AndroidHealthClinic

voeding tijdens kuur

badeentje

Cool Novice
Waardering
45
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
halloo iedereen,

allereerst zal ik mezelf even voorstellen
ben ilias en ben 21 jaar oud.

Graag zou ik willen weten hoe het precies zit met je voeding tijdens een kuur?
naar mijn weten, wanneer je AAS gebruikt gaat ook je energie behoefte omhoog.

wanneer je je eigen onderhoud weet hoeveel kcal
moet je omhoog of omlaag tijdens een cutkuur?
( tijdens naturel cutten moet je natuurlijk onder je onderhoud
gaan zitten *tijdens AAS* lijkt me je onderhoud te verandere?)
en wat zouden de beste verhoudingen zijn?

vond dit wel een intressant onderwerp om uit te zoeken

graag jullie meningen/ bevindingen hierover :)

greeetsss

Zou gewoon 500 kcal boven onderhoud eten

• Topic Starter Topic Starter
is het gewoon een kwestie van je vvm aanhouden
of met aas komt er nog meer bij kijken?...

Eiwitten omhoog en carbs omhoog, vet max op 120 gr/dag.

Hebben jullie zijn post wel gelezen? Hij vraagt hoeveel hij omhoog moet gaan om tijdens een cut kuur op onderhoud te blijven :D

Tijdens een cutkuur ga je gewoon onder je onderhoud zitten, niet bezig houden met futiliteiten als gaan raden hoeveel je onderhoud omhoog is gegaan door hogere eiwitsynthese enzo.. Trouwens gaat je onderhoud wel écht omhoog of word dat gewoon weer nagepraat hier? ;)

Hebben jullie zijn post wel gelezen? Hij vraagt hoeveel hij omhoog moet gaan om tijdens een cut kuur op onderhoud te blijven :D

Tijdens een cutkuur ga je gewoon onder je onderhoud zitten, niet bezig houden met futiliteiten als gaan raden hoeveel je onderhoud omhoog is gegaan door hogere eiwitsynthese enzo.. Trouwens gaat je onderhoud wel écht omhoog of word dat gewoon weer nagepraat hier? ;)

yess okee dus AAS wel of niet
gewoon je onderhoud als richtlijn gebruiken net zoals je
naturel zou doen?

tijdens de kuur lijkt het me dat het omhoog gaat ( je onderhoud)
weet niet natuurlijk niet zeker..
en krijg ook niet zulke duidelijke antwoorden helaas.....

Idd gewoon je standaard onderhoud aanhouden, als je wilt cutten moet je daar toch onderzitten. Gaat het cutten niet goed/snel genoeg verlaag dan gewoon nog wat meer in Kcals

haha echt slechtste antwoorden ooit,

ik vroeg de vraag ook al en kreeg maar 1 antwoord. volgens mij doet men hier maar wat als het om voeding gaat icm AAS ???

Begin als je wilt cutten in een kuur eerst eens op onderhoudsbehoefte.
Je zal snel merken dat je dan te laag zit, mits de training ook goed is natuurlijk, om echt flink te groeien. Je zal dus nog wel wat massa opbouwen en je bf% moet in principe dalen.
Je kan vanuit onderhoudsbehoefte prima bekijken of je moet gaan verhogen of verlagen.

Als de spiermassa groeit groeit ook de basis behoefte mee dus zal je sowieso snel al op tekorten komen en onder je onderhoud.

en hoe doen jullie dat dan met koolhydraten tijdens kuren? want enige manier hoe ik goed cut is door te carb cycelen met 100/150/200 carbs

is dat dan weer te weinig?

haha echt slechtste antwoorden ooit,

ik vroeg de vraag ook al en kreeg maar 1 antwoord. volgens mij doet men hier maar wat als het om voeding gaat icm AAS ???

Misschien omdat het voor iedereen anders is?
Je moet gewoon voor jezelf uitzoeken wat werkt.

Wat zijn dit nou allemaal voor vragen de laatste tijd???????

Begin als je wilt cutten in een kuur eerst eens op onderhoudsbehoefte.
Je zal snel merken dat je dan te laag zit, mits de training ook goed is natuurlijk, om echt flink te groeien. Je zal dus nog wel wat massa opbouwen en je bf% moet in principe dalen.
Je kan vanuit onderhoudsbehoefte prima bekijken of je moet gaan verhogen of verlagen.
?????????

Je gaat op onderhoud geen massa pakken hoor, is dat toch zo was je berekening gewoon fout. En als je wilt cutten ga je snel merken dat je te laag zit om goed massa op te bouwen EN je BF te doen dalen? I don't even...

P.S. ik heb het hier niet over recompen natuurlijk

als je voeding op orde is hoef je helemaal niks aan te passen als je gaat kuren. uitspraken als dat je opeens 4g/kg eiwit in je mik moet stoppen zijn ook allang ontkracht, laatst nog een topic over geweest. hoewel sommigen erbij zweren dat het goed voor hun werkt, oké.

2-2,5g/kg E
min 1g/kg V
rest KH. Prima zo

Als je in je laatste natty maand bij wijze van netjes 0,8kg (ik noem maar wat) aangekomen bent, waarom zou je dan opeens 500 cals erop klappen als je on gaat ??? that kind of gains vermijd je liever denk ik.

als je voeding op orde is hoef je helemaal niks aan te passen als je gaat kuren. uitspraken als dat je opeens 4g/kg eiwit in je mik moet stoppen zijn ook allang ontkracht, laatst nog een topic over geweest. hoewel sommigen erbij zweren dat het goed voor hun werkt, oké.

2-2,5g/kg E
min 1g/kg V
rest KH. Prima zo

Als je in je laatste natty maand bij wijze van netjes 0,8kg (ik noem maar wat) aangekomen bent, waarom zou je dan opeens 500 cals erop klappen als je on gaat ??? that kind of gains vermijd je liever denk ik.

Verbranding gaat omhoog

Dat is zoiets daar hoef je jezelf niet druk om te maken denk ik. Alsof door de verhoogde eiwitsynthese je onderhoud opeens met 200, laat staan 500 calorieen stijgt.

Wat ik me afvraag, stijgt je onderhoud überhaupt wel? Als iemand bronnen heeft?

Als het daardoor al ietwat stijgt, zie zin 2.

conclusie :

wel of geen AAS
gewoon van je eigen onderhoud uitgaan en verder uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.

bedankt iedereen voor de antwoorden!

Terug
Naar boven