weer wilt beginnen..

wss jaartje in coma gevalle ofzo

whahahha :P ben niet altijd online

Niet altijd oké maar een JAAR vriend dat is veel.

Sorry Boy's IK wil nu gaan trainen heb me gisteren gewogen weeg 75 kg ben 1m75
veel vet rond me buik . moet ik veel cardio doen en blijfen trainen?

hoeft niet veel cardio te doen.
het is simpel:
eet minder dan dat je calorien verbrandt: calories in < calories uit.
En niet alleen maar cardio want dan zie je er niet gespierd uit maar gewoon dunner.

Terug
Naar boven