XXL Nutrition

Vette nieuwe Samsung!

Mighty

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
[Link niet meer beschikbaar]

Ik was al verkocht bij het laatste model van Samsung (full HD), maar deze is nog beter. Al vond ik die single ronde knop op het voorlaatste model wel mooier.

Rond de 3200 Euro voor een 46" LCD, nah dan liever iets meer een een 50" Plasma Pioneer :) . En dat gelul over 100hz en bla enhancer dit en dat, allemaal bullshit features...

Heb Philips plasma 50PFP5532D/12 , super TV ;)

en dat voor 1500,-

Pioneer plasma is nog steeds het beste.

• Topic Starter Topic Starter
Rond de 3200 Euro voor een 46" LCD, nah dan liever iets meer een een 50" Plasma Pioneer :) . En dat gelul over 100hz en bla enhancer dit en dat, allemaal bullshit features...

Hoe kom je erbij, dat je 3200 voor een 46" LCD moet betalen??? De helft komt eerst aan de beurt.

Ik heb laatst een paar Samsungs gezien en het zijn zeer mooie toestellen met prachtig scherp beeld, Sony en Philips stonden er naast en haalden niet die helderheid en scherpte.

Beetje zoeken op het internet en je krijgt die prijs en een full HD van Pioneer kost geen 7500 Euro ;) .

Ik zoek meestal niet zo ver en kan bij kieskeurig de prijzen snel vinden. Over het algemeen klopt dat redelijk, wat zij aangeven, wat de minimale prijzen zijn.
De Pioneer 5000EX kost toch echt €7500 en een Samsung 46"plasma (full HD) kost toch echt maar €1800.

Je vergelijkt een out dated 50" met een nieuwe 46", de Pioneer PDP-LX508D kost +/- 4800 Euro, voor de 7000 Euro haal ik een 60" pioneer plasma :) .

Je vergelijkt een out dated 50" met een nieuwe 46", de Pioneer PDP-LX508D kost +/- 4800 Euro, voor de 7000 Euro haal ik een 60" pioneer plasma :) .

Oke! Ik wist niet, dat er alweer nieuwe schermen waren, die ook full HD zijn. Die zijn idd behoorlijk goedkoper en die KURO-modellen schijnen idd helemaal top te zijn.
Waar vind jij die voor 4800 euro dan?
Overigens is het nog 3 keer zo duur als de Samsung en het verbruik ligt nog steeds 2 x zo hoog. Dan moet het beeld wel echt veeeeel beter zijn, wil ik nu nog overstag gaan.:D

Die 4800 Euro zal waarschijnlijk de officiele prijs van Pioneer NL worden, denk dat je bij een dealer nog het één en ander kunt besparen ;) .

Maar als je dat bedrag van plan bent uit te geven kun je ook naar Full HD-projectors gaan kijken, als het WAF geen rol speelt :D .

Die 4800 Euro zal waarschijnlijk de officiele prijs van Pioneer NL worden, denk dat je bij een dealer nog het één en ander kunt besparen ;) .

Maar als je dat bedrag van plan bent uit te geven kun je ook naar Full HD-projectors gaan kijken, als het WAF geen rol speelt :D .

Hij staat nu voor iets van 5500 euro te koop als laagste prijs. Maar dat vind ik allemaal te duur. Ik vind mooi beeld belangrijk, maar niet zo belangrijk, dat het me veel extra geld gaat kosten.
Begrijp me goed; ik ben gek van Pioneer en zou liever een Pioneer hebben, maar ze zijn me te duur voor dat kleine btje extra kwaliteit, dat ze bieden in dit geval.
Dan bespaar ik nu wat met het scherm en kan ik een betere speler kopen.;)

Terug
Naar boven