JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Nee, maar dat zal er wel aan mee geholpen moeten hebben.. Tuurlijk is AAS gebruik ook een factor, maar training is ook zeker belangrijk.
Nee dat is het niet , hij kan ook gewoon super volume gebruiken emt super frequentie , maakt niks uit , hij zal groeien als kool.
Leuk is wel om deze ''technieken'' met elkaar te vergelijken aan de hand van proefkonijnen.
Ik ben van mening dat time under tension natuurlijk van belang is maar de ''range of motion'' vaak buiten beschouwing kan worden gelaten bij verschillende oefeningen , vandaar dat ik vooral constant tension gebruik bijvoorbeeld.
De regel van zoveel seconden heen zoveel seconden terug is een beetje overdreven.
Het gaat erom dat de Possessieve explosief is om zoveel mogelijk fast twitch aan te spreken en de negatieve gecontroleerd te houden maar niet geforceerd vetragen.
---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------
Er zijn specifieke, wetenschappelijke onderbouwde, richtlijnen betreffende hypertrofie. Tijd onder spanning is daar 1 van (van de 5; zie artikel Big Dat), inhoudende 1-2 seconde positief en 3-5 seconde negatief resulterende in 30-60 seconde totale tijd onder spanning.
Geen hoax geen gimmick, wetenschappelijk onderbouwd. Dat is FST-7 niet.
Ben probeert een 'uniek' programma op te zetten met die 40 regels (wat ik links laat liggen), maar zijn uitleg betreft wetenschappelijk onderbouwde technieken (waar ik wel interesse in heb).
Dus tijd onder spanning heeft WEL meerwaarde ondanks mijn toevoeging van AAS![]()
Ik snap je punt , en weet waar je het over hebt maar voor een naturel zal op ten duur hypertrofie niet alleen zorgen voor meer spiermassa.
Laatst bewerkt: