AndroidHealthClinic

vetverbranding, ben ik goed bezig?

Wil je met dit fysiek gaan cutten? Ik zou eerder wat massa gaan pakken erbij, vetpercentage is toch al vrij laag?

• Topic Starter Topic Starter
Yup I know, heb lang zitten klooien en gewoon zitten vreten wat ik dacht wat goed was. Niet dus. Nu de zomer eraan komt, wil ik eerst zorgen voor een goeie basis envandaar uit verder opbouwen.

Het begin was moeilijk om een strak schema aan te houden, maar nu heb ik er geen problemen meer mee. Ik weet zelf ni hoe hoog mijn vetpercentage is, 15% ? Hoelang zou ik nog moeten doorcutten, als ik bv tot 10% wil gaan? zit nu op 86kg --> 80 kg? Is mijn schema enigszins deftig ?

Abcya

blijven gaan, komt wel goed

Met bulken bedoel je mag ik hopen?

@ts, ik begrijp goed dat je er graag strak wil bijlopen. ikzelf heb ook moeite als ik keihard train, maar me spieren komen onder een klein laagje vet te zitten.

Dan denk je, ik train zo hard, maar ik wordt iets vetter, dat mag niet.

Maar je moet aan de lange termijn denken, als je niet bereid bent om iets dikker te zijn, dan zal je nooit dat echt goede lichaam bereiken. daarvoor moet je namelijk eerst goede spiermassa opbouwen, en dat kan alleen door eerst goed te bulken.

Geloof mij, **** deze zomer, ga kei en keihard trainen, eet iets boven onderhoud en ga volgende lente cutten, dan heb jij volgende zomer echt een killer fysiek.

Als je nu gaat cutten, dan blijf je steeds maar hangen in je huidige fysiek. Als je echt grote veranderingen aan je lichaam wil, dan zal je 1 jaar ff moeten afzien, maar dat zal zeker zijn dividend uitbetalen volgend jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp je reactie. Ik heb eigelijk altijd al een "buikje" gehad, nu ben ik voor het eerst echt proberen deze weg aan het werken. Ik moet eens kijken of ik geen begin pic heb, dan kan je het verschil beter zien.

Ik kom redelijk snel bij, ik zat zo op 92kg zonder al te veel moeite.
Wat niets wil zeggen, ik ben namelijk bijna 2meter, als ik 100kg weeg lijkt het nog niet impressive.

Thx voor je advies, maar ik ga toch nog even blijven doorcutten. Heb namelijk nog nooit rond de 10% gezeten, en zit nu zowat op het laagste dat ik ooit gezeten heb, daarmee nog even doorgaan.

En vanaf dan doorknalle tot min. 100kg!

Abcya

crash bandicoot!!

ik ben ook erg benieuwd naar geschatte vetpercentage, ik heb ongeveer dezelfde fysiek en afgezien van het feit dat ik geen soja melk drink en minder (bijna geen) fruit neem lijkt mijn schema ook wel wat op dat van jou. ik eet 3 boterhammen kipfilet meer per dag anders kom ik om van de honger

Ik verlies per week ongeveer 0,5kg, dus het schema lijkt te werken.
Ik ga ervan uit dat dit vooral vet is. Ik ga hier nog even meedoorgaan, kijken waar ik uitkom.

Abcya

Niets veranderen als het werkt!:cool:dan ben je goed bezig.

Niets veranderen als het werkt!:cool:dan ben je goed bezig.

Thx :D Ja, buikspieren beginnen voor het eerst lichtjes zichtbaar te worden. Dit heb ik tervoren nog nooit kunnen realiseren.
Zomer komt eraan, dus nog even doorgaan en kijken waar ik uitkom.

Na de zomer cleanbulken, en proberen volgende zomer op 100kg te staan.

Ik moet helaas toegeven dat ik het met Vito eens ben, met zo'n BF zou ik toch verder cleanbulken.

Ik moet helaas toegeven dat ik het met Vito eens ben, met zo'n BF zou ik toch verder cleanbulken.

Thx voor je reactie. Maar ik ga toch nog even verder doen, ik merk wel degelijk progressie. Zal binnen enkele weken nog eens foto's posten.

succes en ik ben benieuwd

Terug
Naar boven