Fitness Seller

Voeding tijdens en na kuur

Straas

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik ga binnenkort beginnen met een kuur dbol en test-e 500 met een kcal surplus van 500, naturel kom ik dan 0,5kg aan, en hoop dat dit tijdens de kuur 1kg wordt. Ik weet dat ik tijdens de kuur het aantal eiwitten omhoog moet gooien maar hoe zit het nou na de kuur? Moet ik dan gewoon op onderhoud eten en weer mijn naturel macro's aanhouden of ook na de kuur nog een verhoogde eiwitinname?

En hoe zit het precies met cutten? Ik hoor dat je nooit na een bulkkuur moet cutten omdat je dan veel massa weer verliest? Wanneer zou ik weer veilig kunnen cutten en moet ik dat dan ook weer met een kuur doen als ik zo veel mogelijk wil behouden? (Dus 4 maanden na mijn 1e)

Ik stel voor om tijdens je kuur je voeding aan te passen aan je gains. Bijvoorbeeld: je hebt een 12 weken schema en bent in de eerste 5 à 6 weken een X aantal kg bijgekomen, dit heeft dan ook je BMR verhoogd. Daarom dit tegen einde van de kuur nog wat hoger brengen om winst te optimaliseren.
Na de kuur is het ook belangrijk om minstens op onderhoud van je NIEUWE stats te eten. Dus weeral de berekening en dan goed hoog in eiwitten blijven zitten.

Leg mij eens uit hoe je met hetzelfde aantal kcal tijdens een kuur meer aan zou komen dan off en hoe ziet je pct eruit trouwens?
Uitgebreide antwoorden op de rest van je vragen vind je dmv gebruik van de zoekfunctie.

Terug
Naar boven