Fitness Seller

voeding tijdens ziek zijn

henkyjonge

Cool Novice
Waardering
2
ik probeer zo snel mogelijk weer te genezen. slapen helpt het beste bij mij. maar wat voor voeding kan het versnellen? gezonde voedsel weet ik wel maar is er iets specifieks?

ik probeer zo snel mogelijk weer te genezen. slapen helpt het beste bij mij. maar wat voor voeding kan het versnellen? gezonde voedsel weet ik wel maar is er iets specifieks?

Veel eten, wanneer je ziek bent verbruikt je lichaam veel meer energie dan normaal, dus meer eten is dan ook een vereiste.

Vloeibaar voedsel voornamelijk, gooi wat liters vla/havermoutpap/soep naar binnen.

Suc6!

gewoon een griepje of zo neem ik aan ?
Gewoon gezond eten, veel drinken

Ikzelf zou niet veel meer eten dan normaal, dat lukt mij toch al niet als ik ziek ben.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een griepje of zo neem ik aan ?
Gewoon gezond eten, veel drinken

Ikzelf zou niet veel meer eten dan normaal, dat lukt mij toch al niet als ik ziek ben.

Nee best zware griep. Ik kon gister niet eens staan. En ja ik heb hierdoor niet zo'n honger dus het zal wel moeilijk zijn.

Ben alweer zowat beter. Ging lekker snel : )

alleen nog niet helemaal 100%. Is het een slecht idee om nu nog te trainen? Ik zou het wel kunnen opzich.

ik heb wel veel energie iig dus ik doe het gewoon. wel vaag want eergister ging het zo slecht dat ik niet eens kon staan. gewoon hele dag in bed en veel eten en drinken.

Terug
Naar boven