roeierd
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
Je zal vast niet worden opgepakt omdat je hard hebt gebruikt

Bij mij in de gym zal het percentage 0 zijn mag ik hopen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je zal vast niet worden opgepakt omdat je hard hebt gebruikt
Bij mij in de gym zal het percentage 0 zijn mag ik hopen.
Kon het ook niet geloven eerst, blijkt toch waar te zijn. Telkens ik erover hoor geeft het me een slecht gevoel en meer haat richting de politiek.
Leuke reactie's weer:
"n sommige fitnesscentra staan de emmers met poeierkes en pillen gewoon boven de toog... en daar komen dan vooral 'recreanten' over de vloer."![]()
als ik een paar federale uniformen zie binnenkomen joow! kom spullen morgen wel ophalen 
Hoezo mag ik hopen?
Overigens heb ik de indruk dat de mentaliteit ver te zoeken is bij jonge relatief fanatieke sporters en zou het aantal gebruikers hoger kunnen liggen als er wordt gedacht.

30% dat gepakt wordt in een fitness... Ik vind het nogal wat. Ligt dat aan mij?
Ik ben helemaal niet tegen kuren of dergelijks, maar komop 30% gaat toch helemaal nergens meer over.
30% dat gepakt wordt in een fitness... Ik vind het nogal wat. Ligt dat aan mij?
Ik ben helemaal niet tegen kuren of dergelijks, maar komop 30% gaat toch helemaal nergens meer over.
Het lijkt mij dat de mensen die PWO's of fatburners gebruiken met 1,3 DMAA ook opgepakt zijn? Mogen ze bij ons iedereen meenemen.
Want 1 op 3 op de AAS is wel erg bovengemiddeld(zou kunnen, in zo'n hardcore gym). Maarja vind het DIEP triest.
lol.. die kan zo in dat topic met uitspraken van verstandlozen