Fitness Seller

Vitamine D3

raar gedrag iedereen maakt fouten en die zijn nu hersteld zet je eroverheen en stopt met huillie huillie.
fouten... dus jullie snappen het nu dat oplichting niet echt eerlijk is... nu pas ? ---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------
Kijk eens aan. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
^dit. Het was 2(?) jaar geleden met de whey perfection dat die 20% minder bevatte. En dit jaar was de vit D getest die 33% meer bevatte. Toont ook weer aan dat ze het niet goed voor elkaar hebben. En zo zijn er wel meer tests, alles van B&F volgens mij, die er slecht uit zijn gekomen. Vraag me ook wel af waarom je steeds B&F aanraad, echt letterlijk overal. Zelfs terwijl ik het over 2 producten van xxl heb. Je weet ook wel dat ik geen fan van Bedrog & Fraude ben en nog kom je met hetzelfde product aanzitten maar dan bij B&F.

Niet alleen de whey perfection. Ook de isolaat en caseine die 20% minder eiwitten bevatten. Plus veel meer carbs en amino spiking.

Vitamine d3 dat overduidelijk een goedkoop opgekochte afgekeurde partij is geweest.

Ja dat zijn allemaal foutjes. Bodyenfitshop heeft het beste met je voor :roflol:

^dit. Het was 2(?) jaar geleden met de whey perfection dat die 20% minder bevatte. En dit jaar was de vit D getest die 33% meer bevatte. Toont ook weer aan dat ze het niet goed voor elkaar hebben. En zo zijn er wel meer tests, alles van B&F volgens mij, die er slecht uit zijn gekomen.

Vraag me ook wel af waarom je steeds B&F aanraad, echt letterlijk overal. Zelfs terwijl ik het over 2 producten van xxl heb. Je weet ook wel dat ik geen fan van Bedrog & Fraude ben en nog kom je met hetzelfde product aanzitten maar dan bij B&F.

omdat daar de prijs vaak lager is.

omdat daar de prijs vaak lager is.

Vergeet niet dat je de prijs nog even moet verhogen met minimaal 20,5%. Dan is het dus niet meer goedkoop maar heb je nog wel kut kwaliteit.

Jij moet je kapot schamen om onwetende mensen die rommel van bodyenfit hier aan te raden :kots:

Ga je schamen! B&F h**r! Ooit kom je er nog wel achter dat geld niet alles is, bizar dat jij voor die paar kutstuivers oplichters loopt aan te prijzen.

Ik ben nogmaals niet van body en fit, ik begrijp je frustraties het is ondertussen allemaal opgelost.

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Vergeet niet dat je de prijs nog even moet verhogen met minimaal 20,5%. Dan is het dus niet meer goedkoop maar heb je nog wel kut kwaliteit.

Jij moet je kapot schamen om onwetende mensen die rommel van bodyenfit hier aan te raden :kots:

dat is jouw mening jammer dat we het niet eens kunnen zijn:(.

Sterk topic.

Zou ik toch aanraden om eerst te kijken of je het ergens anders niet goedkoper vind. Uiteindelijk heeft b&f de mensen in het zak gezet en daar moeten ze voor boeten want de overheid doet niks.

Ach doe niet zo zuur man denk maar niet dat het alleen daar zo is. Xxl zal haar uitglijders ook hebben gemaakt al dan niet opgemerkt.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Van die wereldverbeteraars maken de wereld mooier.:o

Ach doe niet zo zuur man denk maar niet dat het alleen daar zo is. Xxl zal haar uitglijders ook hebben gemaakt al dan niet opgemerkt. ---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ---------- Van die wereldverbeteraars maken de wereld mooier.:o
Doe zelf niet zuur friesling.

Terug
Naar boven