Fitness Seller

Voeding +4000kcal

Bezoekers in dit topic

Ene zegt onzin, de andere weer niet. Hoop dat je de verwarring begrijpt.
Beargumenteer dan eens waarom de energie die je uit sla haalt anders is dan die uit een hamburger?
Ik trek mijn handen hier verder vanaf, het is als verklaren waarom de wereld plat is.
 
Gast, ga eerst eens gewoon ETEN. track alleen je kcal en zorg dat je in eiwitten hoog zit, fuck alles uitzoeken en afwegen. Zorg eerst maar eens dat je op een gezond gewicht komt en ga vanaf daar verder. De basis is gewoon kcal in > kcal out = aankomen. Eet gewoon lekkere dingen, een dieet wat je niet lekker vind houd je niet lang vol dus zorg dat je lekker eet en VEEL.
 
Maak het even weer wat moeilijker. Het is kcal in vs kcal uit. Punt uit.

Je bent 62 kg, dus ga eens eten en stop met zeiken.

Ben nu al 3 dagen bezig. 3800/4050Kcal per dag. Ik moet wel zeggen dat het steeds makkelijker wordt. Vooral omdat ik nootjes eet en shakes neem. Sta wel versteld ervan dat ik het kan hebben dagelijks zoveel.
 
gewoon elke dag 2 roti kip eten en aanvullen met wat extra eiwitten en vet
 
Ik eet nu al een paar dagen zonder schema eerlijk gezegd. Gewoon eten wat ik kan en dan zo gezond mogelijk. Maar de 4000Kcal is me maar een dag gelukt. Op de foto is te zien wat ik de afgelopen 2 dagen heb gegeten. Bij de eerste foto had ik ook nog 2 shakes genomen van totaal 458kcal. Dus totaal 3100. 2e foto is van vandaag. Daarbij heb ik 2 shakes genomen van totaal 870Kcal, dus alles bij elkaar 3715Kcal. Ik hou mijn Koolh, vezels en eiwitten ook hoog dagelijks. Ik doe dit al 7 dagen en me gewicht was ongeveer tussen 62Kg en 62.5Kg. Momenteel weeg ik 65.8Kg. Is dit niet teveel van het goede of gewoon doorgaan? Let trouwens niet op hoe de eten is ingesteld op de foto's. Ik order het niet in ochtend of avond, teveel moeite.

Screenshot_20190121-214551_Chrome.jpg


Screenshot_20190121-214605_Chrome.jpg
 
3.5 kg in 7 dagen?

1kg vet toenamen =7000 cal overschot.
Dit zou beteken dat je in 7 dagen 21.000 cals bovenop je behoefte gegeten hebt. Lijkt me niet ...

Vooral vocht dus, en ja het is teveel van het goede xd
 
3.5 kg in 7 dagen?

1kg vet toenamen =7000 cal overschot.
Dit zou beteken dat je in 7 dagen 21.000 cals bovenop je behoefte gegeten hebt. Lijkt me niet ...

Vooral vocht dus, en ja het is teveel van het goede xd

Ja me weegschaal liegt niet man haha. Ja vocht zou het groote deel aan liggen. Maar kwa voeding pak ik wat ik pakken kan. Ik weet niet of dat de bedoeling is zoals ik op die fotos heb staan. Ik zet er alles in wat ik eet.
 
Als alles er in staat.... waar zijn je groente, je avoneten, vlees etc.
Daarbij ik weet niet hoe groot een opscheplepel bij jullie is. Maar altijd alles ongekookt wegen....
Al vraag ik me af.... heb je alles nu gewogen?
 
Als alles er in staat.... waar zijn je groente, je avoneten, vlees etc.
Daarbij ik weet niet hoe groot een opscheplepel bij jullie is. Maar altijd alles ongekookt wegen....
Al vraag ik me af.... heb je alles nu gewogen?

Nee ik gebruik site van voedingscentrum. Daar staat meestal eenheden op zoals eetlepel of opscheplepel. Ik doe gewoon wat mij geadviseerd is de afgelopen dagen. Eten wat je eten kan. En dat doe ik nu ook. Ik eet zowiezo 2-3 keer in de week vlees als avond eten en zeker een keer in de week vis. Nogmaals mijn doel is aankomen, niet buffed worden.
 
