MuscleMeat

Vetverlies / THE 6 pack

A11051990

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
66kg
Hallo beste,

Momenteel fitness ik ongeveer 14 maanden en dacht dat een 6-pack maken wel even ging! Niet dus. Ik train 5/6 keer per week en daarbij voetbal ik regelmatig en let ik toch wel een beetje op mijn voeding. Ik train de buik niet iedere dag maar ongeveer om de dag. Zodat hij ook rust krijgt!
Ik ben 1.70 en weeg momenteel 65/66K. Mijn vetpercentage durf ik niet met zekerheid te zeggen maar dat ligt max op 15%.

Voeding: smorgens eet ik soms een gekookt soms een gebakken ei! / soms in de ochtend een fruitje of 2 omdat de suikers dan de dag door verbrand kunnen worden.

In de middag eet ik meestal ook een vanille pap of fruit of spek en ei. Ligt net aan wat ik in de ochtend heb gegeten. (soms doe ik wok groente bij het ei)

Tussendoor soms een nootje.

Avond eten eet ik zonder aardappelen. Meestal met 2 soorten groente en vlees die we maken. Dat kan nogal verschillen. (vaker een salade erbij).

De avond ook soms een nootje of soms een kl snackje om de honger te stillen.

(Niet elke dag maar probeer 1 eiwit shake te nemen per dag) tijdstip verschilt nogal.

Wat doe ik fout? OF anders, wat kan beter.

Mvg

dhr Ashley Schoffelen

- "let ik toch wel een beetje op mijn voeding" als abs je hoofd doel zijn dan is voeding nr1 prioriteit.
- Abs hebben weinig groeipotentie, dus ze zoveel trainen heeft weinig zin om het vet die erboven zit weg te krijgen.
- Vetverlies is kcal in vs kcal out, als je meer kcal verbrand dan je eet dan verlies je vet.
- Je dagelijks onderhoud berekenen (BMR + activiteitsniveau) zodat je weet hoeveel kcal je mag eten.

y u do dis
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Duckface :|

- "let ik toch wel een beetje op mijn voeding" als abs je hoofd doel zijn dan is voeding nr1 prioriteit.
- Abs hebben weinig groeipotentie, dus ze zoveel trainen heeft weinig zin om het vet die erboven zit weg te krijgen.
- Vetverlies is kcal in vs kcal out, als je meer kcal verbrand dan je eet dan verlies je vet.
- Je dagelijks onderhoud berekenen (BMR + activiteitsniveau) zodat je weet hoeveel kcal je mag eten.

y u do dis
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meteen al background check :roflol:

'avondeten eet ik zonder aardappelen' :roflol:

je voeding is bagger

66 kg en sixpack, out!

Terug
Naar boven