XXL Nutrition

Vierde imam land uit

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13

ROTTERDAM - Een vierde radicale imam wordt vandaag ons land uitgezet. Volgens welingelichte bronnen gaat het om de gebedsvoorganger van een moskee in de Rotterdamse wijk Bergpolder.

Hij wordt nog vandaag op het vliegtuig naar zijn geboorteland gezet, omdat is vastgesteld dat de imam schuldig is aan aanzetting tot haat en opruiing tot de jihad. Van drie imams van de Eindhovense moskee Al Fourkaan werd gisteren bekend dat ze het land uitmoeten omdat ze een gevaar zijn voor de openbare orde en nationale veiligheid.

Rond de betreffende Rotterdamse moskee, Iskender Pasa Camii, aan de Insulindestraat ontstond in november een rel.

Het gebedshuis was op hoge poten naar de politie gestapt, toen een kunstenaar een dag na de moord op Theo van Gogh een kunstwerk tegenover de moskee had opgehangen. ’Gij zult niet doden’, luidde de tekst. De politie haalde het kunstwerk weg, een journalist die opnamen had gemaakt werd opgepakt. Zijn beelden werden gewist. Later zei burgemeester Opstelten die politieacties in hoge mate te betreuren.

Onderzoek naar de Al Fourkaan- moskee in Eindhoven heeft deze week al geleid tot de beslissing van Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) om drie imams het land uit te zetten wegens gevaar voor de openbare orde en/of de nationale veiligheid. Het drietal gaat in beroep tegen het besluit.

Telegraaf.nl

Hoog tijd deze acties, rotte plekken moeten verwijderd worden zodat er terug vrede is tussen die mensen/godsdienst.

Goede actie, weg met die haatzaaiers waar ze ook vandaan mogen komen. Gaan ze maar lekker haatzaaien in de woestijn daar.

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren...

ophoeren met die oproerkraaiers..............

Wordt tijd dat er spijkers met koppen worden geslagen.

Big_T zei:
Hoog tijd deze acties, rotte plekken moeten verwijderd worden zodat er terug vrede is tussen die mensen/godsdienst.

Ik ben het helemaal met je eens, de rotte plekken moeten worden verwijderd om een tolerante en vreedzame samenleving weer te creeren. Maar als je dezelfde criteria toepast op andere mensen en niet alleen op geestelijke leiders, dan zou je ook Hirschi Ali en Wilders uit het land moeten zetten want ook zij zaaien haat en onrust tussen de mensen.

Niet dat ik tegen deze actie ben trouwens.

ERNESTO M. zei:
Ik ben het helemaal met je eens, de rotte plekken moeten worden verwijderd om een tolerante en vreedzame samenleving weer te creeren. Maar als je dezelfde criteria toepast op andere mensen en niet alleen op geestelijke leiders, dan zou je ook Hirschi Ali en Wilders uit het land moeten zetten want ook zij zaaien haat en onrust tussen de mensen.

Niet dat ik tegen deze actie ben trouwens.
Geen (rotte) appelen met peren vergelijken he jongen.

Die imams zijn gewoon slecht, zaaien haat en terreur

Wilders en Hirschi Ali zijn mensen die de waarheid aan het licht brengen en door hun zijn deze acties juist in beweging gebracht. IEMAND moet zijn of haar mond durven opendoen over deze deels gevaarlijke godsdienst, heeft niets te maken met wat die imams gedaan hebben, zelfde criteria toepassen= onzin. :wave:

Beetje lastig om Wilders uit te zetten. Maar goed ze zaaien geen haat, ik heb Hirshi Ali of Wilders nog nooit een oproep zien doen voor een counter jihad. Deze imans hangen trouwens het Salafisme aan, een stroming die openlijk er voor is om vooral niet te integreren. Goed dan fl**ker je maar op, want wat heb je hier dan nog te zoeken ? Een eigen staat opeisen op den duur ?

