Fitness Seller

Voeding en train schema

hammerr7

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
89kg
Hallo.

Ik ben nu ongeveer een half jaar bezig met bodybuilding.
Ben van 84kilo naar 91 kilo,
Ben 1,94
18 jaar
Wat mij opvalt is dat me armen ( biceps/triceps ) vrij weinig tot niet groeien.
Hebben jullie wat tips ervoor om me aen nog extra te pakken?
En kwam voeding, zit de laatste tijd krap kwa geld.
Hebben jullie wat tips wat ik bv kan eten kwa wat op brood te doen,
Wat in de ochtend te eten etc

Dankje alvast voor de tips!

Mvg

Met een goed schema gebeurt het weinig dat de armen niet goed meegroeien. Hoe ziet je schema er uit dan?

Kan ook zijn dat je zelf het gevoel hebt dat ze niet goed groeien, dat gebeurt ook nogal eens.
Ik heb ook altijd het gevoel dat bepaalde spieren niet goed meekomen en dat anderen dan zeggen dat het wel meevalt.

Post je schema eens.

Qua eten. op brood: kip/ham/pindakaas/eieren/tonijn etc.
Je kan ook als maaltijd rijst met groente en vlees nemen. Is ook goedkoop als je slim inkoopt.

Ontbijt: havermout met melk/yoghurt/kaneel/cacao evt lepel pindakaas erdoor of schep eiwitten (als je die gebruikt). Snel makkelijk en goedkoop.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders buik

En kwa eet schema wil ik graag beginnen met een clean bulk.
En kwa groeien ja me borst is wel echt een stuk gegroeit me triceps mwaa is wel te zien en me biceps gewoon totaal niet.

wat is je armomtrek?

7 kilo in 6 maanden??

zal je biceps een triceps 2 keer per week trainen met je benen biceps en je schouders triceps ;)

Me arm omtrek is 31,5cm ( niet aangespannen )

zou je ook aangespannen kunnen noemen? daar valt iets meer over te zeggen. 31,5 lijkt me niet zo klein voor je stats hoor.

Mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders buik

En kwa eet schema wil ik graag beginnen met een clean bulk.
En kwa groeien ja me borst is wel echt een stuk gegroeit me triceps mwaa is wel te zien en me biceps gewoon totaal niet.

Misschien doe je het beter als je de biceps bij borst doet en triceps bij rug en/of eventueel op de vrijdag bij schouders nog wat biceps en triceps werk doen.

Ik zal straks even me biceps opmeten aangespannen

zou je ook aangespannen kunnen noemen? daar valt iets meer over te zeggen. 31,5 lijkt me niet zo klein voor je stats hoor.

Vind het anders redelijk klein bij mezelf en zit op 31. Kan iemand me vertelen of die 7 kilo in 6 maanden klopt want ik heb hier een paar keer gelezen dat de meeste heel blij moeten zijn met 10 kilo in een jaar?

Heb aantal downs gehad en teveel gegeten dus die 6 kilo is ook aardig wat vet + ik kom heel snel aan.

Terug
Naar boven