AndroidHealthClinic

Vijftien bezoekers van fitnesscentra positief bevonden bij dopingcontrole

Je zal vast niet worden opgepakt omdat je hard hebt gebruikt :D

Bij mij in de gym zal het percentage 0 zijn mag ik hopen.

Hoezo mag ik hopen?
Overigens heb ik de indruk dat de mentaliteit ver te zoeken is bij jonge relatief fanatieke sporters en zou het aantal gebruikers hoger kunnen liggen als er wordt gedacht.

Dit kan toch gewoon niet waar zijn?!

Ze kunnen je toch niet dwingen om een urine af te staan?

Echt ongelovelijk, lijkt wel Afganistan of Irak, verstenen ze ook nog mensen daar in Belgie?

Kon het ook niet geloven eerst, blijkt toch waar te zijn. Telkens ik erover hoor geeft het me een slecht gevoel en meer haat richting de politiek.

Kon het ook niet geloven eerst, blijkt toch waar te zijn. Telkens ik erover hoor geeft het me een slecht gevoel en meer haat richting de politiek.

Vraag me af wat er gebeurd als je naar de rechter gaat met een goeie Mozkovich.
Je kan best in Nederland (waar het legaal is) hebben gebruikt en gewoond voor 2 maanden. Alleen nu nog verhoogde waardes hebben.

Of moet je dan net zo lang in Nederland blijven totdat alle bloedwaardes weer normaal zijn?

Vaag gedoe in ieder geval

Lekker is dat....dus als je in hun ogen te breed bent ben je verdacht??

Scandinavische toestanden by de zuider-buren.

Is dat AAS gebruik of ook doping zoals het gebruik van pwo's, 1,3 DMAA wat in de meeste pwo's zit kan namelijk ook onder doping vallen. Lijkt me sterk dat 30% daar de spuit gebruikt.

ik heb wel de indruk dat tegenwoordig elk kereltje van 18 dat een fitness binnenkomt om effe snel breed te worden zodat ze stoer kunnen doen in de dichtstbijzijnde discotheek direct aan de AAS gaan... dat lijkt gewoon de mentaliteit te zijn dezer dage

Als je weet waar je mee bezig bent en al lang traint en dan van jezelf zegt dat je verder wilt gaan heb ik er niks op tegen maar van die sukkels die 2 maanden trainen of zelfs dat nog niet en direct AAS gaan pakken met 0 verstand van zaken vind ik wel triestig

Ben benieuwd wat het percentage van gebruikers is bij ons in de gym op een willekeurig moment.. :)

Leuke reactie's weer:

"n sommige fitnesscentra staan de emmers met poeierkes en pillen gewoon boven de toog... en daar komen dan vooral 'recreanten' over de vloer." :roflol:

Moet niet gekker worden.

best erg die boetes zeker want als je gepakt word met zakje wiet of paar pillen moet je het gewoon afgeven of soms pvt'je maar de sporter die gaan we bestraffen! gelukkig is er een nooduitgang deur bij ons op de gym :D als ik een paar federale uniformen zie binnenkomen joow! kom spullen morgen wel ophalen :cool:

Hoezo mag ik hopen?
Overigens heb ik de indruk dat de mentaliteit ver te zoeken is bij jonge relatief fanatieke sporters en zou het aantal gebruikers hoger kunnen liggen als er wordt gedacht.

Omdat niemand echt een beest is, als je moet kuren om er bij te lopen zoals bij ons is t diep triest :P

30% dat gepakt wordt in een fitness... Ik vind het nogal wat. Ligt dat aan mij?

Ik ben helemaal niet tegen kuren of dergelijks, maar komop 30% gaat toch helemaal nergens meer over.

Je moet weten dat in een pre workout ook een middel zit die op de dopinglijst staat namelijk 'dmaa'. No way dat 30% anabolen of kuurt in een doorgaanse gym, tenzij het miss een hardcore gym is, maar dan nog..

Als mensen echt gepakt worden op die 'dmaa' door de pre workout dus, is dit echt wel schandalig.. Zelf neem ik hard! waar dus ook dmaa in zit. Begin nu wel te twijfelen of ik dit wel verder zou innemen want die gyms waar de controle op uitgevoert is liggen wel niet zo héél ver van mijn gym..

Als ik ooit zou onderworpen aan z'n test, zou ik dit weigeren enkel uit principe al. Men mattie zei eergisteren nog dat als je het weigert en dan 'iets' aanklaagt (ben vergeten wat) dat ze je niets meer kunt maken. Tenzij het echt over zwaar materiaal gaat dat je neemt. Hoop dat het klopt, toch maar eens navragen aan men mattie. Weet iemand anders hier miss meer over?

Als je dan toch positief test, welke boetes of sancties krijg je dan opgelegd?

• Topic Starter Topic Starter
30% dat gepakt wordt in een fitness... Ik vind het nogal wat. Ligt dat aan mij?

Ik ben helemaal niet tegen kuren of dergelijks, maar komop 30% gaat toch helemaal nergens meer over.

In vier fitnesscentra werden in totaal 48 aanwezigen gecontroleerd en daarvan is 30% positief. Het is dan wel duidelijk dat men gewoon selectief (op zicht?) enkele kerels eruit heeft gepikt en die heeft laten testen.

Als men in 4 centra de 12 grootste kerels laat testen, dan is 30% met een positieve plas nu ook niet onlogisch.

Het lijkt mij dat de mensen die PWO's of fatburners gebruiken met 1,3 DMAA ook opgepakt zijn? Mogen ze bij ons iedereen meenemen.

Want 1 op 3 op de AAS is wel erg bovengemiddeld(zou kunnen, in zo'n hardcore gym). Maarja vind het DIEP triest.

Ik denk ook dat enkel in die hardcore fitnessen gaan testen. Omdat daar de pakkans groter is.. In een gezinsfitness met allemaal dikke wijve op cardiotoestellen gaan ze niet testen hoor.

'Alle Belgen gelijk voor de wet.'

in brussel als immigranten zonder papieren worden opgepakt omdat ze voor de 36e keer een ruit ingooiden om een tasje te stelen, worden zo vrijgelaten omdat het te demotiverend is voor de polies om drie uur papierwerk per persoon te vervolledigen en ze over te dragen aan verdere instanties.
(maarja dat zijn natuurlijk geen belgen)

gelukkig leven we verder in een maatschappij waar de mutualiteit en de belastingsbetaler hard mag opdraaien voor kosten als gastric bypassen, maagbanden, diabetes2 behandelingen, en een triljard andere aandoeningen gerelateerd aan de hedendaagse westerse levensstijl. in dat opzicht zouden dokters met een meetlint gewoon op straat moeten lopen om ieders buikomtrek te meten en boetes uit te delen als je boven de grens zit.

dit land is waardeloos.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:10 ----------

lol.. die kan zo in dat topic met uitspraken van verstandlozen

ja geen leugens hoor, potten van maximize en performance heb ik ook al gezien! schande :mad:

Vrij logisch dat ze op 30% uitkomen.
Als jij het meerster brein bent van de GRAN-DI-OSE acties,
en je hebt gelobby'd bij je superieuren om dit in te gaan voeren,
Dan wil je natuurlijk wel dat je eerste actie een mega hitrate heeft,
Dus zal ie gerust de tijdstippen en gyms uitgepluist hebben waar het meeste gejuiced wordt.

BOEM kijk mijn idee is succesvol, stop een veer in me reet meneer de baas.

Terug
Naar boven