Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Lees die thread eens! Moet je ook eens zien hoe jouw kaaklijn eruit ziet als je op 3% vet staat! Om het verschil eens te laten zien post ik hier 2 off season pics van voor de wedstrijd (geloof dat iemand er ook al eerder om vroerg dus bij deze).
http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Danny5.jpg
http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Brian2.jpg
Wat ik hier typ is niet om jou af te zeiken of wat dan ook. Top presentatie geleverd van jou kant. Maar dat ter zijde.
1) Off season en On season(meer) lijk jij op een man (ik heb je vaak genoeg gezien bij Spartacus).
2) Mijn kaak op 3% zal alsnog niet uitzien als die Arnold kaak van jou.
3) Je gebruikt. POENT.
4) Je praat over vrouwelijke aspecten en hoe vrouwelijkheid ook belangerijk is op de podium (Kijk jij wel in de spiegel je bent verre van vrouwelijk).
5) Over je stem ga ik niet eens beginnen.
Kort samengevat. Goede presentatie van jou. Je moet er van houden om zo uit te zien. En je bent verre van naturel wat je ook zegt.

Wat ik hier typ is niet om jou af te zeiken of wat dan ook. Top presentatie geleverd van jou kant. Maar dat ter zijde.
1) Off season en On season(meer) lijk jij op een man (ik heb je vaak genoeg gezien bij Spartacus).
2) Mijn kaak op 3% zal alsnog niet uitzien als die Arnold kaak van jou.
3) Je gebruikt. POENT.
4) Je praat over vrouwelijke aspecten en hoe vrouwelijkheid ook belangerijk is op de podium (Kijk jij wel in de spiegel je bent verre van vrouwelijk).
5) Over je stem ga ik niet eens beginnen.
Kort samengevat. Goede presentatie van jou. Je moet er van houden om zo uit te zien. En je bent verre van naturel wat je ook zegt.
Sorry hoor, maar ik vind jou echt TE triest voor woorden. Vertel me bovenstaande eens als je me tegenkomt bij Spartacus, want dat durf je kennelijk niet!
Ik kap ermee Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben en waarvan ik me afvraag wat ze op een bodybuilding forum komen doen. Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!
Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!
Als ze zegt dat ze natural is! dan is het ook gewoon zo.
Ik geloof wel dat ze natural is hoor, waarom zou ze liegen?

geef ze er maar van langsSorry hoor, maar ik vind jou echt TE triest voor woorden. Vertel me bovenstaande eens als je me tegenkomt bij Spartacus, want dat durf je kennelijk niet!
Ik kap ermee Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben en waarvan ik me afvraag wat ze op een bodybuilding forum komen doen. Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!
, die respectloze opmerkingen gaan soms idd te ver. ik vind het iig knap wat je bereikt hebt en ga vooral zo door.Sorry hoor, maar ik vind jou echt TE triest voor woorden. Vertel me bovenstaande eens als je me tegenkomt bij Spartacus, want dat durf je kennelijk niet!
Als Aimee zegt "Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben" dan zeg ik dat ze oogkleppen op heeft.

Ik ben hier ook niet om nuttige informatie te plaatsen de neus.

Dat is het trieste eraan, waarom niet gewoon natural blijven, lekker hard trainen en toch de vrouwelijkheid behouden.
als zij dat toch willen en er gelukkig van worden dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? De ene vrouw verft haar haar blond en gaat op dieet . De andere gaat BB doen..