Fitness Seller

voeding tijdens kuur

ik denk dat hij niks hoeft aan te passen aan als hij wil cutten, de AAS geeft al de extra vetverbranding mee. Als je te laag gaat zitten met de verkeerde compounds kom je er ook niet vrolijk uit

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat hij niks hoeft aan te passen aan als hij wil cutten, de AAS geeft al de extra vetverbranding mee. Als je te laag gaat zitten met de verkeerde compounds kom je er ook niet vrolijk uit

yeshh zo'n gedachte had ik ook.. natuurlijk AAS verbrand geen vet maar dankzij een kuur wil je lichaam wel extra graag spiermassa bouwen lijkt me :)
maarja niet iedereen is dit met me eens, meningen verschillen
en dat maakt dit onderwerp vind ik eigelijk ook wel intressant:D

heb je plannen een cutkuur in te lassen dan? Als het je eerste zou worden zou ik natty een procent of 4 proberen te droppen endan lekker bouwen je eerste Cycle!

heb je plannen een cutkuur in te lassen dan? Als het je eerste zou worden zou ik natty een procent of 4 proberen te droppen endan lekker bouwen je eerste Cycle!

yess ben momenteel ook al bezig met vp te laten droppen
eerlijk is eerlijk gaat wel goed al 2% kwijt en ook beetje vocht weg:D

Goed bezig, lijkt me niets beter om vanuit een goede uitgangspositie (procent of 8-11) te gaan juicen, zodat je de max eruit kan halen zonder bang te zijn dat je te vet gaat worden.

Goed bezig, lijkt me niets beter om vanuit een goede uitgangspositie (procent of 8-11) te gaan juicen, zodat je de max eruit kan halen zonder bang te zijn dat je te vet gaat worden.

yess zelfde gedacht had ik, minder kans op gyno ( ligt natuurlijk ook aan voeding ) en minder vp is natuurlijk meer uit je kuur halen.
doel staat op 10% maar minder is altijd beter :D

enige nadeel is wel je ziet jezelf wel droger worden, maar dus ook minder vol wat beetje jammer is.. maarja geduld is een schone zaak :D

Low test high tren (250/600)mg, en op onderhoud gaan eten. Werkt prima bij mij.

Als je nooit gekuurd heb zou ik natty vp droppen endan bulk Cycle, anders is zoiets als nickT zegt wel een lekkere optie.

Terug
Naar boven