spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Waarom sta jij toch altijd en eeuwig aan de kant van de Islamieten? Zelfs bij zoiets ergs als dit sta je er nog twijfelachtig tegenover.
Omdat ik alle reden daartoe heb
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom sta jij toch altijd en eeuwig aan de kant van de Islamieten? Zelfs bij zoiets ergs als dit sta je er nog twijfelachtig tegenover.
Ik vertrouw de westerse media zowieso al voor geen reet meer, veels te anti islamitisch georienteerd en gericht op sensatie. En dat ze die gasten niet zomaar oppaken gaat het mij om, tegenwoordig word je voor simpelste opgepakt onder het zogenaamde mom van terrorismedreiging. En dan al die nieuwe terrorisme-wetten, ook gewoon een geweldig stukje anti moslim propaganda.
En dan verwachten ze dat je met zo weinig informatie al een opinie gaat vormen, nee de propaganda machine draait ietsje te goed daarvoor om een mening te vormen, zeker die fascisten die bij de telegraaf werken, de grootse anti moslim medium die er is die er volgens mij er gewoon gericht op is moslims aan te vallen
Wat sukkel?
Hou je klep vriend, wat is jouw probleem?
Effe serieus he, jij voelt je echt zo goed dat jij gewoonweg iedereen uitscheldt die het niet met je eens is.
Hoezo scheld je? Als ik eens in je berichtposting teruggga kan ik er zo een aantal uithalen waarin je lekker tekeergaat met scheldwoorden.
Je kan ook discussie voeren zonder kinderachtig iemand uit te schelden
@Mikeh18: Vertel mij eens wat de Sharia hiermee te maken heeft?
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic
Wat sukkel?
Hou je klep vriend, wat is jouw probleem?
Effe serieus he, jij voelt je echt zo goed dat jij gewoonweg iedereen uitscheldt die het niet met je eens is.
Hoezo scheld je? Als ik eens in je berichtposting teruggga kan ik er zo een aantal uithalen waarin je lekker tekeergaat met scheldwoorden.
Je kan ook discussie voeren zonder kinderachtig iemand uit te schelden
@Mikeh18: Vertel mij eens wat de Sharia hiermee te maken heeft?
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic

Ok, dus jij denkt dat het allemaal opblazen is?
Ik denk dat die nieuwe terrorisme wetten er niet zijn om de anti moslim uit te hangen, maar voor de bescherming van het volk, dus ook voor jou.

Denk je soms dat de media dit soort verhalen verzinnen of opblazen puur en alleen om moslims zwart te maken?
Ik hoop van harte dat je dit soort aanslagen niet goedkeurt.
Cry me a river. Daarnaast, wat maak je je druk? Ik zal toch branden! Dat splintertje leven in de eeuwigheid van pijn... Kan je beter je gedachten op Allah richten, ipv je in te laten met kuffars.
Nog steeds kan je wel zonder te schelden discussieren, zou leuke discussies opleveren he als iedereen elkaar ging uitschelden met je cry me a riverIgnoratio elenchi
De spreker gebruikt een argument dat niets met het onderwerp te maken heeft.
Denk je soms dat de media dit soort verhalen verzinnen of opblazen puur en alleen om moslims zwart te maken?
Ik hoop van harte dat je dit soort aanslagen niet goedkeurt.
Tjah, maar jij bent dan beinvloed door eurocentrische propaganda.Ik denk niet dat deze mensen zomaar worden vastgehouden. Ik voorzie geen trend.
Tjah, maar jij bent dan beinvloed door eurocentrische propaganda.
Ik daarentegen ga niet zomaar uit van dat ze daar voor een goede reden zitten
En dat is dus precies wat ik niet zeker weet.Maar Spiertje. Jij beweerd nu dat het veiligheidsorgaan van het land waar je je huisvesting keurig netjes hebt, VWO educatie hebt genoten en waarvan je tevens de dagelijkse normen lange tijd hebt meegemaakt, dat dat manipulatief of onrechtmatig is bezig geweest met deze ingreep?
Ik zou in jou geval blij zijn dat ze deze jongens een halt hebben toegeroepen en zodoende niet allochtonen wederom een slecht gezicht hebben gegeven, waar je dan zelf ook helaas de dupe van wordt.
Zo'n aanname is toch aansluitender dan het probleem bij de gevestigde orde te leggen?
Het is niet onze verantwoordelijkheid als moslims in Nederland om jihad te voeren
Hou je beledigingen voor jenee, gelukkig ben jij niet door losgeslagen freaks beïnvloed.
Ik vertrouw de westerse media zowieso al voor geen reet meer, veels te anti islamitisch georienteerd en gericht op sensatie. En dat ze die gasten niet zomaar oppaken gaat het mij om, tegenwoordig word je voor simpelste opgepakt onder het zogenaamde mom van terrorismedreiging. En dan al die nieuwe terrorisme-wetten, ook gewoon een geweldig stukje anti moslim propaganda.
En dan verwachten ze dat je met zo weinig informatie al een opinie gaat vormen, nee de propaganda machine draait ietsje te goed daarvoor om een mening te vormen, zeker die fascisten die bij de telegraaf werken, de grootse anti moslim medium die er is die er volgens mij er gewoon gericht op is moslims aan te vallen
Nogmaals er wordt teveel anti islamitische propaganda geproduceerd om zowieso uberhaupt iets te geloven van wat er naar voren wordt gebracht.
Maar deze mediamelding ziet er op het oog wel uit als degelijk onderbouwd. Bovendien zullen er zeker dichtbetrokkende vakmensen dit gaan bevestigen op het journaal.
Overigens is dit de eerste keer dat er echt een verrijdelde aanslag in NL wordt gemeld. dat heeft natuurlijk weinig weg van uitlatingen al la Wilders, aangedikte mediacijfers, en uitvergrote civiele incidenten.
Dus ik vind je wantrouwen eerlijk gezegd teveel met opzet gecreeerd.

Het artikel in De Telegraaf over een zogenoemd snoepreisje (een vlinderjacht) van Marokkaanse hangjongeren uit Rotterdam naar Marokko klopt niet