Fitness Seller

Kritische video betreft steroids/PED's van Jeff Cavaliere a.d.h.v. Joe Lindler

Hebben jullie ooit gedacht aan dat die video's gemaakt worden om te voorkomen dat meer mensen dood gaan? Dus vanuit een goede plek en intentie? Echt mega cynisch hoe jullie ernaar kijken.
Greg lult in zijn eigen zak. de éne keer schreeuwt ie van alles over meten van deelnemers, nu weer op dit geval. neem hem met een korreltje zout

Hebben jullie ooit gedacht aan dat die video's gemaakt worden om te voorkomen dat meer mensen dood gaan? Dus vanuit een goede plek en intentie? Echt mega cynisch hoe jullie ernaar kijken.
Ja misschien ben ik hier wel een beetje cynisch. Maar vooral realistische. Maar binnen een jaar komt er weer zo'n topic.
En je doet het overkomen alsof er te weinig mensen op aarde zijn. Dat is ook niet zo.

• Topic Starter Topic Starter
Het kan ook en/en zijn, zoals het politieke adagium: "never waste a good crisis". Met hetzelfde gemak waarmee jij mensen mega-cynisch benoemt, kan het antwoord zijn dat jij mega-naïef bent.

Nu wil ik best geloven dat Jeff-Caveliere-Atlean-X.com ook nobele motieven heeft, maar zijn schoorsteen moet ook roken en veel gaat wel om de clicks. Als AAS valsspelen is en een verkeerde voorstelling van zaken geeft, dan geldt dat ook voor nepgewichten.

De moeite om dingen goed te schrijven valt inderdaad zo tegen op het internet.
:trollfacex:
Toch vind ik het wel erg dark om te denken dat zo'n Athlean-X dit doet uit persoonlijk gewin. Maar goed, wat kan ik zeggen? Ik zal wel naief zijn, lol. Hij heeft het echt mega voorzichtig gebracht, echt met de meeste empathie die je kunt doen. Oftewel: hij zou het nooit goed kunnen doen in jullie ogen dan. Denk eerder dat het komt omdat men hier zich aangevallen voelt omdat die wel steroids gebruiken, maar goed.

Denk eerder dat het komt omdat men hier zich aangevallen voelt omdat die wel steroids gebruiken, maar goed.
Niemand was hierover begonnen als jij het niet gepost had en veel reacties op internet gaan puur om de clicks. :p

Het zou ermee te maken kunnen hebben dat veel mensen die AAS gebruiken nogal eens van mensen met morbide obesitsas en/of die zich te buiten gaan aan drank en drugs en/of roken te horen krijgen dat zij ongezond bezig zijn. Dan wordt die bodybuilder die is overleden er ook weer bijgehaald.

Je post iets en mensen reageren, zo werkt een forum.

Niemand was hierover begonnen als jij het niet gepost had en veel reacties op internet gaan puur om de clicks. :p

Je post iets en mensen reageren, zo werkt een forum.
Je hoort mij toch niet zeggen dat het mij uitmaakt dat men reageert? Ik vind dat helemaal prima joh, is juist de bedoeling van de post.
Het zou ermee te maken kunnen hebben dat veel mensen die AAS gebruiken nogal eens van mensen met morbide obesitsas en/of die zich te buiten gaan aan drank en drugs en/of roken te horen krijgen dat zij ongezond bezig zijn. Dan wordt die bodybuilder die is overleden er ook weer bijgehaald.
Ik snap dat. Maar dan nog, je moet nooit het ene slechte met het andere slechte vergelijken. Net als hoe veel drugsgebruikers hun drugs goedpraten 'want de hele wereld drinkt alcohol en dat is ook drugs'. Het is allemaal slecht.

Je hoort mij toch niet zeggen dat het mij uitmaakt dat men reageert? Ik vind dat helemaal prima joh, is juist de bedoeling van de post.

Ik snap dat. Maar dan nog, je moet nooit het ene slechte met het andere slechte vergelijken. Net als hoe veel drugsgebruikers hun drugs goedpraten 'want de hele wereld drinkt alcohol en dat is ook drugs'. Het is allemaal slecht.
Ik verdedig niemand. als je er niet veel om geeft waarom verdedig jij dan degene die de video maakt ?
Ik praat gebruik van wat ook ook niet goed, overal hangen risicoś aan. Het gaat er om dat een influencer is overleden die niet vies was van gebruik van hulpmiddelen, en dat het ineens een host aan mensen komt die er video's over maken, veelal zelf ook gebruikers. Dit geeft, mij tenminste, echt de intentie dat ze het doen om weer FF te scoren.

Ik verdedig niemand. als je er niet veel om geeft waarom verdedig jij dan degene die de video maakt ?
Ik praat gebruik van wat ook ook niet goed, overal hangen risicoś aan. Het gaat er om dat een influencer is overleden die niet vies was van gebruik van hulpmiddelen, en dat het ineens een host aan mensen komt die er video's over maken, veelal zelf ook gebruikers. Dit geeft, mij tenminste, echt de intentie dat ze het doen om weer FF te scoren.
Ja prima, dat kun je denken. Ik denk er anders over. Het maakt mij niet uit dat men hier andere meningen heeft? Daar is een forum toch voor?

Terug
Naar boven