AndroidHealthClinic

Vetpercentage?

Vieszerdje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Ik heb verschillende metingen gedaan voor mn vetpercentage, alleen komt er elke keer wat anders uit.

Wat is mijn vetpercentage ongeveer volgens jullie?

35k8kkz.jpg

sowieso rond de 10% ga bulken en niet "te zeer" lijkt me logisch dat je je sixpack wilt behouden :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedoeling was dat de sixpack stuk duidelijker werd :P

lol dus je wilt niet breed en gespierd worden maar je focussen op je sixpack? :S lol als je bedoeling is om de sixpack duidelijker te maken zullen je boten bloot komen te staan.... je hebt geen vlees aan je botten :D

ik ruik een superdude

Dit is een beetje waar het op moet lijken.. Niet op de houding letten van die dude:P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Wat bedoel je hiermee>?

Paar procent eraf dan, maar dan moet je eerst nog wel flinke buikspieren krijgen door goede training en voeding ;).

dat je alleen sexy buikje wil voor de chicassss en geen benen traint en die foto die je poste moet je eerst even 3 jaar trainen

idd, je hebt de borsten/rug/schouders/armen van die foto niet eens maar je wilt enkel zijn sixpack haha trollolololol

Ik train mn benen juistwel (Bovenbenen+Hamstring vooral)Ik voetbal namelijk .. is alleen niet aan de foto te zien:P

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

idd, je hebt de borsten/rug/schouders/armen van die foto niet eens maar je wilt enkel zijn sixpack haha trollolololol

Is daar wat mis mee dan :P? overigens was mijn vraag wat mn BF was

Laatst bewerkt:
Ik train mn benen juistwel (Bovenbenen+Hamstring vooral)Ik voetbal namelijk .. is alleen niet aan de foto te zien:P

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Is daar wat mis mee dan :P? overigens probeer ik meer dan alleen de sixpack te trainen

nou dat valt niet te zien..post is een benen pic dan

Dit is fake! Zo buffff en pas 20 jaar kan nooit.

Mischien moet ik die termen beter leren maar wat is bufff. Niks fakes aan hoor ben het echt

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

nou dat valt niet te zien..post is een benen pic dan

Ben nu eigenlijk niet op juiste plek om foto's van mn benen te maken maar ik zal ze later wel maken

opblaaspop :O

Mischien moet ik die termen beter leren maar wat is bufff. Niks fakes aan hoor ben het echt

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Ben nu eigenlijk niet op juiste plek om foto's van mn benen te maken maar ik zal ze later wel maken

Ik geloof daar ook niks van dat jij het bent maak een nieuwe foto met een lepel in je rechterhand, dan weten of jij het echt bent!

Laatst bewerkt:
''-''

Laatst bewerkt:
Dit is een beetje waar het op moet lijken.. Niet op de houding letten van die dude:P
http://www.fitness-weetjes.nl/images/stories/ripped_abs.jpg

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Om het lichaam van die dude op die foto te bereiken moet je toch echt zon 10-15kg spiermassa aankomen en toch wel 2jaar trainen om dat te kunnen bereiken.

Als je nu nog gaat zakken in gewicht om je sixpack door te laten komen ga je eruit zien als een zak botten.

Trainen vriend, en bulken/eten

Mijn vraag was een schatting van mijn vetpercentage :P

12%.
Cutten gaan je looks geen goed doen iig.
En die mensen hierboven namen je in de maling met dat lepel verhaal ;)

Terug
Naar boven