- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt alleen geen fl**ker van, die gast op 23% zit echt wel tegen de 28% aan.Ik gebruik in basis dit soort vergelijken.
Deze heb ik keurig gejat uit mijn opleiding.
DitVerder blijft het een cijfertje, en verteld de spiegel je of je tevreden bent of niet.
Je hebt het niet gelezen he.Klopt alleen geen fl**ker van, die gast op 23% zit echt wel tegen de 28% aan.
Kortom gewoon meten met caliper en 7-punts meting, voor zeer goede schatting. Verder blijft het een cijfertje, en verteld de spiegel je of je tevreden bent of niet.

Klopt alleen geen fl**ker van, die gast op 23% zit echt wel tegen de 28% aan.
Kortom gewoon meten met caliper en 7-punts meting, voor zeer goede schatting. Verder blijft het een cijfertje, en verteld de spiegel je of je tevreden bent of niet.

Klopt alleen geen fl**ker van, die gast op 23% zit echt wel tegen de 28% aan.
Ik ben het met @Bullshark eens dat de spiegel je verteld of je tevreden bent of niet.Dus een specifieke scan is minder betrouwbaar dan een caliper?![]()
Blijft fascinerend dat vooral mensen die in de "beginnersfase" zitten zich vaak vasthouden aan de "almachtige scans".Dus een specifieke scan is minder betrouwbaar dan een caliper?![]()
daar reageer ik juist op.Ik gebruik de gegeven foto's als indicatie voor het vet%. En discussies hoeveel vet% het nu precies is blijf je toch altijd houden.
Ik begrijp werkelijk geen reet van je verhaal. 🙈🙈 wat bedoel je nou? 🫣daar reageer ik juist op.
voor ons is het meer van belang als je al laag in de vetp zit. Dus onder de 17% wat eigenlijk normaal is voor een niet sporter. Zit je daar zichtbaar boven is het totaal nutteloos.
ik laat mezelf meten omdat ik niet boven de 14% calipermeting wil komen.
ga ik wel die richting op neem ik me maatregelen. Dus de waarde speelt pas op als je al laag zit en oa uit wedstrijdshape komt.
het maakt voor ts dus geen fl**ker uit of het cijfertje 23.7% of 22% is. 🤣
Begin eens met lezen van ts zou ik zeggen 🤣Ik begrijp werkelijk geen reet van je verhaal. 🙈🙈 wat bedoel je nou? 🫣
Thanks. Ik maak me niet druk? Ik vraag het me af en ben geïnteresseerd in de ervaringen.Je kunt prima eens per maand 3 dagen IF doen. Maar ik zou liever gewoon je Kcals aanpassen, of meer bewegen.
Maar je maakt je druk om dingen die nu nog amper invloed hebben. als jij 110kg weegt op 8% zul je het eerder merken dan nu.
Whey met wat noten kan prima btw. maar welke vorm van IF wil je doen ?