XXL Nutrition

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb me al eens eerder kritisch uitgelaten tegenover Aimee, wat me door haar niet in dank is afgenomen. Kan het topic zo even niet vinden.

De discipline, inzet, houding, professionaliteit van deze vrouwen, daar kan menig man (bodybuilder) nog wat van leren. Maar de klitpiemol tussen deze dames beide benen kan ook menig man nog wat van leren.

Ik snap werkelijk waar niet waarom een vrouw haar vrouwelijkheid wil inleveren. Menig vrouw laat haar borsten vergroten, lippen opvullen, haarextensions aanbrengen. Dit alles om de vrouwelijke eigenschappen nog meer te benadrukken. (ook daar is vaak de noodzaak niet aanwezig)

Vrouwen die vervolgens er alles aan doen om er mannelijk uit te willen zien krijg ik toch rare gevoelens bij. Lesbisch? Afgunst (richting de man)? Ik snap het gewoonweg niet.

Aimee, brand me eens tot de grond toe af en leg je publiek eens uit waarom? En kom me nu niet aanzetten met het: "Jullie coïtusistische mannen hebben een heel negatief verwachtingspatroon van hoe een vrouw eruit moet zien."

Jij hoeft het ook niet te begrijpen bekrompen $%#! Als iemand nou ergens gelukkig van wordt wie ben jij dan om daar over te oordelen. Ik heb juist heel veel respect voor iemand die zijn eigen idealen nastreeft. Er zijn al genoeg mensen die braaf naleven wat er in de maatschappij van je verwacht wordt. Ja knikkers en andere identiteitloze mensen hebben we genoeg.

In het leven draait het niet om wat andere mensen van je verwachten maar wat jezelf gelukkig maakt. Maar dat is misschien te hoog gegrepen voor jou.

Jij hoeft het ook niet te begrijpen bekrompen $%#! Als iemand nou ergens gelukkig van wordt wie ben jij dan om daar over te oordelen. Ik heb juist heel veel respect voor iemand die zijn eigen idealen nastreeft. Er zijn al genoeg mensen die braaf naleven wat er in de maatschappij van je verwacht wordt. Ja knikkers en andere identiteitloze mensen hebben we genoeg.

In het leven draait het niet om wat andere mensen van je verwachten maar wat jezelf gelukkig maakt. Maar dat is misschien te hoog gegrepen voor jou.

Goed gesproken gab! :thumb:

ik begrijp zowel jordees als bouwens zijn mening..
ik snap ook het waarom niet goed, maar er zijn evengoed mensen die mijn waarom ook niet snappen, en ik snap sommige mensen hun waarom ook niet (op andere vlak dan..)
mijn mening: zolang je jezelf goed voelt bij wat je doet trek je je van de rest maar lekker niets aan :)

so what, als hij dat vind dan mag dat toch? waarom mag men coleman wel uitmaken voor een lelijke zwangere vrouw die uit elkaar aan het vallen is. maar als het om ed of aimee gaat is het gelijk een ander verhaal.
dan zijn het mensen van het board en dan moet je ze met meer respect behandelen??? beetje vreemd imo. als ik het lelijk vind dan vind ik het lelijk, ongeacht of het nu een pro uit amerika of een vrouw uit nederland is, van mijn part was het mn buurmeisje.
dat ze er hard voor moet werken is een ander verhaal, daar heb ik het niet over, weet dat zoiets veel toewijding kost, en voor zoveel doorzettingsvermogen moet je ook wel respect hebben imo. maar als je het eindresultaat waardeloos vind mag dat ook gezegd worden. een mens moet tegen wat kritiek kunnen (mits dat binnen de lijnen blijft, beledigende opmerkingen vallen buiten de lijnen imo)

@sport2000

In het leven draait het niet om wat andere mensen van je verwachten maar wat jezelf gelukkig maakt.

Wat begrijp je niet aan dit zinnetje?

Het is imo belachelijk dat Aimee verantwoording aan iemand af moet leggen omdat hij het niet mooi vind. Natuurlijk mag je zeggen of je het mooi vind of niet.
Maar uitleg geven waarom je iets doet slaat nergens op......

@sport2000

Wat begrijp je niet aan dit zinnetje?

Het is imo belachelijk dat Aimee verantwoording aan iemand af moet leggen omdat hij het niet mooi vind. Natuurlijk mag je zeggen of je het mooi vind of niet.
Maar uitleg geven waarom je iets doet slaat nergens op......

Ze hoeft toch geen verantwoording af te leggen,dat doet ze zelf.
En iedereen mag zeggen of hij/zij het al of niet mooi vindt.

Het is dan aan haar om de kritiek naast haar neer te leggen of er wel op te reageren.
Maar deze discussie was wel te verwachten uiteraard,het is net als met eten;
over smaak valt niet te twisten,nooit!

Ze hoeft toch geen verantwoording af te leggen,dat doet ze zelf.
En iedereen mag zeggen of hij/zij het al of niet mooi vindt.

