XXL Nutrition

Vet verlies 1 maandje.

• Topic Starter Topic Starter
Oke,
het afvallen gaat heel goed. ik heb nu een VP van 19 % bij 88 Kg.
als ik de 10% haal ga ik weer bulken tot 90 kg. wat is eigenlijk de minimum leeftijd voor creatine. word dat op 17 jarige leeftijd aangeraden met een bulk?

Oke,
het afvallen gaat heel goed. ik heb nu een VP van 19 % bij 88 Kg.
als ik de 10% haal ga ik weer bulken tot 90 kg. wat is eigenlijk de minimum leeftijd voor creatine. word dat op 17 jarige leeftijd aangeraden met een bulk?

Het maakt niet uit hoe oud je bent voor creatine, 't is geen wondermiddel

Het enige wondermiddel is voeding ;)

THERE AIN'T NO PARTY LIKE AN ALCOHOLIC PARTY!

Je leeft maar 1 keer, het kan zo over zijn.. Afgelopen maand is een meisje uit mijn klas omgekomen bij een auto ongeluk in uithoorn.. Leef nu het kan!

For ever MINI reus

Haha ikzelf drink niet veel meer... Hoogtens 4x per jaar ipv elk weekend.. Maar die 4 keer doe ik het dan ook wel goed! En hij is nog jong dus een weekje zuipen zal hem niet heel veel aan doen hoor..

o, sorry ik was vergeten om mijn voeding schema te posten. maar vooralsnog:

7:30

Whey shake (water)
Kopje groene thee (zonder suiker)
Bord Brinta (met magere melk) water is te smerig..

10:00
2 Broodjes kipfilet
0,5 L water

12:00
2 broodjes kipfilet
0.5 L water

15:00

500 gram magere kwark
kopje groene thee

18:00

Avond eten gewoon wat de pot schaft, meestal lekker veel veggies en wat minder carbs
sowieso geen pizza of patat oid.
Met water.

18:30 Whey shake

19:00 Sporten tot 20:30 (tijdens sporten heb ik ook een halve liter water erbij)

21:00 Caseïne shake

Laatst bewerkt:
Bereken nog even de eiwitten koolhydraten en calorien!

Zal voor het slapen nog ff handjes noten + kwark ( Magere ) erbij pakken

super awesome wide shoulders and chest. and small waist and awesome abs. awesome lats. an awesome v shaped look. and some say a cobra look. the underneath of a cobra when its head is flat and constricted. very sexy!

Snap nut van reactie niet. (het spijt me)
want het gaat per definitie niet over mij... misschien kan je dit soort dingen zetten onder het :ditzijndedingendieikwelgraagwilhebbenaanmijnlichaam topic. ik betwijfel echter wel of het bestaat.
toch bedankt.

als ik jou was zou ik gewoon flink tekeer gaan op texel. ik ben ook bezig met cutten, kwam ook van 21%bf, weet alleen niet hoeveel het nu is, ben iig sinds dien 6 kilo afgevallen en wil er nu nog 3, daarna gooi ik men kcal inname wat omhoog en kijk wat voor een effect het gaat hebben!

maar wat ik wou zeggen: een weekje bier drinken gaat niet heel veel uitmaken, je zult misschien een klein stukje terug vallen, maargoed. zal waarschijnlijk niet meer dan 1 kilo zijn als je op texel natuurlijk niet als een rund gaat lopen vreten wat los en vast zit :p

Terug
Naar boven