Fitness Seller

visolie capsules? help !

Bezoekers in dit topic

het is ****ing gezond, beste supplement wat er is.

Ga eens niet lui zijn en google; visolie, omega-3

hele waslijsten aan positieve effecten vind je.
 
ja kben er vandaag ook mee begonnen ik voel me al heel positief
 
Looool anaal innemen zeg! hoe kom je erbij ;-)
super, lag hier bijna in een deuk.

hema = beste getest, 2 per dag op de doos = 2 per dag. simpel as that.
koel = niet in de zon (max 20 graden ofzo), meer is da ni.
in hema staan ze ook ni in de frigo he!
greetz
 
als je ze anaal inneemt verwerkt je lichaam de omega-3 vetten 157% beter

:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

zit hier op het werk, iedereen is hier schijnbaar druk bezig en ik moet me inhouden om hier niet te beginnen brullen van het lachen :shut: hmmmpfff, proest :D
 
:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

zit hier op het werk, iedereen is hier schijnbaar druk bezig en ik moet me inhouden om hier niet te beginnen brullen van het lachen :shut: hmmmpfff, proest :D

ECHT HERKENBAAR :cool:
 
vraagje, is invriezen van omega 3 capsules slecht voor ze? (ik heb 12 potten besteld vandaar)

En waar kan ik wat vinden over de betere werking van omega 3 als het anaal wordt ingenomen?
 
Nee invriezen zou ik niet doen..... er gaan dan veel vitamines verloren. Ingraven is een betere optie. Op deze site staat genoeg informatie over het anale gebeuren.. www.analeboys.nl
 
vraagje, is invriezen van omega 3 capsules slecht voor ze? (ik heb 12 potten besteld vandaar)

En waar kan ik wat vinden over de betere werking van omega 3 als het anaal wordt ingenomen?

want? hoelang wil je ze bewaren dan...12 potten doe ik klein jaartje (misschien 3/4jr mee) zo lang zijn ze toch wel houdbaar...
 
houdbaar, dat is wel ok, maar kan ik ze misshien op een manier beter goed houden?
en ff serieus aub, ik stel de vraag ook serieus namelijk, hoe zit dat met het anaal innemen van omega 3? zijn daar wetenschappelijke studies van en dergelijke of wat?
 
Goed voor huid.en nog veel meer positieve effecten op je gezondheid...
Neem zelf 3xdaags bij de maaltijd
 
vraagje, is invriezen van omega 3 capsules slecht voor ze? (ik heb 12 potten besteld vandaar)

En waar kan ik wat vinden over de betere werking van omega 3 als het anaal wordt ingenomen?

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Gasten, zijn ze bij de hema echt 10tje voor 300 caps? Das behoorlijk goedkoop man! Ik was daar laatst wezen checken maar zag ze nergens. Heb ze nu van de Tuinen met 50% korting, dan zijn ze 25 euro voor 500 caps. Ik heb er 2000 ingeslagen. Eet er 6 per dag, en nog een blikkie tonijn er bij. Aangeraden hoeveelheid is dacht ik 3 a 5 gram per dag, in een cap zit 0,4 gram, je zou dus eigenlijk wel een stuk of 10 caps per dag kunnen gebruiken. Referenties geen zin om op te zoeken :)
 
houdbaar, dat is wel ok, maar kan ik ze misshien op een manier beter goed houden?
en ff serieus aub, ik stel de vraag ook serieus namelijk, hoe zit dat met het anaal innemen van omega 3? zijn daar wetenschappelijke studies van en dergelijke of wat?

Staat toch op de verpakking, aangeraden wordt om de capsules anaal in
te brengen voor een betere opname
 
lekker op kauwen, word je hard van! geloof me.
 
houdbaar, dat is wel ok, maar kan ik ze misshien op een manier beter goed houden?
en ff serieus aub, ik stel de vraag ook serieus namelijk, hoe zit dat met het anaal innemen van omega 3? zijn daar wetenschappelijke studies van en dergelijke of wat?

ja hoor zijn tal van studies van, in het begin is het misschien wat onwennig je kan het het beste vragen aan iemand om te helpen (vriendin, moeder of in de gym)
 
houdbaar, dat is wel ok, maar kan ik ze misshien op een manier beter goed houden?
en ff serieus aub, ik stel de vraag ook serieus namelijk, hoe zit dat met het anaal innemen van omega 3? zijn daar wetenschappelijke studies van en dergelijke of wat?

Maar ff serieus nou,

het is wel beter, beter voor de darmflora. Alleen is anaal taboe en daarom wordt er niet veel over gesproken, Verder is anaal(rectaal) innemen bij alle medicijnen beter dan oraal (pijnstillers etc.)

Hoe denk je dat je temperatuur vroeger werd gemeten? Anaal, juist.
 
Back
Naar boven