- Waardering
- 3.208
Ik kreeg nu pas een post report binnen, dus ik zie dit topic nu pas. Als ik het eerder gezien had, dan had ik domme reacties van die paar gasten hier wel verwijderd.Sorry hoor, maar ik vind jou echt TE triest voor woorden. Vertel me bovenstaande eens als je me tegenkomt bij Spartacus, want dat durf je kennelijk niet!
Ik kap ermee Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben en waarvan ik me afvraag wat ze op een bodybuilding forum komen doen. Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!
Je mag echter niet een heel forum mee gaan sleuren omdat er een paar tussen zitten die je persoonlijk aanvallen (en imo onterecht want je ziet er gewoon vrouwelijk uit).
Het is nu eenmaal een feit dat dit board heel veel bezoekers en leden trekt en dan zitten er altijd tussen die totaal geen respect hebben, afgunstig zijn en domme reacties gaan plaatsen. Laat je daar niet door raken, in plaats daarvan gebruik onmiddelijk dit knopje: [Afbeelding niet meer beschikbaar] en wij doen binnen enkele minuten vaak al het nodige om deze reacties te verwijderen. Want als mod team willen we het hier gezellig houden en mensen als jouw zeker niet verliezen omdat er een paar van die etters de boel willen verzieken.
Wij kunnen geen 2000 posts per dag lezen, dus daarom vragen we jullie medewerking om elke aanval in een topic te reporten.
Bij deze ook een waarchuwing aan iedereen in dit topic: houd het vriendelijk en beleefd en ga niet persoonlijk aanvallen of er zullen rode kaarten uitgedeeld worden. We nemen dit heel serieus en willen zeker geen leden als Aimee verliezen.
Bedankt