MuscleMeat

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

Nee, maar dat zal er wel aan mee geholpen moeten hebben.. Tuurlijk is AAS gebruik ook een factor, maar training is ook zeker belangrijk.

Nee dat is het niet , hij kan ook gewoon super volume gebruiken emt super frequentie , maakt niks uit , hij zal groeien als kool.

Leuk is wel om deze ''technieken'' met elkaar te vergelijken aan de hand van proefkonijnen.

Ik ben van mening dat time under tension natuurlijk van belang is maar de ''range of motion'' vaak buiten beschouwing kan worden gelaten bij verschillende oefeningen , vandaar dat ik vooral constant tension gebruik bijvoorbeeld.

De regel van zoveel seconden heen zoveel seconden terug is een beetje overdreven.
Het gaat erom dat de Possessieve explosief is om zoveel mogelijk fast twitch aan te spreken en de negatieve gecontroleerd te houden maar niet geforceerd vetragen.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Er zijn specifieke, wetenschappelijke onderbouwde, richtlijnen betreffende hypertrofie. Tijd onder spanning is daar 1 van (van de 5; zie artikel Big Dat), inhoudende 1-2 seconde positief en 3-5 seconde negatief resulterende in 30-60 seconde totale tijd onder spanning.

Geen hoax geen gimmick, wetenschappelijk onderbouwd. Dat is FST-7 niet.

Ben probeert een 'uniek' programma op te zetten met die 40 regels (wat ik links laat liggen), maar zijn uitleg betreft wetenschappelijk onderbouwde technieken (waar ik wel interesse in heb).

Dus tijd onder spanning heeft WEL meerwaarde ondanks mijn toevoeging van AAS;)

Ik snap je punt , en weet waar je het over hebt maar voor een naturel zal op ten duur hypertrofie niet alleen zorgen voor meer spiermassa.

Laatst bewerkt:
Hij (Ben) zegt zelf dat je spieren niet weten hoeveel gewicht ze tillen, spieren merken alleen maar of ze moeten aanspannen (aan of uit). Vanuit die denkwijze denk ik dat die dropset als doel heeft een langere tut te krijgen en volgens mij rekruteer je dan meer/ andere spiervezels dan wanneer je een tut hebt van 40 seconden. (progressive overload)

Er is vast wel iemand hier die daar meer over weet :)

Volgens hem is dat het moment waarop je groeit, omdat je echt tot de max gaat. Ik doe ze niet overal omdat ik na 1 of 2 oefeningen dan ga cheaten, zelfs met light weights en dat vind ik niet de bedoeling. Doe je gewoon 1 extra setje op normale manier. Plus dat het constante opstaan om schijven van de BB af te halen met bijvoorbeeld een benchpress vervelend is, kost me te veel tijd.

Beetje rare uitspraak dat de setjes zijn die je laten groeien , net als ''die ene rep'' die je laat groeien.
In princiepe ga je tot failure rond de 6-8 streep en dropt het gewicht dan om zo weer tussen deze range te komen tot x setjes , waarom over gaan naar cardiovasculaire oefeningen , wat is daar het nut van?

Betere optie zou zijn om rust pauzes setjes te gebruiken met het een gewicht om zo toch uit de cardiovasculaire gedeelte te blijven en op een respectabele gewicht te blijven gebruiken wat wellicht invloed zal hebben op je workload/kracht.

Dit zou ik tevens niet aan het begin doen maar aan het einde van die spiergroep die je wilt gaan gebruiken voor deze tot failure techniek.

Hij (Ben) zegt zelf dat je spieren niet weten hoeveel gewicht ze tillen, spieren merken alleen maar of ze moeten aanspannen (aan of uit). Vanuit die denkwijze denk ik dat die dropset als doel heeft een langere tut te krijgen en volgens mij rekruteer je dan meer/ andere spiervezels dan wanneer je een tut hebt van 40 seconden. (progressive overload)

Er is vast wel iemand hier die daar meer over weet :)

Dat stuk kijk ik idd ook as we speak. Klinkt logisch.

