MuscleMeat

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

Dit weet ik ook bro. Wil er alleen op wijzen dat 2 liter ijs op een dag je geen Cutler maakt ;) Dat het een nuttige toevoeging kan zijn wil ik zeker geloven.

Ben ik zeker met je eens man. Maar de hele beredenering erachter ( hoge GI waardes en blabla ) snap ik wel. Ik ga het ook doen zij het op mindere doseringen voedsel ( die 2x300 gram ongekookte rijst doe ik een dag over anders :P ) Als het niet bevalt en ik word in 3 weken fat as **** zal ik 't ook eerlijk melden. Heb wel een kuurlog lopen met de rest van de info mocht je geïnteresseerd zijn!

Natuurlijk moet iedereen aanpassen aan zijn eigen kcal behoeften. Ik denk; post eens een voedingsschema wat anders is dan normaal en - voor mij in ieder geval - heel goed werkt.

Toch binnen enkele weken voor het eerst de 130 kilo aangetikt hiermee (in sportkleding); iets wat mij voorheen niet wilde lukken zonder vet% mee te laten stijgen.

Is het de methode van eten, of is het de verandering an sich? Who knows. Het werkt.

Eerst dacht ik GH15 is gek. Toen ben ik lid geworden en nu zie ik steeds meer wetenschappelijke onderbouwingen die zijn zienswijze onderbouwen.

Natuurlijk moet iedereen aanpassen aan zijn eigen kcal behoeften. Ik denk; post eens een voedingsschema wat anders is dan normaal en - voor mij in ieder geval - heel goed werkt.

Toch binnen enkele weken voor het eerst de 130 kilo aangetikt hiermee (in sportkleding); iets wat mij voorheen niet wilde lukken zonder vet% mee te laten stijgen.

Is het de methode van eten, of is het de verandering an sich? Who knows. Het werkt.

Eerst dacht ik GH15 is gek. Toen ben ik lid geworden en nu zie ik steeds meer wetenschappelijke onderbouwingen die zijn zienswijze onderbouwen.

Is ook de bedoeling van een forum toch, meningen en ervaringen delen. Toen ik idd dingen van die GH15 en zijn bijbel las dacht ik wat een mong**l :P Maar als je dan verder gaat lezen is overal over nagedacht en is het wel leuk om te proberen. Sowieso het idee van gainen en vet verliezen en ook nog eens 4 a 5 dagen per week iets lekkers kunnen eten is leuk hehe.

Typisch voorbeeld van een gek die nog zo gek niet is maar eerder - op AAS vlak - geniaal genoemd kan worden.

Veel dingen van hem gelezen waarbij ik eerst denk 'nee dat druist in tegen alles wat op fora wordt beweerd' om vervolgens tot de conclusie te komen dat er eigenlijk heel veel logica in zit. Specifieke voorbeelden zijn ijs en ei-eiwit eten, maar ook zijn manier van oxy gebruiken, ofwel precontest; net voor de wedstrijd.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Zo zijn er nog tal van voorbeelden.

Potverdomme man! Haha beest. Geen zin om eens een extra foto te uploaden in je galerij ? :P
Op welk gewicht ben jij eigenlijk beginnen trainen ? (traningsjaren)

Wat vonden jullie van die MI40 filmpjes? Ben nu bezig met zijn chest-workoutfilms, heb zo zelf chestday :P Vind het heel interessant, zie dingen die ik nog nooit zo heb gedaan. Z'n kijk op voedsel is ook boeiend alleen daar moet k nog even wat langer voor gaan zitten.

Kan iemand mij die link pm'en van MI40 bestand? Thanks alvast!

• Like
Waarderingen: YOGI
Wat vonden jullie van die MI40 filmpjes? Ben nu bezig met zijn chest-workoutfilms, heb zo zelf chestday :P Vind het heel interessant, zie dingen die ik nog nooit zo heb gedaan. Z'n kijk op voedsel is ook boeiend alleen daar moet k nog even wat langer voor gaan zitten.

Is het bij jullie ook in 8 delen ?
Heb nog niets over voedsel gezien. misschien in de laatste filmpjes ?

Een heleboel filmpjes idd, heb er ook bonus dingen bij zitten. En een x-aantal pdf files waaronder inderdaad die nutrition manual, 55 pagina's ofzo.

Verdomme heb niet alle files dan blijkbaar.
Bij mij noemt de torrent : Phase 5 - max intensity.
Maar een deel van de dvd ?

Als je bij kat.ph zoekt naar ben pakulski mi40 vind je er 2, moet je die met 9 seeds en 8 leech hebben. Die heb ik iig :p Alsk dit niet mag posten let me know, zit niet op een ban te wachten ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
zo goed vind ik het nou ook weer niet, gewoon 3 sets langzaam en 1 dropset tot failure

zo goed vind ik het nou ook weer niet, gewoon 3 sets langzaam en 1 dropset tot failure

Dat vond ik ook, het lijkt facking easy. Zit 'm ook in de kleine dingen vind ik, denk aan de Bench waar je als het ware je handen naar elkaar toe drukt terwijl je de bar vast hebt om spanning te houden. DB Press waar je de db's niet helemaal naar elkaar brengt maar je armen iets buiten je schouders houdt om de spanning erop te houden.

Ik heb net Chest gehad op die manier en echt alle gewichten vielen me gewoon vies tegen, m'n 1e oefening Bench pakte ik met max 70 kg :') En na die 4 setjes wilde ik al niet meer haha, chest al he-le-maal vol.

Dat vond ik ook, het lijkt facking easy. Zit 'm ook in de kleine dingen vind ik, denk aan de Bench waar je als het ware je handen naar elkaar toe drukt terwijl je de bar vast hebt om spanning te houden. DB Press waar je de db's niet helemaal naar elkaar brengt maar je armen iets buiten je schouders houdt om de spanning erop te houden.

Ik heb net Chest gehad op die manier en echt alle gewichten vielen me gewoon vies tegen, m'n 1e oefening Bench pakte ik met max 70 kg :') En na die 4 setjes wilde ik al niet meer haha, chest al he-le-maal vol.

Het is natuurlijk zo dat je dit eigenlijk wel zou moeten weten :p Het principe van time under tension is niet nieuw, dus je beweging moet zo geconstrueerd zijn dat de spanning er de hele set opblijft.

Het is natuurlijk zo dat je dit eigenlijk wel zou moeten weten :p Het principe van time under tension is niet nieuw, dus je beweging moet zo geconstrueerd zijn dat de spanning er de hele set opblijft.

No one ever told me :P Ik zei ook al, 't klinkt allemaal super logisch als je het 1 keer hoort. Had het alleen nog nooit gehoord hehe. Snap wel dat ie voor de echt gevorderden niks nieuws verteld, het was wss allemaal al wel bekend.

tjah , het is logisch maar ik heb er nooit echt gebruik van gemaakt in mijn 2 trainingsjaren.
Wel handig om de techniek eens te bekijken. Gaat me zeker verder helpen. En het is ook leuker trainen.

No one ever told me :P Ik zei ook al, 't klinkt allemaal super logisch als je het 1 keer hoort. Had het alleen nog nooit gehoord hehe. Snap wel dat ie voor de echt gevorderden niks nieuws verteld, het was wss allemaal al wel bekend.

Ja, als hij dat ook gewoon zo bracht en zei "hier zijn studies die aantonen dat dit best is", dan was het mss ook wel tof programma geweest :p feit dat ie drop sets NOS sets noemt, en alles aanpast om in het nummer 40 te passen, en dan doet alsof hij het warm water heeft uitgevonden stoort me echter mateloos :p

Terug
Naar boven