AndroidHealthClinic

visolie capsules

StayFit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
wat zijn de voordelen van deze omega 3 ?
ze zeggen dat het heel goed is voor je gezondheid , hart en depressiviteit, hersenen,..

Ze zeggen dat google heel handig is voor dat soort dingen. Je tikt het in en gaat lezen in verschillende bronnen.

Ik vind ook dat je erg veel domme vragen stelt. Je besteed je tijd veel beter als je hier wat rondneust, de sticky's leest en gewoon eet en traint.

• Topic Starter Topic Starter
heel erg bedankt..:(

Ik bezie dit als een aanvulling op mijn vetten.

Ik snap niet goed dat sommige mensen van die **** antwoorden geven,
als je gewoon antwoord op de vraag ben je minder tijd kwijt dan heel die zooi te typen die totaal niet relevant is.

als je gewoon antwoord op de vraag ben je minder tijd kwijt dan heel die zooi te typen die totaal niet relevant is.

Komt meer omdat de antwoorden op dit soort vragen zonder moeite te vinden zijn.

• Topic Starter Topic Starter

gelijk heb je man ,of het nu makkelijke of moeilijke vrage zijn , het blijft eenmaal een bodybuilding forum waar vragen worden gesteld .

en bedankt :)

Ik vind ook dat je erg veel domme vragen stelt. Je besteed je tijd veel beter als je hier wat rondneust, de sticky's leest en gewoon eet en traint.

Vind het anders wel begrijpelijk, hoor zelf ook graag de meningen van mede dbb'ers in zaken die zo op te zoeken zijn :p

Maar toch wat beter zoeken voortaan ts ook op dbb is er genoeg te vinden ;)

Terug
Naar boven