XXL Nutrition

Vleesproductie

damm dat is inderdaad sick. snap ook niet hoe je het in je hoofd krijgt om zoiets als werk te doen. zulke mensen zou je moeten dood slaan

Ik kan behoorlijk veel hebben, maar als ik dit zie krijg ik echt een brok in m'n keel. Ik snap echt niet hoe je die beesten zo kan behandelen. We eten ze notabene, geef ze dan in ieder geval het recht vredig te sterven.....

Dit soort mensen mogen wat mij betreft ook gewoon lekker PUBLIEKELIJK gemarteld worden.

Ik hield het 1:08 vol, trek dit soort dingen echt niet.

****ing ziek allemaal hee, jesus.
Die schattige kuikentjes die worden vermalen, echt harteloos

In Nederland kan dit toch serieus niet gebeuren?

Laatst bewerkt:
Komt omdat wij gierige fl**kers allemaal het minimale voor vlees willen betalen.

In de natuur gaat het er echt niet vriendelijker aan toe hoor... Heel sneu, maar mensen eten nou eenmaal vlees en jammergenoeg hebben we iets teveel mensen op deze planeet...
Genoeg slachthuizen waar het er heel netjes aan toe gaat gelukkig!

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Bovendien is dit een beetje suggestief natuurlijk, alsof heel de vleesindustrie uit dit soort misnken bestaat...

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Damn dat biggetje krijgt wel een klapper!
Bacon-bodyslam!

Compensatie-filmpje om toch met een schoon geweten het weekend in te gaan:D :

Ik ken een x-aantal mensen die in slachthuizen hebben gewerkt en hier gaat het er wel een stukkie diervriendelijker aan toe.

Je hebt ook niks aan dit soort shit, er is ook niemand hier die voor zijn kilo kip 20 euro wil betalen omdat die beesten 2 vierkante meter ruimte in hun eentje kregen bijvoorbeeld. Wat niet wegneemt dat ik het wel zielig vind om te zien. Is ook een filmpje van de Zwitserse Animal Protection over hoe dieren voor hun vacht worden geslacht, dat is nog veel zieker.

dat dood slaan en onverdoofd castreren ging echt tever

Ik ken een x-aantal mensen die in slachthuizen hebben gewerkt en hier gaat het er wel een stukkie diervriendelijker aan toe.

Je hebt ook niks aan dit soort shit, er is ook niemand hier die voor zijn kilo kip 20 euro wil betalen omdat die beesten 2 vierkante meter ruimte in hun eentje kregen bijvoorbeeld. Wat niet wegneemt dat ik het wel zielig vind om te zien. Is ook een filmpje van de Zwitserse Animal Protection over hoe dieren voor hun vacht worden geslacht, dat is nog veel zieker.

Heb als klein ventje ooit een keer een filmpje gezien van Martin Gaus hoe marters of weet ik het wat aan een lijn werden gehangen en levend gevild werden, zeeschildpadden op hun rug werden gelegd, vinnen aan elkaar geniet en levend uit hun schild werden gesneden, en haaien werden ontvind en dood-bloedend terug de zee in werden geflikkerd. Vergeet ik niet meer die beelden, nare shit.

--

Hier in Nederland gaat het voor zover ik weet wel een stuk normaler hoor, ze leggen die beesten eerst helemaal plat/dood voordat ze in de grinder gaan.

godver.. nu ben ik veels te boos om te gaan slapen :mad:

Helemaal op die held die dat kalfje aan het doodmeppen is

Hoe ziek de beelden ook zijn, het is zaak om te onthouden dat er voor dit soort filmpjes een aantal zieke geesten word gefilmd of op locaties waar de eisen niet zo streng zijn als hier.

Ben in nederland op zat boerderijen geweest, nergens ook maar iets qua dierenmishandeling oid gezien. Walg altijd van dit soort filmpjes. Komt neer op iemand horror or thriller laten zien en vervolgens vertellen dat dit overal gebeurd. Blijft natuurlijk wel schokkend om te zien en zou niet moeten gebeuren.

Gebeurt misschien bij enkele slachterijen. Zelf al bij meerdere slachterijen geweest, in Nederland en ook in het oostblok maar dat ging er zeker niet zo aan toe.

En als het zo een probleem is, koop biologisch of ga vega?

• Topic Starter Topic Starter
Dit gebeurd ook vaak op halal slachterijen

en straks komt de volgende weer met een topic waar de kipfilet het goedkoopst is :twitch:

dit soort beelden was voor mij de reden om alleen vlees te halen bij een slager die weet waar zijn vlees vandaan komt. Ik weet garantie heb je nooit, maar zo heb ik wel beste geprobeerd.
Kost misschien wel 2 tot 3x zoveel, maar het voelt beter en de smaken zijn niet te vergelijken.

Terug
Naar boven