ferdiT
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik wil mijn vetpercentage verlagen tot 6% (en ik weet dat dat heel lastig is), vroeger dacht ik dat het alleen via cardio kon en was ik daarom elke dag bezig met cardio..Dankzij dat ben ik niet alleen vet maar vooral spieren kwijt geraakt.. ik ben nu paar maanden bezig met KT maar ik kom niet onder de 9%..
Voeding :
tot 4 uur eet ik helemaal niets ( Intermittent Fasting )
om 4 uur ga ik naar de Gym en train ik voor een uurtje ( Alleen KT, geen cardio)
5 uur ben ik klaar en neem ik mijn eerste Protein shake ( Afslank Eiwit samen met CytoCarb2)
thuis aangekomen heb ik 4 uur de tijd om 2300 kcal binnen te werken.
meestal is dat : Gemarineerde Kip, Veel gekookte eieren, Bruine bonen, Mais, Salademix, Bruin brood, 500 gr magere kwark en als laatste weer Afslank eiwit maar dit keer zonder Carbs.
70 gr vet-280 Carbs- 180 protein
Ik train dagelijks. ik denk dat ik na de KT nog een half uurtje cardio er in ga gooien als dat niet effect gaat hebben op mn spiergroei.
Voeding :
tot 4 uur eet ik helemaal niets ( Intermittent Fasting )
om 4 uur ga ik naar de Gym en train ik voor een uurtje ( Alleen KT, geen cardio)
5 uur ben ik klaar en neem ik mijn eerste Protein shake ( Afslank Eiwit samen met CytoCarb2)
thuis aangekomen heb ik 4 uur de tijd om 2300 kcal binnen te werken.
meestal is dat : Gemarineerde Kip, Veel gekookte eieren, Bruine bonen, Mais, Salademix, Bruin brood, 500 gr magere kwark en als laatste weer Afslank eiwit maar dit keer zonder Carbs.
70 gr vet-280 Carbs- 180 protein
Ik train dagelijks. ik denk dat ik na de KT nog een half uurtje cardio er in ga gooien als dat niet effect gaat hebben op mn spiergroei.