Zoals al eerder gezegd, niks moet, als je iets anders hebt waarop je groeit ook vette prima toch? Kvind het wel leuk om eens zo te trainen, het zijn allemaal logische dingen, time under tension enzo maar toch zie je bijna niemand het doen ( ikzelf ook niet hiervoor ). Ik vind dit in ieder geval een stuk leuker en logischer om te zien dan shit in de magazines enzo.

Dat stuk kijk ik idd ook as we speak. Klinkt logisch.

Zoals al eerder gezegd, niks moet, als je iets anders hebt waarop je groeit ook vette prima toch? Kvind het wel leuk om eens zo te trainen, het zijn allemaal logische dingen, time under tension enzo maar toch zie je bijna niemand het doen ( ikzelf ook niet hiervoor ). Ik vind dit in ieder geval een stuk leuker en logischer om te zien dan shit in de magazines enzo.

M13 is ook gewoon een stuk hype uit een magazine wat al eeuwen oud is qua principes , dit keer met een fancy naam.

Maar idd uiteindelijk gaat het erom waar jij in gelooft en wat jij leuk en goed bij voelt.

Ik kijk er naar uit om jou filmpjes ooit eens te mogen bekijken JohnMB, zo te zien heb je dr absurd veel verstand van!

Dit is wel een mooi stukje over tut: [Link niet meer beschikbaar]

Samengevat:

But as far as pure hypertrophy is concerned, the culmination of these studies indicates that tempo is largely irrelevant when training to fatigue/failure (21), although TUT may still be more important than total work (11,22). The tempo of your reps determines whether you perform a high work (fast reps) or greater TUT (slow reps) set, however the muscle growth in either case may largely be the same.

Mijn idee hierbij; bij heel zwaar trainen (dus 90% van rm) is het heel moeilijk om een correcte vorm te houden en al helemaal om te "squeezen". Daarom is het voor het grootste deel van de recreatief sporters verstandiger om eerst te focussen op langere tut ipv heel zwaar trainen. Uiteraard doen wat je zelf fijn vind maar het vereist heel veel ervaring een juiste uitvoering te houden als je een gewicht met veel pijn en moeite kunt verplaatsen ;)

Ik kijk er naar uit om jou filmpjes ooit eens te mogen bekijken JohnMB, zo te zien heb je dr absurd veel verstand van!

Be right back.
5 years hgh insuline aas year round abuse , en iedereen zal mij geloven boven iemand anders zijn mening.

Nogmaals , snap totaal niet wat je hier mee wilt zeggen.

Be right back.
5 years hgh insuline aas year round abuse , en iedereen zal mij geloven boven iemand anders zijn mening.

Nogmaals , snap totaal niet wat je hier mee wilt zeggen.

Dat ik geconcludeerd heb dat jij er super mega veel verstand van hebt en dus graag in de toekomst jou filmpjes zou willen zien? zoals ik schreef.

• Like
Waarderingen: YOGI
Dat ik geconcludeerd heb dat jij er super mega veel verstand van hebt en dus graag in de toekomst jou filmpjes zou willen zien? zoals ik schreef.

Als jij betaalt voor zulke filmpjes , deze informatie is gewoon te lezen / zien in andere discussies / explanation videos.

Of wil je daarvoor ook een swole dude zien zodat je overtuigd raakt :p

Als jij betaalt voor zulke filmpjes , deze informatie is gewoon te lezen / zien in andere discussies / explanation videos.

Of wil je daarvoor ook een swole dude zien zodat je overtuigd raakt :p

Ik ben een hollander, ik betaal voor niks. ik download ;)

• Like
Waarderingen: mat
en ik maar die t*fus meergranenrijst met kip vreten..hahahaha..
Wel erg interessant allemaal... respect voor jullie kennis...

GJM of iemand anders, waar ik benieuwd naar ben he. Het pre-workout carbloos eten en 4 uur na je training als enige moment carbs en dan met ijs enzo bevalt me leuk op Tren. Nu vraag ik me af, zal dit ook werken op Deca? Ik heb 1 keer eerder deca gehad en had toen echt wel een stuk cleaner mogen eten, werd er vochtig en vetter van dan de bedoeling was.. Er hier wel van uitgaande dat je het zonder GH doet.

Terug
Naar boven