Fitness Seller

vetverbranding achterwerk

nozal

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
kan iemand mij helpen met het kwijtgeraken van vetopslag aan mijn achterwerk .overal ben ik mager alleen aan mijn achterwerk blijft er vet steken en wil dit nu kwijt en echt de bilspierkabels zien lopen

haha is dit serieus bedoeld

in ieder geval, gewoon nog meer afvallen om ook dat laatste vet te verbranden

plaatselijk vet verbranden is een mythe

tis trouwens geen beste zaak dat je overal mager bent :(

Dude? Als jij dat bent op je Advanter zou ik me niet bezig houden met "overtollig" vet.
Niet slecht bedoeld trouwens.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Plaatselijk vet verbranden is idd onmogelijk. Je lichaam slaat overal een beetje vet op , op de ene plaats wat meer als de andere. Bij een energietekort gaat er overal een beetje vet opgebruikt worden, maar ook hier kan het zijn dat er op de ene plaats wat meer verdwijnt dan op de andere. Sommige plaatsen noemen we in de volksmond ook wel eens "koppig vet". Dit zijn nu eenmaal net die plaatsen waar we het wegwillen maar waar het langst blijft zitten. De enige methode om het kwijt te geraken is nog lager in vetpercentage te duiken zodat het algemene vet% daald en de koppige plaatsen meedalen. Zit je echter met extreem moeilijk te verbranden vet dan is liposculptuur misschien de enige uitweg.

Denk dat je als wielrenner gewoon flink wat spiere daar hebt zitten mischien?
Anders gewoon afvallen, dan gaat dat vet ook wel weg.. of onder het mes gaan!

nozal zei:
kan best zijn maar zijn beiden naar eenzelfde doel bezig en da is er zo goed mogelijk uitzien op zijn gebied van sport.
wil een wielrenner er zo goed mogelijk uit zien???
Volgens mij wil een wielrenner zo goed mogelijk presteren...

overtollig vet? Wielrenners verbranden toch kcal zat? Hoorde overlaatst 1rit van tour de france 7000-8000 Kcal en hoeveel wegen die mannekes 60-70?
Gewoon rijden:D

• Topic Starter Topic Starter
Santino88 zei:
overtollig vet? Wielrenners verbranden toch kcal zat? Hoorde overlaatst 1rit van tour de france 7000-8000 Kcal en hoeveel wegen die mannekes 60-70?
Gewoon rijden:D
Vermager idd genoeg in de zomer.ben deze winter van 68 naar 76 gegaan.Dit om minder klast te hebben van de kou in de winter wa dus effectief ook zo is.zit op 9% vet en wil dit nog naar 8 bengen voor het seizoen wa met gemak gaat lukken,alleen zijn mijn billen natuurlijk ook wat verdikt en nu wil ik enkel deze wa strakker zien want van de rest ben ik tevreden van de resultaten en voor al de gasten die foto is voor het begin van mijn wintertraining en wielrenners hebben ook geen ferm borstkas nodig want dit zou anders nutteloze massa zijn waarmee wij niks zijn in het wielrennen

---> Voeding en dieten.

om de spieren onder het vet zichtbaar te laten zijn (de bewuste strepen waar je het over hebt), helpt het ook als je meer massa hebt.
Anders zie je eerder bot.

Dus sqautten, deadlifts, etc daar krijg je ASS van :D

eigenlik is het toch vrij simpel voor jou? Want je moet je geen reet aantrekken van spierafbraak, het is zelfs nog in je voordeel!

Je zou in een lokale sportclub misschien spinning(rpm) kunnen gaan doen. Dan kun je je het licht uit de ogen fietsen en flink wat vet gaan verbranden(let op dit is verslavend :D)

[Link niet meer beschikbaar]

Dit programma wordt het meeste gegeven in de diverse sportclubs.

;) vond ik wel een leuke van santino, "geen reet aantrekken" :D
en wielrenners niet bezig met hoe ze eruitzien:eek:
ooit al van cipolinni gehoord;)

Ja maar die is Italiaan dus dat veranderd de zaken alweer:D

Go MaRiO

je kan natuurlijk ook je kont in de fik steken :)

Terug
Naar boven