AndroidHealthClinic

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja je hebt feedies, bodybuilders en pro ana's, ieder kiest voor zijn eigen levensstijl, daar heb ik geen affaires mee.

Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Lees die thread eens! Moet je ook eens zien hoe jouw kaaklijn eruit ziet als je op 3% vet staat! Om het verschil eens te laten zien post ik hier 2 off season pics van voor de wedstrijd (geloof dat iemand er ook al eerder om vroerg dus bij deze).

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Danny5.jpg

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Brian2.jpg

Wat ik hier typ is niet om jou af te zeiken of wat dan ook. Top presentatie geleverd van jou kant. Maar dat ter zijde.

1) Off season en On season(meer) lijk jij op een man (ik heb je vaak genoeg gezien bij Spartacus).
2) Mijn kaak op 3% zal alsnog niet uitzien als die Arnold kaak van jou.
3) Je gebruikt. POENT.
4) Je praat over vrouwelijke aspecten en hoe vrouwelijkheid ook belangerijk is op de podium (Kijk jij wel in de spiegel je bent verre van vrouwelijk).
5) Over je stem ga ik niet eens beginnen.

Kort samengevat. Goede presentatie van jou. Je moet er van houden om zo uit te zien. En je bent verre van naturel wat je ook zegt.

komaan mensen so what, aimee leeft voor haar sport wie zijn wij om haar hiervoor af te kraken, of je het nu mooi vind of niet, je eigen leven vul je zelf in.

Wat ik hier typ is niet om jou af te zeiken of wat dan ook. Top presentatie geleverd van jou kant. Maar dat ter zijde.

1) Off season en On season(meer) lijk jij op een man (ik heb je vaak genoeg gezien bij Spartacus).
3) Je gebruikt. POENT.
4) Je praat over vrouwelijke aspecten en hoe vrouwelijkheid ook belangerijk is op de podium (Kijk jij wel in de spiegel je bent verre van vrouwelijk).

Kort samengevat. Goede presentatie van jou. Je moet er van houden om zo uit te zien. En je bent verre van naturel wat je ook zegt.

Ondanks dat je het in je aanhef en afsluiting nog probeert te verdoezelen, span jij echt de kroon als je het hebt over iemand afzeiken en op de persoon aanvallen!!! Echt ongelofelijk wat jij in een paar zinnen aan onzin weet uit te kramen, chapeau!

Ik zie dat jij kosten wat kost je menging wilt spuien met wat voor impact het dan ook op haar mag hebben. We zullen maar zeggen 'de schaamte voorbij'! :rolleyes:

3) Je gebruikt. POENT.

Sorry hoor, maar ik vind jou echt TE triest voor woorden. Vertel me bovenstaande eens als je me tegenkomt bij Spartacus, want dat durf je kennelijk niet!

Ik kap ermee Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben en waarvan ik me afvraag wat ze op een bodybuilding forum komen doen. Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!

Sorry hoor, maar ik vind jou echt TE triest voor woorden. Vertel me bovenstaande eens als je me tegenkomt bij Spartacus, want dat durf je kennelijk niet!

Ik kap ermee Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben en waarvan ik me afvraag wat ze op een bodybuilding forum komen doen. Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!

Er zitten zeker trieste reacties bij.
Maar wat bedoel je met het dikgedrukte?

Waarschijnlijk zijn het ook nog eens mannetjes die al zitten te piepen als ze een 5kg dumbbell curl omhoog moeten krijgen, dus ze zijn de discussie niet eens waard!

Dus alleen als je sterk bent, mag je met jou discusseren?

Als Aimee zegt "Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben" dan zeg ik dat ze oogkleppen op heeft.

Als ze zegt dat ze natural is! dan is het ook gewoon zo.

Ik geloof wel dat ze natural is hoor, waarom zou ze liegen?

geef ze er maar van langs ;), die respectloze opmerkingen gaan soms idd te ver. ik vind het iig knap wat je bereikt hebt en ga vooral zo door.

Ehh guys effe kappen, de meeste tonen hier geen respect. Aimee maakt allemaal balgehakt van jullie. Weten jullie wel hoe extra hard een vrouw moet werken met of geen anabolen om spieren te kunnen kweken of vet verbranden. diep respect Aimee ga door met het bereiken van je doel, en laat die rukkers voor life maar kletsen.

Je kan het beter laten rusten Aimee! Als ze de discussie niet waard zijn , ga hem dan ook niet aan.

Er zijn hier ook mensen genoeg die juist wel heel veel respect voor jou prestaties en keuzes hebben. Laat dat niet verpesten door enkele pubertjes.....

Wat een onzin. Omdat iemand op een wedstrijd podium staat, moet de rest maar de mond gesnoerd worden.

Ze gaat er vaak zelf op in, met opmerkingen die ze juist niet moet geven.
Ga niet lopen ontkennen, als je het niet toe wilt geven. Je hoeft niks te bevestigen, maar ga er niet op in dan.

Als Aimee zegt "Er zijn hier teveel gasten die er werkelijk de BALLEN verstand van hebben" dan zeg ik dat ze oogkleppen op heeft.

Ja want dan gaat ze natuurlijk voorbij aan de enorme hoeveelheden nuttige informatie die jij op het forum loslaat! :roflol:

Ik ben hier ook niet om nuttige informatie te plaatsen de neus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fitness & Bodybuilding in Nederland & België

now ****off naar superdudes of whatever

Dat is het trieste eraan, waarom niet gewoon natural blijven, lekker hard trainen en toch de vrouwelijkheid behouden.

Dat is het trieste eraan, waarom niet gewoon natural blijven, lekker hard trainen en toch de vrouwelijkheid behouden.

waarom??? als zij dat toch willen en er gelukkig van worden dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? De ene vrouw verft haar haar blond en gaat op dieet . De andere gaat BB doen..
Leven en laten leven zeg ik altijd maar....

Ik vind het een super prestatie van Aimee en Saskia!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven