- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit al 23 jaar in het sport-en fitness vak en ik garandeer je dat nog geen 10% van de naturals ooit aan setjes (8x) met 160kg komen.
Hoe snel het in de eerste jaren ook gaat bijna iedereen struikelt op den duur rond de 120kg en hikt daar tegen zijn grens aan.
Ik zeg niet dat je het niet zult halen, maar dat je het haalt is bij lange na niet zeker.![]()
8x is ook wel andere koek, ik heb het over 1rm. Maar je hebt gelijk, het is wel een hoop, maar 14 jaar is wel erg lang voor 160kg.

jij binnen 3 jaar setjes met 160kg?160kg na 14 jaar vind ik persoonlijk nogal triest. Ik weet zeker dat ik dat binnen 3 jaar trainen kan als ik zo doorgaat.

160kg met echte setjes drukken is gewoon veelWees blij, mijn onderhoud zit met 3x pw trainen op 4000kcal.Ik weet een ding en dat is als ik onder de 1600Kcal duik dan vliegt mijn gewicht letterlijk omlaag... boven de 4000 Kcal vliegt mijn gewicht letterlijk omhoog....

8x is ook wel andere koek, ik heb het over 1rm. Maar je hebt gelijk, het is wel een hoop, maar 14 jaar is wel erg lang voor 160kg.
?8x is ook wel andere koek, ik heb het over 1rm. Maar je hebt gelijk, het is wel een hoop, maar 14 jaar is wel erg lang voor 160kg.