AndroidHealthClinic

Voeding na slin

Bezoekers in dit topic

Had dit topic al even niet meer opengedaan... ben er ondertussen al mee gestopt , niets voor mij die slin...!
 
Heb 1 maand uitgedaan. massa van vorige kuur idd een pak beter vast gehouden maar voor de rest zag ik niet zo'n enorm verschil.
heb maar 1x last gehad van hypo in de laatste week. kreeg toen geen hap binnen , alleen 2 blikjes cola...
Ben van plan het nog wel eens te proberen maar dan met test e.d bij !!
 
Heb 1 maand uitgedaan. massa van vorige kuur idd een pak beter vast gehouden maar voor de rest zag ik niet zo'n enorm verschil.
heb maar 1x last gehad van hypo in de laatste week. kreeg toen geen hap binnen , alleen 2 blikjes cola...
Ben van plan het nog wel eens te proberen maar dan met test e.d bij !!

Raar man. Iedereen die ik ken pakte de eerste keer echt veeeel massa waaronder ikzelf
 
Raar man. Iedereen die ik ken pakte de eerste keer echt veeeel massa waaronder ikzelf

Mischien omdat ik net gedaan had met men cycle en zonder test zat, dat het niet veel heeft gedaan ... zou het niet weten. binne een 2 maanden ofzo opnieuw proberen met test bij !
 
Mischien omdat ik net gedaan had met men cycle en zonder test zat, dat het niet veel heeft gedaan ... zou het niet weten. binne een 2 maanden ofzo opnieuw proberen met test bij !

Zou kunnen idd
 
Mij viel t ook tegen hoor, vond er weinig aan eigenlijk.
 
Jullie hebben gewoon diabetes man :P
 
Dit ben ik ook van plan .... ga binne enkele maanden men 1st bridge maken (komt log van). Ga dan nog eens slin probere in combinatie met test,deca e.d....
 
Back
Naar boven