En waarom dan wel, zij verkondigen hun politieke standpunten niets meer en niets minder.

In het geval van de imam; deze zaaien haat, en verwerpen de westerse maatschappij.
Roepen op tot een heilige oorlog (jihad) om de westerse samenleving te vernietigen.

En in de westerse samenleving past dit niet, misschien wel in een arabische cultuur maar niet hier in europa.

Maar aangezien jij, ernesto, ook het kapitalisme vewerpt verbaast mij deze reactie geenzins. :)

ERNESTO M. zei:
Ik ben het helemaal met je eens, de rotte plekken moeten worden verwijderd om een tolerante en vreedzame samenleving weer te creeren. Maar als je dezelfde criteria toepast op andere mensen en niet alleen op geestelijke leiders, dan zou je ook Hirschi Ali en Wilders uit het land moeten zetten want ook zij zaaien haat en onrust tussen de mensen
Dat ligt op 2 vlakken anders. Ten eerste hebben ze beide het Nederlands staatburgerschap en kunnen ze dus het land niet worden uitgezet. Ten tweede zijn ze onze GEKOZEN volksvertegenwoordiging. Dus (in theorie) spreken zij niet op persoonlijke basis, maar als stem van het volk dat hen heeft verkozen. Wat zij doen is het gecentraliseerd publiek maken van de stemming van hun electoraat. (in de praktijk is het wel degelijk populisme, maar dat terzijde)

Ik heb nergens een Hirsi of Wilders horen zeggen zoiets als 'broeders pakt de wapenen op en trekt ten strijde'. De politici houden zich keurig binnen de lijnen, wat denk jij? Die weten wel beter. Die lopen op ijs hoor.

Wat imams doen is tekeer gaan in hun eigen taal omdat ze menen dat er toch geen ziel dit zal doorspelen. Wrongggg....

bur zei:
En waarom dan wel, zij verkondigen hun politieke standpunten niets meer en niets minder.

In het geval van de imam; deze zaaien haat, en verwerpen de westerse maatschappij.
Roepen op tot een heilige oorlog (jihad) om de westerse samenleving te vernietigen.

En in de westerse samenleving past dit niet, misschien wel in een arabische cultuur maar niet hier in europa.

Maar aangezien jij, ernesto, ook het kapitalisme vewerpt verbaast mij deze reactie geenzins. :)

Ja Wilders en Hirschi Ali uitzetten is niet realistisch, dat was ook bedoeld als een voorbeeld om aan te geven dat die criteria om iemand het land uit te zetten zoals die imams weer gewoon een proefballonetje is van Verdonk. Ik bedoel we hebben hier wel een vrijheid van meningsuiting, ook al zijn we er helemaal niet mee eens. Ik vind het maar raar om iemand om zijn ideologie uit het land te zetten.

Eigenlijk zouden die imams zelf het land moeten verlaten, want ja als je deze samenleving verwerpt en afkeurt wat kom je dan hier eigenlijk doen?

En ik kan je wel vertellen dat Wilders en Hirschi ali ook gewoon haat zaaien hoor. Zij zorgen ook voor haat en verdeling tussen de bevolkingsgroepen.

Dat is 4.............. :evil2:, en nu de rest nog :coolnana:

ERNESTO M. zei:
En ik kan je wel vertellen dat Wilders en Hirschi ali ook gewoon haat zaaien hoor. Zij zorgen ook voor haat en verdeling tussen de bevolkingsgroepen.

euh...uuhmm..ze óógsten haat. :)

De haat was er al, al decennia, tegen mensen die zich niet wensen aan te passen en ons sociale stelsel uitwonen, overal subsidies voor aanvragen en crimineel er warmpjes bijzitten. Geen wonder dat de gemeente Rotterdam geen alochtonen meer kán hebben. De gemeente d'r Sociale kas is BANKROET weet je dat? Omdat elke buitenlander die er komt wonen binnen een week aanspraak maakt op allerlei potjes en voorzieningen, en geen inkomen verdient, heeft de gemeente Rotterdam gezegd: Breng eerst wat mensen binnen die wél inkomen verdienen en géén aanspraak maken op de Sociale Dienst en dan kunnen we weer de allochtonen bedienen. Is toch te schandalig voor woorden?

