kan iemand mij helpen met het kwijtgeraken van vetopslag aan mijn achterwerk .overal ben ik mager alleen aan mijn achterwerk blijft er vet steken en wil dit nu kwijt en echt de bilspierkabels zien lopen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben wielrenner dus al wa vet is is overtolligSantino88 zei:Dude? Als jij dat bent op je Advanter zou ik me niet bezig houden met "overtollig" vet.
Niet slecht bedoeld trouwens.
nozal zei:

kan best zijn maar zijn beiden naar eenzelfde doel bezig en da is er zo goed mogelijk uitzien op zijn gebied van sport.Marijn zei:
wil een wielrenner er zo goed mogelijk uit ziennozal zei:kan best zijn maar zijn beiden naar eenzelfde doel bezig en da is er zo goed mogelijk uitzien op zijn gebied van sport.

Vermager idd genoeg in de zomer.ben deze winter van 68 naar 76 gegaan.Dit om minder klast te hebben van de kou in de winter wa dus effectief ook zo is.zit op 9% vet en wil dit nog naar 8 bengen voor het seizoen wa met gemak gaat lukken,alleen zijn mijn billen natuurlijk ook wat verdikt en nu wil ik enkel deze wa strakker zien want van de rest ben ik tevreden van de resultaten en voor al de gasten die foto is voor het begin van mijn wintertraining en wielrenners hebben ook geen ferm borstkas nodig want dit zou anders nutteloze massa zijn waarmee wij niks zijn in het wielrennenSantino88 zei:overtollig vet? Wielrenners verbranden toch kcal zat? Hoorde overlaatst 1rit van tour de france 7000-8000 Kcal en hoeveel wegen die mannekes 60-70?
Gewoon rijden![]()
Mugje zei:wil een wielrenner er zo goed mogelijk uit zien
Volgens mij wil een wielrenner zo goed mogelijk presteren...