Jordees vraagt 3 x waarom zij hiervoor kiest. Wat verwacht je voor antwoord :rolleyes: Dat zij dit tegen haar zin in doet?

Nee natuurlijk omdat zij het wel mooi vind en het haar gelukkig maakt , dus vrij nutteloos om over het waarom te discussieren.....

Jesus wat een gezeik allemaal..........

Het gaat hier niet om of je de dames "GEIL" vind, maar om de bodybuilding prestaties!!

Achja, we doen allemaal moeite, toch?

Hey Reinier, heb jij zelf ooit wel eens op het podium gestaan?!

Ik denk dat een hoop mensen echt geen idee hebben wat een wedstrijd-atleet er maandenlang allemaal voor moet doen en laten, tijdens de wedstijdvoorbereiding. Het is makkelijk praten van een afstand! Als er niet ENORM veel discipline voor nodig zou zijn, dan zouden er wel meer mensen op 't podium staan (en dan nog niet eens te spreken over het grote aantal personen dat begint aan een wedstrijdvoorbereiding, maar halverwege afhaakt!)

Ook al ben je erg serieus met je sport en voeding bezig, het is niet te vergelijken met wat er allemaal komt kijken bij een echte wedstrijdvoorbereiding, en al helemaal niet op het niveau van Aimee en Saskia!

Hey Reinier, heb jij zelf ooit wel eens op het podium gestaan?!

Ik denk dat een hoop mensen echt geen idee hebben wat een wedstrijd-atleet er maandenlang allemaal voor moet doen en laten, tijdens de wedstijdvoorbereiding. Het is makkelijk praten van een afstand! Als er niet ENORM veel discipline voor nodig zou zijn, dan zouden er wel meer mensen op 't podium staan (en dan nog niet eens te spreken over het grote aantal personen dat begint aan een wedstrijdvoorbereiding, maar halverwege afhaakt!)

Ook al ben je erg serieus met je sport en voeding bezig, het is niet te vergelijken met wat er allemaal komt kijken bij een echte wedstrijdvoorbereiding, en al helemaal niet op het niveau van Aimee en Saskia!

so true!

Waarom zou ik het nog uitleggen?? Diegene die er nu alsnog over beginnen te zeiken, WILLEN het gewoon niet snappen. Ik wil geen man zijn en ik ben ook niet lesbisch, ik vind het gewoon mooi! KLAAR! Smaken verschillen nu eenmaal. En houd er nu eens over op, want ik ben dat gezeik echt spuugzat!

Je bent jezelf steeds aan het verdedigen met uitspraken zoals:

''Kijk zelf maar eens hoe je kaaklijn eruit ziet bij 3%.''
''Ik had van nature al een lage stem.''

Dan wek je natuurlijk ook scepsis op, zeker in deze context (lees: huge, westrijd, vrouw.) Dan moet je niet verwachten dat het blijft bij complimenten. Als je aan Ron volgens jou niet moet vragen of hij gebruikt of niet, omdat iedereen ''toch wel weet hoe het zit.'' Dan is het natuurlijk onzin om het zelf zo hevig te gaan ontkennen. Bij Ron is het namelijk zeer duidelijk af te lezen van zijn fysiek, bij jou idem dito. Toekennen is niet nodig, laat het ze zelf maar invullen. Misschien zou naturel wel kunnen, al is het zeer onwaarschijnlijk. Maar geloven doen de meeste members het toch niet.:)

Laatst bewerkt:
Haha natuurlijk is ze niet natural, vrouwen gaan er echt niet puur door training uit zien als een man.
Als vrouwen dan toch persé aan bodybuilding willen doen begrijp ik niet waarom ze niet natural blijven, er valt toch niets te behalen in deze "sport" dat het gebruiken nog enigzins kan rechtvaardigen. zelfde geldt overigens ook voor mannen.

Wat een gezeik weer. Waarom zou een vrouw er zo uit willen zien zoals de man dat zou willen?
Draai het eens om, de meeste vrouwen WALGEN van fysieken zoals die van Ronnie en Jay.

Afgaande op de reacties die ik momenteel op mijn eigen fysiek krijg vinden de vrouwen dat ook veel mooier dan 15 kilo geleden. Toch loop ik van de winter weer lekker buffed met een plofkop rond. Ik doe lekker mijn eigen ding, ongeacht wat anderen er van vinden, iets wat deze vrouwen ook doen.

Boeit het? Maar als dat de vraag is, ja. Ik heb Saskia regelmatig zien trainen bij Kneets en er is nog sprake van vrouwelijkheid. Natuurlijk komt een gespierde vrouw anders over dan het standaardbeeld hebben van vrouwen, maar als BB-er mag ik toch aannemen dat de meesten hier wel buiten standaardkader kunnen stappen.
Sinds wanneer ben jij BB-er?:scratch:

Ja maar het verschil is dat die pro's er niet vrouwelijker op worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven