- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 20%
Nee, moet er niet aan denken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo die durft die naald er in te rammen al was het niets, dat doe ik een heel stuk voorzichtiger
Animal, ik vind dat je een lange naald gebruikt voor je biceps. Welk goedje spot je in? Zou ok eens mijn biceps willen testen, enkel heb ik volgende week rijlessen, dus toch maar wachten tot die achter de rug zijn![]()
Staat bij het filmpje 2ml Tren inject. Biceps zijn goed mits je rustig injecteerd. Als ik het te snel doe kan ik echt niets, maar als ik hem langzaam genoeg doe kan ik er zelfs na trainen.Tis maar een 3cm naaldje hoorStaat bij het filmpje 2ml Tren inject. Biceps zijn goed mits je rustig injecteerd. Als ik het te snel doe kan ik echt niets, maar als ik hem langzaam genoeg doe kan ik er zelfs na trainen.
oops, ja langzaam ik denk dat ik langzaam injecteerd toch heb ik 6dagen zodanige last dat ik mank
. Zit nu met m'n spuitje onder m'n oksel 
Goed dat je het post, maar kan idd veel sneller haha. Wat ik wel dom vond, is dat ze eerst de ampul opent, en terug zet in het gammele bakje en dan vlak ernaast de syring pakt. Zo valt dat ding snel om en ken je helemaal overnieuw beginnen![]()
Ken er niet veel van dus vraagje puur uit curiositeit.
Kan je feitelijk veel verkeerd doen bij het injecteren ?
Of moet je al echt een grote snul zijn om het fout te doen lopen?
je moet zorgen dat alles schoon is
dus geen naalden op grond laten vallen of ongein
je kan niet diep genoeg zitten ( in het vet ipv in spierweefsel )
je kan in ader injecteren ( hele nasty gevolgen ) te voorkomen door te controleren ( aspireren )
ff globaal
Kijk uit dat je met sommige delen wel te diep kan zitten. Bicep/tricep/schouder bijvoorbeeld. Je zou dan botvlies kunnen raken!
je hebt helemaal gelijk
maar voor kont word er soms wel is gedacht dat een kort naaldje prima kan
video van been kan je gemakelijk geraken,
maar weet er eigenlijk iemand die een video heeft vande glute![]()

Goed dat je het post, maar kan idd veel sneller haha. Wat ik wel dom vond, is dat ze eerst de ampul opent, en terug zet in het gammele bakje en dan vlak ernaast de syring pakt. Zo valt dat ding snel om en ken je helemaal overnieuw beginnen
Enkele newbies nog interesse in een bicep inject?![]()