Fitness Seller

Voeding check.

victrim

Novice
Waardering
0
Lengte
1m57
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hoi Allemaal. Tijdje geleden heb ik een voeding schema erop gezet, maar heb het iets aangepast. Als jullie nog dingen kunnen toevoegen of iets hoor k het graag. Ik heb momenteel net een 2,5 kilo bijgekomen wat niet echt het resultaat is wat ik graag wil halen.

Dus dit is het gene wat ik eet zo ongeveer op een dag, mijn doel is 3250 kcal, 72 vet, 203 eiw,447 koolhy.

Ik train 4 tot 5 x per week ongeveer 1 uur tot anderhalf uur met puur alleen krachttraining zonder cardio.
Ben 1,86, weeg momenteel 70 kilo en ben 21 jaar oud.

Bijlagen

Wat is nu precies jouw doelstelling? Cutten, bulken of gewoon... behouden?
Edit: Meal 1 heeft 66 Kcal, 2 sneden brood met 4 speculaas. Dat lijkt mij niet echt kloppen..

• Topic Starter Topic Starter
Wat is nu precies jouw doelstelling? Cutten, bulken of gewoon... behouden?
Edit: Meal 1 heeft 66 Kcal, 2 sneden brood met 4 speculaas. Dat lijkt mij niet echt kloppen..

Inderdaad mijn fout zal het zo aanpassen.

Mijn bedoeling is momenteel bulken voor bij te komen in gewicht en spier. Dus voornamelijk vet vrij. Me lichaamsbouw is erg dun dus daar wil ik vanaf.

Zo. Ik heb het even wat aangepast. Wat vinden jullie hiervan. Alleen het avond eten is verschillend

ImageUploadedByTapatalk1431906470.557079.jpg

ImageUploadedByTapatalk1431906485.415109.jpg

wat ik er van vind ...hmmmm vreemd.
je hebt ongeveer 2800 nodig, je doel in je schema is ruim 3200 en je schema bevat ruim 3900 .... bijna 4000 zelfs.

Is teveel voor dat beetje training. Ik zou flink wat lager beginnen en dan pas verhogen als het nodig is.

wat ik er van vind ...hmmmm vreemd.
je hebt ongeveer 2800 nodig, je doel in je schema is ruim 3200 en je schema bevat ruim 3900 .... bijna 4000 zelfs.

Is teveel voor dat beetje training. Ik zou flink wat lager beginnen en dan pas verhogen als het nodig is.

Tes te meer je eet tes te harder je gaat toch ? Dus ik wen liever hier aan en groei snel dan dat ik minder eet en ik groei minder snel. Sowieso is dit wat ik zo goed mogelijk aan probeer te houden. Whatever it takes toch

't is maar wat je doel is.

Ik moet ook groeien, maar wel alleen droge spiermassa en geen bagger door vet. Als je puur voor spiermassa groei gaat hoef je niet meer te eten dan je daadwerkelijk nodg hebt om goed te groeien. Alles wat je meer eet is meestal extra vetopslag.
4000cal kan goed zijn als je eigen gewicht en trainingen/activiteiten er ook naar zijn.

Ja maar ik eet nu ongeveer hetzelfde en kom totaal niet bij. Je ziet niks voor de spiegel en je ziet niks op de weegschaal. Dus dan moet ik het wel
Omhoog krikken of zie ik dit fout. Heb echt smalle bouw van mezelf namelijk.

hoeveel kreeg je nu binnen dan?

Normaal zou jij op jouw gewicht op 2800cal al aardig moeten kunnen groeien. Dus als je dan eventueel zou verhogen naar 3100 of 3200 zou je in theorie absoluut moeten groeien.

hoeveel kreeg je nu binnen dan?

Normaal zou jij op jouw gewicht op 2800cal al aardig moeten kunnen groeien. Dus als je dan eventueel zou verhogen naar 3100 of 3200 zou je in theorie absoluut moeten groeien.

Hetzelfde alleen maaltijd 4 niet dus een 634 kcal minder. Maar ik groei echt dus bijna niet.

Misschien eens andere dingen gaan eten?

Ik zie 1 keer wat kip van 150 en een broodje kipfilet en dat is het.
Gooi er anders eens 3 maaltijden in met rundvlees. 3x 150 á 200 gram.
En de ene keer met rijst, dan weer pasta dan weer aardappel.

En maaltijd 1 is bagger ...2 brood met 4 speculaas. Daar bouw je ook geen spiermassa mee.
Dan liever een flinke omelet met spek maken en als je geen spek durft dan met kipfilet.

Dan krijg je groeivoer binnen.

Misschien eens andere dingen gaan eten?

Ik zie 1 keer wat kip van 150 en een broodje kipfilet en dat is het.
Gooi er anders eens 3 maaltijden in met rundvlees. 3x 150 á 200 gram.
En de ene keer met rijst, dan weer pasta dan weer aardappel.

En maaltijd 1 is bagger ...2 brood met 4 speculaas. Daar bouw je ook geen spiermassa mee.
Dan liever een flinke omelet met spek maken en als je geen spek durft dan met kipfilet.

Dan krijg je groeivoer binnen.

Kijk hier heb ik wat aan. Zon informatie moet ik erbij hebben ben op goeie weg maar nog niet helemaal. Is maaltijd 4 met melk en 7 granen wel goed ?

Kijk hier heb ik wat aan. Zon informatie moet ik erbij hebben ben op goeie weg maar nog niet helemaal. Is maaltijd 4 met melk en 7 granen wel goed ?

7 granen is pap toch? Pap gooide ik vaak door m'n shakes om daar betere gainer van te maken.
Wordt alleen snel te dik als je dan teveel door je shake heen schept.

7 granen is pap toch? Pap gooide ik vaak door m'n shakes om daar betere gainer van te maken.
Wordt alleen snel te dik als je dan teveel door je shake heen schept.

Ja is inderdaad de 7 granen pap. Ik gooi die door 6 glazen melk van 100 ml heen en sla ze achterover. Is ook voldoende toch ? Althans voor mee te beginnen en op ten duur vervangen door rundvlees bijv.

ja hoor prima om mee te beginnen.
Alleen als je werkt of school hebt lastig om 6 glazen melk mee te nemen. Dan is een flinke bak rijst met rund makkelijker.

ja hoor prima om mee te beginnen.
Alleen als je werkt of school hebt lastig om 6 glazen melk mee te nemen. Dan is een flinke bak rijst met rund makkelijker.

True. Alleen is de melk weer goedkoper. En meestal lukt dat wel gelukkig

Terug
Naar boven