AndroidHealthClinic

Vijftien bezoekers van fitnesscentra positief bevonden bij dopingcontrole

dat ze potverdomme achter die heroine-spuiters en andere junks aangaan .Maar nee dat durven ze niet want dat is te risico-vol, dan lopen ze gevaar .En dan moeten ze door de kou en andere moeilijke omstandigheden. Terwil ze bodybuilders, die gezond willen leven en hun passie willen uitoefenen,gaan lastigvallen en beboeten .
Dan zitten ze lekker warm in de gym en de slachtoffers zijn weerloos.
Makkelijk geld verdienen denk de staat weer in zen eigen.

dat ze potverdomme achter die heroine-spuiters en andere junks aangaan .Maar nee dat durven ze niet want dat is te risico-vol, dan lopen ze gevaar .En dan moeten ze door de kou en andere moeilijke omstandigheden. Terwil ze bodybuilders, die gezond willen leven en hun passie willen uitoefenen,gaan lastigvallen en beboeten .
Dan zitten ze lekker warm in de gym en de slachtoffers zijn weerloos.
Makkelijk geld verdienen denk de staat weer in zen eigen.

Met de NADRUK OP: Terwil ze bodybuilders, die gezond willen leven en hun PASSIE willen uitoefenen,gaan lastigvallen en beboeten

is weer zeer goed bekeken é van de staat

junks kopen drugs en geen eten want hebben ze niet nodig = geen geld meer

maar

sporters die anabolen kopen moeten veel eten dus deze houden wel wat centen over,

denk dat het wel zoiets zal zijn :D

K*tland............ daaraan zien we weer waar ze hun hier mee bezighouden he... ipv echte criminaliteit wat harder aan te pakken... zielig, gewoonweg zielig

schandalig weer dit , heb er zelfs geen woorden meer voor over

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 17:03 ----------

staan fikse boetes op en een fitnessverbod.

Ikzelf ben al eens gepakt geweest met 1 halfvol potje dianabol ,had dat nog op zak steken per ongeluk , en daar heb ik toen 250 euro boete voor kunnen afdokken . Voor een 15tal tabletjes.
Wist niet dat er zulke boetes aan vast gingen, ook al gaat het om persoonlijk gebruik.

K*tland............ daaraan zien we weer waar ze hun hier mee bezighouden he... ipv echte criminaliteit wat harder aan te pakken... zielig, gewoonweg zielig

wacht maar !!!!!!!!!
dit is nog maar het begin
het was hier vroeger paradijs :)
maar nu wordt het hier de hell :mad:

mag je tog gwn op eigen risico doen? wat zitten ze nu al razzia's in fitnesscentra te doen? xD Ze zouden blij moeten zijn dat we bewegen?!
Eerst stimuleert de overheid ons om te gaan bewegen omdat het gezond is en nu gaan ze invallen doen in fitnesscentra? xD
DAFUQ IS THIS SHIT?

Schandalige schending van de privacy en andere individuele rechten, totaal nutteloze bemoeienis in persoonlijke vrijheid, grove geld- en tijdverspilling, complete bureaucratische nonsens van de Vlaamse regering.

Ondertussen eet, rookt, zuipt, slikt, snuift en spuit iedereen lekker door onder het oog van de overheid met vele malen meer schade aan zichzelf en zijn omgeving. Overigens moet dat ook niet bestraft worden, maar het toont wel de hypocrisie aan.

Gewoon dieptriest de Belgische en Vlaamse overheid. Beschamende praktijken van een beschamende fascistische bende nietsnutten die te dom zijn om een fatsoenlijke job te vinden. Ik hoop dan ook dat de verantwoordelijke partijen een electorale bestraffing zullen krijgen en dat dit soort achterlijk beleid in de toekomst zo snel mogelijk teruggedraaid kan worden. Met excuses aan de mensen die boetes moesten betalen omdat ze dachten de vrijheid te hebben om in hun lichaam te stoppen wat ze zelf willen.

Respect voor de weigeraar, iedereen zou hetzelfde moeten doen en vervolgens collectief de overheid aanklagen als ze gedwongen worden om te betalen.

30% dat gepakt wordt in een fitness... Ik vind het nogal wat. Ligt dat aan mij?

Ik ben helemaal niet tegen kuren of dergelijks, maar komop 30% gaat toch helemaal nergens meer over.

30% dat gepakt wordt in een fitness... Ik vind het nogal wat. Ligt dat aan mij?

Ik ben helemaal niet tegen kuren of dergelijks, maar komop 30% gaat toch helemaal nergens meer over.

Waarschijnlijk kiezen ze die centra eruit waarvan het vermoeden bestaat dat veel leden AAS gebruiken. Kunnen ze dan het meeste aan verdienen. Dat percentage halen ze zeker niet overal.

ze gaan toch ook niet snachts een club binnen om te controleren of niemand dronken is, wat een onzin dit. only in belgium

Als je ergens ingeschreven staat bij een fitness, vervalt het recht van privacy dan? Of teken je hiervoor in een contract?

'Alle Belgen gelijk voor de wet.'

Yeah right, dacht van niet.
Is er geen mogelijkheid om de regering hierover aan te spreken door het oprichten van een actiegroep en handtekeningen verzamelen? (yeah naïef)

Ik word hier dus echt ziek van :(. Als die kerel nu binnenkomen als ik aan het pumpen ben op een leuke borsttraining met mijn tren rage ik verscheur ze.

Heroinejunkies kunnen in antwerpen gratis hun methadon of spuiten gewoon halen. Dit verkopen ze door en kopen ze heroine van. Goede mensen.
En de hobbytrainers die een gezonde lifestyle hebben en niemand storen met hun gebruik gaan ze zo behandelen pf

Ik word hier dus echt ziek van :(. Als die kerel nu binnenkomen als ik aan het pumpen ben op een leuke borsttraining met mijn tren rage ik verscheur ze.

Heroinejunkies kunnen in antwerpen gratis hun methadon of spuiten gewoon halen. Dit verkopen ze door en kopen ze heroine van. Goede mensen.
En de hobbytrainers die een gezonde lifestyle hebben en niemand storen met hun gebruik gaan ze zo behandelen pf

zo denk ik er ook over :p
maar ja wie zijn wij é,
allemaal ne nummer O é :mad:

Het lijkt mij dat de mensen die PWO's of fatburners gebruiken met 1,3 DMAA ook opgepakt zijn? Mogen ze bij ons iedereen meenemen.

Want 1 op 3 op de AAS is wel erg bovengemiddeld(zou kunnen, in zo'n hardcore gym). Maarja vind het DIEP triest.

Terug
Naar boven