Dat soort eenheden kunnen wel heel erg varieren... de ene opscheplepel is de andere niet. Schep je met een opscheplepel met een grote kop erop...
1 opschepel zegt dus niets over een goede hoeveelheid eten.
Sowieso zijn de hoeveelheden op het voedingscentrum niet gericht op mensen die aan willen komen. Dus ik zou zeker veel meer eten dan wat daar staat.
Maar dat terzijde... Schep flink op en kom je na een week niet aan dan doe je overal een opscheplepel bij of een boterham meer.

Maar je eet dus maar een keer of 3 a 4 vlees/vis per week? Ik zou toch echt wel zorgen dat je elke dag vlees/vis eet bij je avondeten.

En probeer wat meer te varieren in beleg... ipv 6 eieren per dag ook een keer kaas/worst op brood of pindakaas of iets dergelijks.
Neem volle zuivel ipv mager en halfvol.

Denk ook eens ter variatie op brood aan krentebollen/mueslibollen, pittabrood, wraps oid. Eet ook makkelijk weg.
Maak een keer pannenkoeken. (of laat het bakken) en zorg dat er een stapeltje meer wordt gemaakt. Kan je ook opgerold koud eten en op school. Of als ontbijt.
Er zijn zoveel manieren om met variatie meer binnen te krijgen. Dus gewoon doorzetten.
 
Dat soort eenheden kunnen wel heel erg varieren... de ene opscheplepel is de andere niet. Schep je met een opscheplepel met een grote kop erop...
1 opschepel zegt dus niets over een goede hoeveelheid eten.
Sowieso zijn de hoeveelheden op het voedingscentrum niet gericht op mensen die aan willen komen. Dus ik zou zeker veel meer eten dan wat daar staat.
Maar dat terzijde... Schep flink op en kom je na een week niet aan dan doe je overal een opscheplepel bij of een boterham meer.

Maar je eet dus maar een keer of 3 a 4 vlees/vis per week? Ik zou toch echt wel zorgen dat je elke dag vlees/vis eet bij je avondeten.

En probeer wat meer te varieren in beleg... ipv 6 eieren per dag ook een keer kaas/worst op brood of pindakaas of iets dergelijks.
Neem volle zuivel ipv mager en halfvol.

Denk ook eens ter variatie op brood aan krentebollen/mueslibollen, pittabrood, wraps oid. Eet ook makkelijk weg.
Maak een keer pannenkoeken. (of laat het bakken) en zorg dat er een stapeltje meer wordt gemaakt. Kan je ook opgerold koud eten en op school. Of als ontbijt.
Er zijn zoveel manieren om met variatie meer binnen te krijgen. Dus gewoon doorzetten.

Groot gelijk. Zit helaas nog in de uitprobeer fase. Ik werk er zeker naartoe om dagelijks goed te eten! Thanks voor de tips
 
Ja me weegschaal liegt niet man haha. Ja vocht zou het groote deel aan liggen. Maar kwa voeding pak ik wat ik pakken kan. Ik weet niet of dat de bedoeling is zoals ik op die fotos heb staan. Ik zet er alles in wat ik eet.

Wat denk je van maaginhoud...
 
Vocht kan makkelijk 2 kilo op een dag schelen, zelfs veel meer als je veel hebt gegeten en dan vooral veel zout en suiker
 
Even een update. Ik weeg nu in de ochtend na het schijten en plassen tussen de 70 en 71. Dus je kan wel stellen dat ik flink ben aangekomen. Heb elke dag minimaal 2500kcal gegeten, en dat op een zo gezond mogelijke manier. Ik gym nog steeds thuis met mijn bankje en gewichten.
 
Blijven verhogen als je aan wil komen! Voor de rest goed bezig dacht ik zo.

Ben je een stuk vetter geworden of valt fat wel mee?
 
Maar ik wil ook aankomen. Ik ben blij als ik meer vet heb. Het gaat meer erom dat het niet gelijk als overtollig vet word opgeslagen bij de buik wanneer je het via een gezonde manier binnenkrijgt.

Bullshit.
 
8 kilo aangekomen in 2 maanden.. Laat ik het voorzichtig stellen: als de helft spiermassa is mag je in je handjes knijpen.
 
Sjongejonge, dit is weer een pareltje hoor :roflol:
Typisch gevalletje van 'Ik weet alles toch beter'
 
Back
Naar boven