AndroidHealthClinic

Vijftien bezoekers van fitnesscentra positief bevonden bij dopingcontrole

Vrij logisch dat ze op 30% uitkomen.
Als jij het meerster brein bent van de GRAN-DI-OSE acties,
en je hebt gelobby'd bij je superieuren om dit in te gaan voeren,
Dan wil je natuurlijk wel dat je eerste actie een mega hitrate heeft,
Dus zal ie gerust de tijdstippen en gyms uitgepluist hebben waar het meeste gejuiced wordt.

BOEM kijk mijn idee is succesvol, stop een veer in me reet meneer de baas.

is al een paar jaar aan de gang.

Ik vind 30% niet zo verrassend eigenlijk.

is al een paar jaar aan de gang.

Ik vind 30% niet zo verrassend eigenlijk.

Toch zijn ze wel selectief, een nette health club heeft zeker minder kans om gecontroleerd te worden dan een meer hardcore ogend BB hok. Net als bij de flitscontroles willen ze gewoon winstmaximalisatie.

Je moet weten dat in een pre workout ook een middel zit die op de dopinglijst staat namelijk 'dmaa'. No way dat 30% anabolen of kuurt in een doorgaanse gym, tenzij het miss een hardcore gym is, maar dan nog..

Als mensen echt gepakt worden op die 'dmaa' door de pre workout dus, is dit echt wel schandalig.. Zelf neem ik hard! waar dus ook dmaa in zit. Begin nu wel te twijfelen of ik dit wel verder zou innemen want die gyms waar de controle op uitgevoert is liggen wel niet zo héél ver van mijn gym..

Als ik ooit zou onderworpen aan z'n test, zou ik dit weigeren enkel uit principe al. Men mattie zei eergisteren nog dat als je het weigert en dan 'iets' aanklaagt (ben vergeten wat) dat ze je niets meer kunt maken. Tenzij het echt over zwaar materiaal gaat dat je neemt. Hoop dat het klopt, toch maar eens navragen aan men mattie. Weet iemand anders hier miss meer over?

Als je dan toch positief test, welke boetes of sancties krijg je dan opgelegd?

nee ,kan je niks tegen doen ,heb het ook geprobeer gehad .

Zo is het dopingbeleid hier nou eenmaal in belgie. Ze zeiden ook nog tegen me dat dezelfde regels voor mij gelden als bij topspoerters en dan doelde hij vooral op wielrenners ( Tom Bonen )

Het zou me alleen maar meer geld gekost hebben als ik in beroeop was geweest, wat ik absoluut wou doen omdat ik het absurd vond .

Je moet weten dat in een pre workout ook een middel zit die op de dopinglijst staat namelijk 'dmaa'. No way dat 30% anabolen of kuurt in een doorgaanse gym, tenzij het miss een hardcore gym is, maar dan nog..

Als mensen echt gepakt worden op die 'dmaa' door de pre workout dus, is dit echt wel schandalig.. Zelf neem ik hard! waar dus ook dmaa in zit. Begin nu wel te twijfelen of ik dit wel verder zou innemen want die gyms waar de controle op uitgevoert is liggen wel niet zo héél ver van mijn gym..

Als ik ooit zou onderworpen aan z'n test, zou ik dit weigeren enkel uit principe al. Men mattie zei eergisteren nog dat als je het weigert en dan 'iets' aanklaagt (ben vergeten wat) dat ze je niets meer kunt maken. Tenzij het echt over zwaar materiaal gaat dat je neemt. Hoop dat het klopt, toch maar eens navragen aan men mattie. Weet iemand anders hier miss meer over?

Als je dan toch positief test, welke boetes of sancties krijg je dan opgelegd?

dmaa is enkel verboden binnen wedstrijdverband. Net zoals ephedrine, enz enz. 2 verschillende lijsten.

Er is niks dat legaal verkrijgbaar is (over the counter) waarvoor je in een plastest in de fitness positief kan voor testen.

Overigens is dit al topic 21 hierover ofzo. Ms eens een algemeen topic maken?

Vooral oppassen met health cities en basic fit. Deze worden erg regelmatig gecontroleerd! Er is zowiezo een samenwerking tussen de politie en de baas van deze keten.

Toch zijn ze wel selectief, een nette health club heeft zeker minder kans om gecontroleerd te worden dan een meer hardcore ogend BB hok. Net als bij de flitscontroles willen ze gewoon winstmaximalisatie.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dopingcontrole-healthcity-bilzen-261004/

Moeilijk om echt een lijn erin te zoeken.

Ik vind het raar dat er nog geen enkele e-hero heeft gezegd dat hij de plisie stoer in mekaar slaagt als ze hem dwingen te pissen... Daar kwamen bij bij de vorige topics hierover al bij pagina 2 op uit ofzo.

Laatst bewerkt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dopingcontrole-healthcity-bilzen-261004/

Moeilijk om echt een lijn erin te zoeken.

Ik vind het raar dat er nog geen enkele e-hero heeft gezegd dat hij de plisie stoer in mekaar slaagt als ze hem dwingen te pissen... Daar kwamen bij bij de vorige topics hierover al bij pagina 2 op uit ofzo.
Hmm misschien kwamen er gewoon redelijk wat brede gasten? Ik kan me wel voorstellen dat ze vooraf eerst een avondje gaan bespieden om te kijken wat voor leden er komen en daarna pas hun slag slaan... zo zou ik het in elk geval doen als ik zoveel mogelijk resultaat zou willen.

