kil
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op 2.40 ,meer dan 300 lbs , zo big , had hij n andere instelling gehad dan had hij veel meer gewonnen imo
Statistics
Height: 5'10" (177cm)
Competition weight: 330 lbs. (150 kg)
Off-season weight: 360 lbs. (164 kg)
Born: 1964
Training since age 16
Hair: Black
Eyes: Black
Neck: 22 1/2"
Shoulder width: 43"
Chest: 67"
Arms: 26"
Wrists: 12 1/2"
Waist: 36"
Thighs: 37"
Calves: 24"
Hij was zen tijd misschien vooruit, maar deze getallen lijken toch wel erg sterk overdreven.
, welk begint op 0.25Hij was zen tijd misschien vooruit, maar deze getallen lijken toch wel erg sterk overdreven.
Heeft hij ooit mee gedaan aan een grote wedstrijd? Zoniet, waarom niet? Had toch makkelijk een Olympia kunnen winnen denk ik.[/QUOTE]
Dan had hij Haney of Yates moeten verslaan. Jammer. Die Richards is goed maar dit is overdreven.
---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------
nahw vermoed niet dat hij nog een true life naturel is dus dan moet het kunnen toch?
Nee hoor. Die stats kloppen voor geen meter. Overdreven.
---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------
zijn dieet lijkt me wel wat overdreven , dat zal hij wel slecht gehoord hebben,30000 calorieenwtf
Hij at 6,5 kilo rijst per dag ,wtfhoe krijg je dat op ? en hij gebruikte nooit n blender....
Eerst zien. Dan geloven.
Ik denk niet dat je heel oud wordt als je 30.000 kcal per dag eet.
Heeft hij ooit mee gedaan aan een grote wedstrijd? Zoniet, waarom niet? Had toch makkelijk een Olympia kunnen winnen denk ik.
hij heeft maar met paar relatief "lage" wedstrijden mee gedaan:
1992 Nigerian Championships -- 1st and Overall
1989 Mr. Barbados -- 1st
1984 California Gold Cup Classic -- 1st
1983 Teen Los Angeles -- 1st
1982 American Cup -- 2nd
Hij is ook snel gestopt met wedstrijden. Heb wel eens gelezen dat in zijn tijd zulke buffe mensen vrij ondergewardeerd waren anders had die zeker wel een paar olympias kunnen pakken. Denk bijna alles wat dorian had gewonnen zou anders op zijn naam geweest zijn. En zelfs een paar titels van lee had die kunnen afpakken anders. Maar ze vonden destijds zijn middel te dik...maar goed als je het mij vraagt dan vind ik zijn lichaam toch wel erg goed gebalanceerd. Gewoon voorbeeld weer van mensen die genaaid worden.
Dan had hij maar mee moeten doen aan hogere wedstrijden. Hij heeft gewoon - om welke reden dan ook - nooit zijn kans genomen op de Mr Olympia.op 2.40 ,meer dan 300 lbs , zo big , had hij n andere instelling gehad dan had hij veel meer gewonnen imo
Wat was er mis met zijn instelling dan? Gaven ze hem geen verlof oid?
op 2.40 ,meer dan 300 lbs , zo big , had hij n andere instelling gehad dan had hij veel meer gewonnen imo
Wat was er mis met zijn instelling dan? Gaven ze hem geen verlof oid?
En ja, ik ben ook van mening dat de stats niet kloppen; zijn ogen zijn eerder bruin i.p.v. zwart.