MuscleMeat

Vet verbrander

bodybrah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Hallo allemaal,

Ik ben redelijk nieuw hier en zit met een vraag.
Op het moment ben ik 1.79m en weeg 79kg-81kg varierend.
Mijn bf% zit rond 14%-16%. Ik zou dit graag willen verlagen naar <10% bf.
Ik ben natty, en zou willen weten hoe ik dit het beste kan bereiken binnen een tijdsbestek van 3-4 maanden.
Ik wil ervoor kiezen het niet via dieet wijze te doen. Dit omdat ik verscheidende keren heb gemerkt dat ik hiervoor de discipline niet heb. Dus ik zou graag geen adviezen ontvangen over mijn dieet.
Verder twijfel ik wat ik beter kan gebruiken.
t3, clenbuterol of een fatburner uit een fitness-winkel. Ik weet wat al deze middelen doen, maar ik vraag me af welke het beste/snelste werkt.

Alvast bedankt voor de feedback!

gaat allemaal geen ene drol doen zolang je niet goed eet en traint. JE zal dr dus gewoon aan moeten geloven.

Als t zo makkelijk was waren we allemaal ripped met een sixpack

voeding+training is de key, sups/aas zijn slechts bijzaken

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 08:10 ----------

of.. liposuctie? :D

Gaat je niet lukken. Afvallen enkel op supplementen is kansloos (zelfs als je T3/clen neemt).

Iedere dag cardio doen is misschien ene optie, alhoewel je nooit een slecht dieet met training zult kunnen compenseren, maar als je op onderhoud eet ...

• Topic Starter Topic Starter
Nou dan ga ik er maar aan geloven!
Iig bedankt voor jullie posts tot nu toe!
Zou iemand mij kunnen helpen met een dieet-plan en cardio plan.
Enige waar ik rekening mee moet houden tijdens dieet plan is dat ik bij het diner
eet wat de pot schaft!

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
is Keto een goede optie?

Kom zelf is met een voeding+traingsschema aan de hand van stickies. Niemand gaat het zo ff voor je voorkauwen en je weet zelf het beste wat je wel lust en niet lust.
Dus bereken je onderhoud.
20% eronder gaan zitten
E/k/v verhouding berekenen
Voedingsschema in elkaar zetten.

Terug
Naar boven