AndroidHealthClinic

Video: injecteren voor beginners

Idd, daar moet je ook echt voor oppassen!
Heb zelf met been een keer de fout gemaakt met een te kort naaldje te injecteren en kreeg toen een olie ophoping onder m'n huid. Dat wil je echt niet!!
Helemaal rood en opgezwollen en kon er niet eens op staan!!

wat heb je daar aangedaan? Ik denk dat ik iets gelijkaardigs heb, naald niet lang genoeg voor m'n kont en enkel mijn neurobion geinjecteerd mijn prop nog niet. Nu heb ik een blauwe plek van zo'n 1.5cm* en is wat dik en rood. Toen ik gisteren naar de bus liep, leek het wel is ik een buidelzakje om m'n kont had hangen, wobbel wobbel :p

Btw aan die gast mankeert toch iets zenne.

Hahaha omg die kerel is echt looooom :D

wat heb je daar aangedaan? Ik denk dat ik iets gelijkaardigs heb, naald niet lang genoeg voor m'n kont en enkel mijn neurobion geinjecteerd mijn prop nog niet. Nu heb ik een blauwe plek van zo'n 1.5cm* en is wat dik en rood. Toen ik gisteren naar de bus liep, leek het wel is ik een buidelzakje om m'n kont had hangen, wobbel wobbel :p

Btw aan die gast mankeert toch iets zenne.

Ik heb het (hoe pijnlijk het ook is) gewoon helemaal zelf overlaten gaan.
Niet gemasseerd, geen pijnstillers of zalfjes.

That's why you're such an Animal he ;)

Haha, ja idd. Gewoon laten!
Tijdje terug was ik niet zo'n animal, kreeg ff last van een (waarschijnlijk) stukje rubber die mee was geinjecteerd. Verhoging, rood/paars opgezwollen en half hyperventileren van de pijn. Tot overmate van ramp had ik ook nog 100mcg clenbuterol in m'n fl**ker dus een muis kwam niet eens in de buurt van m'n hartslag en ademhaling. JEZUS wat heb ik daar een last van gehad!
Gelukkig had m'n vrouw Tramadol legge en heb ik er daar een aantal van naar binnen gewerkt en zo kon ik nog een beetje slapen. Want na 3 uurtjes geslapen te hebben en om half 7 al uit bed te zijn had ik dat wel even nodig :D
Overigens een week mee gelopen en heb zo veel dagen achter elkaar gelegen dat ik na een paar dagen moest wennen om overeind te kunnen komen en te lopen. Heel m'n onderrug verzuurde en moest voorover gebukt lopen om nog ietwat te kunnen bewegen. Haha, maar nu geen last meer van met injecteren ofzo. Gaat eigenlijk elke keer goed. Ma,di,do en vrijdag afwisselen van benen, biceps en af en toe nog de glutes.

Nou bij 2ml zit ik wel aardig vol hoor! Dan voel ik echt de bicep bij wijze van oprekken haha.

gisteren toch maar eens in mijn biceps geinjecteerd, 2.5ml links en 2.5ml recht. totaal geen last gisteren maar vandaag na het wakker worden lijken mijn biceps wel opgeblazen en ik heb inorm veel pijn. ik kan mijn armen niet strekken dus besloot ik maar om vandaag benen te trainen. squatten lukte voor geen meter, dus maar enkel legpress, LegExtentions en legcurls gedaan.

ik denk dat ik de volgende keer maar pas :D

Moet ik ook de bedgordijnen dichtdoen en het aanwezigheidslampje aan?

Trouwens, ze duwt niet voor het injecteren de lucht uit de naald....

Terug
Naar boven