Geweld vind ik gewoon dom omdat je dan alleen maar de vooroordelen gaat bevestigen. Maar gewoon weigeren en dan proberen om anderen te overtuigen om een Class-action te beginnen zou wat kunnen zijn. Al zijn je kansen natuurlijk nooit goed. Maar je zou wel aandacht van de media kunnen krijgen en misschien de kans krijgen om uit te leggen aan het grote publiek waarom het fout is.

Als je als burger over je laat lopen dan gaan ze steeds verder, dat is het probleem.

Beetje zielig ...
Keiharde buurten durven ze niet patrouileren met hun raam open .
Als ze ergens binnen moeten gaan zijn ze met 30 ... , het houd niet op !
plaatsen waar ze werkelijk hulp kunnen gaan bieden aan burgers in nood;
die dagelijks geteisterd zijn door geweld , afpersing , prositutie , etc ...
Dit laten ze hun gangetje gaan. of om de drie jaar sluit er eens een pand ... mensen leven met schrik in hun huis , mensen durven in bepaalde straten niet meer buiten komen na zonsondergang . Criminele "speeltuinen" en men knijpt een oogje dicht.
Keiharde feiten er even bij gooien ?
1. amfetamines met 14 miljoen tot 56 miljoen gebruikers
2. cocaïne met 14 miljoen tot 21 miljoen gebruikers
3. opiaten met 12 miljoen tot 21 miljoen gebruikers

Mischien geen slecht idee om dit handeltje eerst op te ruimen ? of is deze gewoon te groot geworden dat men maar mensen in de gym gaat lastig vallen ?

Het gaat heel vaak om hardwerkende mensen die hun ziel en lichaam volledig geven aan hun sport. en ja wat dan nog als iemand wat aas wilt doen! laat die persoon toch.
Zolang je het niet aanbiedt aan anderen en mensen dit uit hun eigen beweging doen en er even bij hebben stil gestaan wat het is en kan doen, Dan is mijn vraag
What The ****ing Problem ?

Ps: Excuses voor enige schrijf fouten ben geen litteraire intellectueel

Lijkt me volstrekt illegaal. Urinecontrole is toch een inbreuk op de privacy, die alleen gerechtvaardigd kan zijn op basis van een expliciete wettekst. Die is er voor autobestuurders, die is er voor atleten, maar hoegenaamd niet voor jan met de pet in het fitnesscentrum. Als ze bij mij langskomen en ik test positief door Hard! kunnen ze aan mij in elk geval een lastige klant verwachten.

Lijkt me volstrekt illegaal. Urinecontrole is toch een inbreuk op de privacy, die alleen gerechtvaardigd kan zijn op basis van een expliciete wettekst. Die is er voor autobestuurders, die is er voor atleten, maar hoegenaamd niet voor jan met de pet in het fitnesscentrum. Als ze bij mij langskomen en ik test positief door Hard! kunnen ze aan mij in elk geval een lastige klant verwachten.

democratie, privacy .... zijn allang niet meer van de orde tegenwoordig .

Buiten wedstrijdverband worden enkel sporters die tot de elitegroep behoren gecontroleerd of sporters waar tegen zeer sterke vermoedens van dopinggebruik zijn gerezen. Of het kan gebeuren dat bij een sporter bijkomende controles worden gehouden (follow-up) ingeval van een atypisch resultaat (verhoogde testosterone/epitestosterone verhouding).

kennelijk behoren we tot de elitegroep jongens, kudos aan ons!

Ik neem het dus ook, ik mag er niet aan denken dat ik positief pis.. Alhoewel ik gegarandeerd zou weigeren en het voor de rechtbank laten komen.

In mijn geval zouden men ouders echt denken dat ik de ****ing drugs fso zit, terwijl het gewoon niets voor stelt die dmaa..

Is er hier echt niemand die rechten studeert, of een manier weet hoe je die mannetjes kan afschepen?

Ik neem het dus ook, ik mag er niet aan denken dat ik positief pis.. Alhoewel ik gegarandeerd zou weigeren en het voor de rechtbank laten komen.

In mijn geval zouden men ouders echt denken dat ik de ****ing drugs fso zit, terwijl het gewoon niets voor stelt die dmaa..

Is er hier echt niemand die rechten studeert, of een manier weet hoe je die mannetjes kan afschepen?

http://www.sport-en-recht.nl/vsr/do...e-berenschot-worksite-acrobat-integration.pdf

Buiten wedstrijdverband worden enkel sporters die tot de elitegroep behoren gecontroleerd of sporters waar tegen zeer sterke vermoedens van dopinggebruik zijn gerezen. Of het kan gebeuren dat bij een sporter bijkomende controles worden gehouden (follow-up) ingeval van een atypisch resultaat (verhoogde testosterone/epitestosterone verhouding).

kennelijk behoren we tot de elitegroep jongens, kudos aan ons!

is eigelijk helemaal niks grappigs aan hoor :rolleyes:

Ik woon in belgie, toch bedankt!

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 11:33 ----------

nee ,kan je niks tegen doen ,heb het ook geprobeer gehad .

Zo is het dopingbeleid hier nou eenmaal in belgie. Ze zeiden ook nog tegen me dat dezelfde regels voor mij gelden als bij topspoerters en dan doelde hij vooral op wielrenners ( Tom Bonen )

Het zou me alleen maar meer geld gekost hebben als ik in beroeop was geweest, wat ik absoluut wou doen omdat ik het absurd vond .

Dus je had dmaa in je lichaam en daarvoor hangde je?

Ik woon in belgie, toch bedankt!

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 11:33 ----------

Dus je had dmaa in je lichaam en daarvoor hangde je?

ik ben niet getest geweest op doping ,ben enkel gepakt geweest met het bezit van doping .

Terug
Naar boven