Dus haat zaaien doen ze niet. Haat oogsten wel.

DBC01 zei:
euh...uuhmm..ze óógsten haat. :)

De haat was er al, al decennia, tegen mensen die zich niet wensen aan te passen en ons sociale stelsel uitwonen, overal subsidies voor aanvragen en crimineel er warmpjes bijzitten. Geen wonder dat de gemeente Rotterdam geen alochtonen meer kán hebben. De gemeente d'r Sociale kas is BANKROET weet je dat? Omdat elke buitenlander die er komt wonen binnen een week aanspraak maakt op allerlei potjes en voorzieningen, en geen inkomen verdient, heeft de gemeente Rotterdam gezegd: Breng eerst wat mensen binnen die wél inkomen verdienen en géén aanspraak maken op de Sociale Dienst en dan kunnen we weer de allochtonen bedienen. Is toch te schandalig voor woorden?

Dus haat zaaien doen ze niet. Haat oogsten wel.

Ohja dan is het goed :rolleyes:

En jij komt maar niet af van je sterotype buitenlander beeld, je denkt echt dat alle buitenlanders thuis zitten en allerlei uitkeringen vangen en de hele dag de Nederlandse samenleving veroordelen. Kom nou ouwe je weet toch wel beter...

Neeee zo bedoel ik het niet.

Waar ik naar refereer Balkan-man is het wanhopige nieuws van vorig jaar.
Heb je dat niet meegekregen? De sociale potjes bij de gemeente Rotterdam waren op.
Dat ws het gevolg van de enorme toename aan migratie naar R'dam van één bevolkingsroep, zo bleek uit de cijfers dat de nieuwe mensen in de armste wijken gingen wonen, van buitenlandse komaf waren en vrijwel allemaal 1 of meerdere subsidies aanvroegen. Toen zei de gemeente: We stoppen migratie voor buitnelanders omdat we ze niet meer kunnen betalen; wat ze aanvragen is niet meer honoreerbaar. Dus de financiele druk was te groot met de komst van allochtonen naar Rotterdam.

Toen wilde de gemeente mensen toelaten op basis van de criteria werk en inkomen.
GroenLinks is daartegen in gegaan omdat ze wisten dat 90% van de nieuwe allochtonen geen baan heeft en direct aanspraak maakt op gratis bijdrages, uitkering en dergelijke.
Op de vraag van de gemeente waar GroenLinks dan de allochtonen van wilden betalen hadden ze geen antwoord.

Snapt u?

Groet, uw populist.

Enne even een plaagvraag hoor maarre...

Waarom is een allochtone, criminele immigrant als Scarface (want dat was ie) toch zo'n enórm voorbeeld voor jonge allochtonen....? :devil:

Hij duikt overal op. Ik denk dan: Tjah, je bevestigd het beeld dat anderen hebben....:rolleyes:

DBC01 zei:
Enne even een plaagvraag hoor maarre...

Waarom is een allochtone, criminele immigrant als Scarface (want dat was ie) toch zo'n enórm voorbeeld voor jonge allochtonen....? :devil:

Hij duikt overal op. Ik denk dan: Tjah, je bevestigd het beeld dat anderen hebben....:rolleyes:

Hahahaha daar heb je wel een goed punt. :D

Maar ook autochtonen zijn niet vies van hem hoor.

Is gewoon een hele goede film en Scarface is gewoon een cultfiguur geworden, daar moet je niet meer achter zoeken ouwe.

Ik zie em idd ook veel opduiken op Cu2 linkjes....ben jij er zo eentje! :eek:

:D

Terug
Naar boven