XXL Nutrition

Vetverbranding afvallen

Volkan20

Novice
Waardering
0
hoi, ik heb een probleem...

ik ben op dit moment 20 jaar oud.
90kilo
1.90 lang
ik heb veel vet om me middel en heb een buik.

Ik wil dat alles weer strak word dus.. Moet ik fatburners gebruiken zo ja welke, minder eten wat zijn de mogelijkheden?? Ik wil die zwembandjes en buik nu echt wegkrijgen..... dus tips zou heel welkom zijn

Cardio gaan doen zeker 45min. per dag en Ga naar 2000Kcal. per dag

met 55% Eiwit , 33% Koolhydr. en 17% vet uit hoogwaardige voedingsbronnen

Fatburners zijn niet nodig, vaak werken ze zelfs niet. Er bestaat geen toverdrankje waarmee je ineens in topvorm bent.

Lees
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Doe aan sport (krachttraining voor meer spieren, cardio voor ververbranding en hart-longgezondheid), eet gezond, niet teveel, niet te weinig, en tegen volgende zomer ben je beach-proof.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een jaar gefitnesst maar toen tijdje gestopt vanwege examens enz.. en nu is het best vettig vooral mijn buik en zwembandjes. effe vragen hoe anderen het doen.....

Fatburners zijn niet nodig, vaak werken ze zelfs niet. Er bestaat geen toverdrankje waarmee je ineens in topvorm bent.

Lees
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Doe aan sport (krachttraining voor meer spieren, cardio voor ververbranding en hart-longgezondheid), eet gezond, niet teveel, niet te weinig, en tegen volgende zomer ben je beach-proof.

Cardio gaan doen zeker 45min. per dag en Ga naar 2000Kcal. per dag

met 55% Eiwit , 33% Koolhydr. en 17% vet uit hoogwaardige voedingsbronnen

Eh. laten we zeggen: bereken/bepaal je onderhoudsniveau. Ga daar 500 Cal onder zitrten door minder te eten of meer te verbranden. En neem minimaal 2 maal je lichaamsgewicht in grammen aan eiwit (meer mag ook).

Ik denk dat je ook prima afvalt op 3 keer in de week krachttraining, geen cardio en 2500 Cal, maar goed, dat kun je alleen zelf uitvogelen..

Oh en fatburners verbranden geen vet. Je hebt ze dus niet nodig.

Terug
Naar boven