MuscleMeat

Vet verlies bij mijn borst

StanL

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
68kg
Vetpercentage
13%
Hallo ik wil graag vetverlieze bij mijn borst, reden waarom is ik val nu redelijk af krijg al redelijk strak buikje :p maar bij mijn borst blijft het vet zitten.
heeft iemand een manier omdat weg te werken ik doe wel wat borst training en cardio maar je blijft vet zien bij mijn borsten en bij mijn buik is het al een dikke maand weg.

gast gewoon cardio!

Gewoon cutten denk, hoe minder op je buik hoe beter!!!! des te beter, ik heb het andersom, bij mij zie je alles droog worden behalve mijn buik.

!!

JE voedingsschema aanpassen en cardio. Wat je nu eet, dus wat je post in een ander topic, is niet voldoende. Je eet slecht en te weinig.

Borst oefeningen? Krachttraining.

Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Doe gewoon cardio (icm een goed voedingsschema) om je algehele vetpercentage omlaag te brengen, dan word het op je borst ook minder.

• Topic Starter Topic Starter
ok ik wil wel een voedingsschemamaken
ik weet dat ik 1950 kcal perdag nodig heb met die berekening van de sticky's
maar wat moet ik dan zo op een dag eten?

ok ik wil wel een voedingsschemamaken
ik weet dat ik 1950 kcal perdag nodig heb met die berekening van de sticky's
maar wat moet ik dan zo op een dag eten?

Die berekening klopt vast niet, of je hebt niet goed gelezen. Al zou je geen reet doen, dan komt jouw onderhoud nog uit op 2170 kcal. Aangezien je wel wat doet komt dat op 2487 kcal.

Hier een schema op maken. 50% kh, 40 eiwit, en 10 vet. Eventueel kh wat verlagen, en vet wat verhogen.

Je eet dus vrij weinig koolhydraten. Minder brood, en dingen er in doen die je kunt controleren. Rijst bijvoorbeeld. Maak een schema, en laat t controleren

daar ben ik nog wel even mee bezig ik heb morge de hele dag om alles uit te zoeken

doe dan maar 40-40-20 om te beginnen. anders is vet te laag.
uitgaan van 3,5 gram eiwit per kilo bw.

Plaatsverbrandende oefeningen bestaan niet. Je borst wordt niet kleiner omdat je 1000 reps maakt met benchpressen ofzo. Je hele lichaam wordt kleiner.

inderdaad maar je kan het wel strakker make door borstoefeninge ^^ dus oogt het wel veel droger :) (dat wilt hij wss ook :P goed voor de zomer kome ^^)

inderdaad maar je kan het wel strakker make door borstoefeninge ^^ dus oogt het wel veel droger :) (dat wilt hij wss ook :P goed voor de zomer kome ^^)

Maar om het strakker te maken moet je aankomen, dus dan is het hele effect weg ! Dik worden is massa aanzetten! Dus dan moet hij eigenlijk dik worden om zijn titties mooier te krijgen ! Kan dus niet plaatselijk als je wilt afvallen!

Ik zit dus met hetzelfde probleem, hele lichaam word langzaam droger, maar borst blijft achter....

Dit zou dus vanzelf rechttrekken als je door blijft gaan met cardio, trainen en goed eten?

Ik zit dus met hetzelfde probleem, hele lichaam word langzaam droger, maar borst blijft achter....

Dit zou dus vanzelf rechttrekken als je door blijft gaan met cardio, trainen en goed eten?
Ja!

En als je op 19% zit, zie je nog geen goed verschil. Pas bij 12% zie je het echt. Dan snap je het wel ;)

Laatst bewerkt:
hallo ik heb in 1/2 maanden zitte k*tten en me vet is al bijna helelmaal weg bij mijn borst

Terug
Naar boven