XXL Nutrition

vetpercentage?

loesie 81

Novice
Waardering
0
hey hallo, ik ben hier nieuw, en ik heb een vraag aan jullie....

wat is jullie lengte, gewicht en vetpercentage? Ik heb zelf een lengte van 1.77 ik weeg ongeveer 63 kilo en mijn vetpercentage is om dit moment 12.7..

mijn doel is: 65 kilo te wegen met een vetpercentage van 9.5

Welkom & veel plezier hier!:D
1,83 / 70-73 KG / 11-13% BF.
Succes met je doel, al is je bf% nu al zeer laag voor een vrouw, hoe is het gemeten?
Je zou nu namelijk al blokjes vaag moeten kunnen zien..

welkom :thumbs:

Smaken verschillen he, maar 12,7% is idd zeer netjes voor een vrouw en spier gainen en vet verliezen.. Pff dat wordt werken meid..

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reactie.. en eh op zich begin ik nu wel lijnen te zien in me buik, armen en ook wel me rug. Ik ben 25 kilo afgevallen, en had zeer veel vel over, nu train ik sinds anderhalf jaar 6 keer per week, en is me vel al behoorlijk strak getrokken. alleen wat moeilijk en moeizaam gaat is de billen en de binnen benen.. die blijven wat losjes, ach geeft wel een doel om door te blijven gaan, ben sinds twee weken begonnen met 100 herhalingen! Oh en me vetpercentage is door de vierpunts meting gemeten, met zo'n echte vetmeter.

bedankt voor je reactie.. en eh op zich begin ik nu wel lijnen te zien in me buik, armen en ook wel me rug. Ik ben 25 kilo afgevallen, en had zeer veel vel over, nu train ik sinds anderhalf jaar 6 keer per week, en is me vel al behoorlijk strak getrokken. alleen wat moeilijk en moeizaam gaat is de billen en de binnen benen.. die blijven wat losjes, ach geeft wel een doel om door te blijven gaan, ben sinds twee weken begonnen met 100 herhalingen! Oh en me vetpercentage is door de vierpunts meting gemeten, met zo'n echte vetmeter.

los velletje ken ik.. Lees me stats maar eens goed.. Heel irritant en je krijgt alleen maar te horen dat je geduld moet hebben.. Mehehehe :headbang:

maare.. Sla niet door en ga op tijd de recovery in (spierweefsel opbouwen om jojo effect tegen te gaan)

succes :thumbs:

Zeer netjes! Vel is logisch idd. 100 herhalingen van wat BW squats? Oke, dat is dus goed:D.

Terug
Naar boven