Fitness Seller

Vleesproductie

Zoek Frank Medrano maar eens op op youtube. Echt een beast en hij is veganist, dus een gespierd lichaam is goed haalbaar ook zonder vlees.

Nou nou, poe poe wat een beest

En een prijs die drie keer zo hoog is

Waar haal jij je eiwitten voornamelijk uit?

Volgens mij krijg ik niet echt enorme hoeveelheden eiwitten binnen, maar ik eet vrij veel noten/pannenkoeken/kwark/melk(drink ik)/rijst of pasta en havermout.

Volgens mij krijg ik niet echt enorme hoeveelheden eiwitten binnen, maar ik eet vrij veel noten/pannenkoeken/kwark/melk(drink ik)/rijst of pasta en havermout.

includeer wat peulvruchten zoals bonen linzen en kikkererwten. Boost je eiwit inname enigszins.

includeer wat peulvruchten zoals bonen linzen en kikkererwten. Boost je eiwit inname enigszins.

Ik heb laatst een maand lang chil con carne gevroten.

Voordeel van die dingen die je noemde is ook dat ze nog puur zijn en er geen bestrijdingsmiddelen voor gebruikt worden oid.

ik heb hier maar 1 woord voor: BULLSHIT!!!

Deze beelden komen allemaal uit de VS. Hier in nederland gaat het er heel anders aan toe.

En ja, ik spreek uit ervaring want we hebben zelf een leghennenbedrijf.

Verruit de meeste beelden die op deze beelden worden vertoond, zijn in nederland verboden.

En de boer dan.... heeft die een keus? het antwoord is NEE

de consument ( en eigenlijk ook de overheid) willen goed en goedkoop vlees.

Dit word dan ook geproduceerd. Tegenwoordig zijn er ook alternatieven zoals biologisch en vrije-uitloop.
Deze worden uiteraard tegen een meerprijs verkocht.

dus mensen, let erop dat de eieren, het vlees en de zuivelproducten die u koopt uit nederland komen. Op die manier weet u dat het duurzaam en diervriendelijk geproduceerd is.

Deze beelden komen allemaal uit de VS. Hier in nederland gaat het er heel anders aan toe.

Verruit de meeste beelden die op deze beelden worden vertoond, zijn in nederland verboden.

Dit word dan ook geproduceerd. Tegenwoordig zijn er ook alternatieven zoals biologisch en vrije-uitloop.

dus mensen, let erop dat de eieren, het vlees en de zuivelproducten die u koopt uit nederland komen. Op die manier weet u dat het duurzaam en diervriendelijk geproduceerd is.

Want een vierkante meter leefruimte is wel diervriendelijk?
:rolleyes:

Want een vierkante meter leefruimte is wel diervriendelijk?
:rolleyes:

Misschien boeit het die kippen wel helemaal niet?
Er worden veel te veel menselijke emoties op die dieren geplakt.

Hazen kunnen niet in gevangenschap leven, die worden ongelukkig en gaan dus dood.
Die kippen gaan niet dood, dus misschien zijn ze ook wel niet ongelukkig?

Misschien boeit het die kippen wel helemaal niet?
Er worden veel te veel menselijke emoties op die dieren geplakt.

Hazen kunnen niet in gevangenschap leven, die worden ongelukkig en gaan dus dood.
Die kippen gaan niet dood, dus misschien zijn ze ook wel niet ongelukkig?

Gaat mij er juist om dat mensen bepaald vlees als diervriendelijk bestempeld, terwijl het nog steeds geen leven is. Een soort schijn-vertoning, zo zinloos.
Die beesten worden gefokt voor onze maag, get over it.

Gaat mij er juist om dat mensen bepaald vlees als diervriendelijk bestempeld, terwijl het nog steeds geen leven is. Een soort schijn-vertoning, zo zinloos.
Die beesten worden gefokt voor onze maag, get over it.

Menselijk leven is ook zinloos, wij dienen niet eens een hoger doen zoals voorzien in de behoeftes van een wezen hoger op de voedselpiramide.

Was ik maar een kip.

Normaal vlees wordt vaak als biologisch vlees verkocht omdat ze niet aan de vraag kunnen voldoen.

Normaal vlees wordt vaak als biologisch vlees verkocht omdat ze niet aan de vraag kunnen voldoen.

heb je de aflevering van Zembla gezien? Na deze aflevering is uitgebreid onderzoek gedaan, en daaruit is gebleken dat de aflevering is gebaseerd op verhalen en NIET OP FEITEN!!!!

En trouwens, wat heeft de boer aan zieke dieren die zich niet gelukkig voelen? een kip die zich niet goed voelt legt geen ( of weinig) eieren!!
oftewel hier is absoluut geen baat bij.

Ik vind het prima als er kritiek is op de sector, maar doe dit dan vanuit een eerlijk verhaal en kom niet aan met oude filmmaterialen die ook nog uit het buitenland komen.

Pffff word hier echt misselijk van.

Ik hoop en neem aan dat dit in Nederland niet gebeurt. In ieder geval eet ik wel vlees, maar niet veel en niet elke dag. Haal grootste deel van mijn eiwitten uit eieren, kwark en whey proteïne. Soms kip, soms tonijn, soms vlees. En ik koop dan wel altijd biologisch. Geld bespaar ik met whey en kwark. Kost geen drol.

Ik kan behoorlijk veel hebben, maar als ik dit zie krijg ik echt een brok in m'n keel. Ik snap echt niet hoe je die beesten zo kan behandelen. We eten ze notabene, geef ze dan in ieder geval het recht vredig te sterven.....

Dit soort mensen mogen wat mij betreft ook gewoon lekker PUBLIEKELIJK gemarteld worden.

En de mensen die er voor betalen dan, i.e. consumenten? :rolleyes:

Boter op je hoofd...

Terug
Naar boven