XXL Nutrition

Vetverbandertje voor mijn moeder....

PeterkeP

Novice
Waardering
0
Tja, ik heb zelfs mijn moeder zo gek gekregen om eens een fatburner te gebruiken...

Hebben jullie adviezen voor me waar ze mee geholpen zou kunnen zijn?? Hier wat info:

56 jaar, +/- 1.65, rond de 75 kilootjes....

Ze heeft al van alles geprobeerd, van fitness (niet al te fanatiek), tot het laatste sonja bakker dieetje. Helaas voor haar werkt het allemaal niet echt aangezien ze niet echt een geweldig doorzettingsvermogen heeft.

Zou ze echter iets kunnen bereiken met een fatburner?? En zo ja, naar wat moet ik dan kijken?

Alvast bedankt,
Peter

Als ze geen doorzettingsvermogen heeft kan je het vergeten. Straks zit ze stuiterend op de bank.

Als ze geen doorzettingsvermogen heeft kan je het vergeten. Straks zit ze stuiterend op de bank.

als ze geen doorzettingsvermogen heeft wil ze het gewoon niet dat soort mensen zie ik vaak genoeg in de sportschool ze wandelen nog langzamer als ik gewoon loop op de loopband:treuren:

De vetverbranders die ik heb genomen (CLA, L-carnitine) hebben allemaal niets geholpen. En ik heb ze dan nog gebruikt in combinatie met goede voeding en veel training. Als je niet traint en ook niet op je voeding let, heeft het allemaal geen zin. Dan kan je dat geld beter aan mij geven :D ;)

koop haar een hond

• Topic Starter Topic Starter

die hebben we al... een adhd Jack Russel :D

Ze gaat 1x in de week naar zo'n aerobic/step achtig ding waar ze met zo'n 30 andere 50+'ers staan te hupsen.... tja, moeders willen ook nog wat op oudere leeftijd!!!

Maar goed, toch bedankt voor de adviesjes (voor zover het bruikbaar was.. niet dus ;) )

stel je koopt haar een fatburner, en als bij wonder verliest ze wat kilos.. wat zal er gebeuren als het potje leeg is?

wil ze afvallen dan zal ze een goed voedingsschema nodig hebben en wat beweging.. anders zijn die fatburners natuurlijk zinloos

en wat me ook opvalt is dat veel oudere mensen VEEL TE WEINIG water drinken.. minstens 2.5L per dag

en over die fatburners; ik heb veel goeds gehoord over Hydroxycut Hardcore en Venom Hyperdrive :D

let wel op als je moeder geen last heeft van haar bloeddruk, of hart- en vaatziektes ofzo.
Veel vetverbranders zijn niet geschikt voor zo'n mensen.

Voor de rest zou ik zeggen:
Lipo-6 van Nutrex
of Hydroxycut Hardcore van Muscletech

1x in de week bewegen is ook niet genoeg he! kijk eens naar haar eetpatroon en laat haar elke dag i.i.g 1 uur wandelen ( aan een stuk ). Vindt de hond ook leuk. Of fietsen. In ieder geval elke dag bewegen. Zwemmen is ook goed.
Als ze al aan de vetverbranders gaat dan zal ze toch moeten gaan bewegen. Die vetverbranders maken de energie vrij in het lichaam maar dan moet de energie nog verbruikt gaan worden.

ga es requiem for a dream huren ;)

Mijn moeder heeft eens een vetvrij dieet gedaan, Gratis & Gezond Afslanken met www.vetvrij.com. Ookal gaat het tegen veel bodybuilding regels in, het werkte best aardig. Tuurlijk heeft ze altijd dicipline nodig maar in dit dieet kan je in het weekend "normaal" eten en verlies je vrij snel gewicht.
Als stimulans had ik eens meegedaan met mijn ma, voor 3 weken, toen was ik 9 kilo kwijt (zal niet alleem maar vet zijn, dus nu niet meer doen :o).

Als dit niet werkt kan je ook gewoon een dieet schema voor haar maken, wat ze lekker vindt, veel maaltijden en gezond en voor haar geschreven.

Veel succes!

Mijn moeder (60) heeft eind vorig jaar een cross-trainer aangeschaft en staat nu bijna dagelijks een half uur tot een uur op dat ding. Dat gaat heel goed.

Het draait allemaal om discipline wat betreft haar voeding en training. Iedereen die wil kan strak worden. Maar tussen "willen" en "willen" zit een groot verschil. Misschien wat Clen en T3 tijdens haar workout:p

vetverbrandingspillen moet altijd in combinatie met trainen (lopen/fietsen) in haar geval en een voedingsschemadie bij haar past,(dit heb je natuurlijk al aan haar verteld)
Ik zal op haar leeftijd met zo weinig beweging niet aan de fatburnesr gaan i.v.m. eventuele hart problemen.

Thee lepeltje Glenbuterol tussen de koffie en't koekske:shake:

PS: moesten er daadwerkelijk toverdrankskes bestaan, zou deze forum overbodig zijn i guess. Hierboven is alles reeds vermeldt geweest.

grtz

zou wel oppassen idd met wat je ze geeft... bloeddruk, hart, enz enz

als ze geen doorzettingsvermogen heeft wil ze het gewoon niet dat soort mensen zie ik vaak genoeg in de sportschool ze wandelen nog langzamer als ik gewoon loop op de loopband:treuren:

Gisteren nog een met verbazing zitten bekijken... Kwam in nieuwe train-outfit opgedoft aanrijden met de auto natuurlijk, en zat even later op de fiets met een glimtijdschriftje terwijl ze met hooguit 30 rpm op standje heuvelaf-met-de-wind-in-de-rug de trappers ronddraaide. Deed me sterk denken aan een slak, maar dan wel van een trage soort. Na een kwartier vond ze het wel genoeg, stapte in de auto en vertrok weer.

"Ik heb er alles aan gedaan maar bij mij werkt het niet!" zal ze later wel verkondigen.

Terug
Naar boven