XXL Nutrition

Voeding + trainingsschema

rmv

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Aangezien ik me ook af begon te vragen of ik wel genoeg at post ik hier maar is me schema's. Aub opbouwende kritiek, gezeik heb ik niks aan.

Voedingsschema:
Ochtend:
2 bruine boterhammen met vlees(Kip/filet American(70% biefstuk en 10% eigeel) – 235 kcal
Halve liter volle melk - 310 kcal
Banaan – 125 kcal

Middag:
1 bruine boterham met kaas en banaan – 265 kcal
3 bruine boterhammen met vlees(zie bovenstaande) – 345 kcal
Halve liter volle melk – 310 kcal

Avond:
Aardappels(200 gram), vlees (300 gram) en groenten(200 gram) - 740 kcal
Sinasappelsap -130 kcal
Fruit -120 kcal
Kwark(volle) halve liter - 655 kcal

Voor trainen:
250 ml volle melk plus 2 scoops whey - 270 kcal
3 scheppen BSN No explode - kcal?

Na trainen:
250 ml volle melk plus 2 scoops whey - 270 kcal
Banaan – 125 kcal

Totaal kcal: 3850 * aangezien ik het van bepaalde producten niet precies weet.
(aanvullen met weight gainer?)
Maandag: Borst, triceps en buik.
Dinsdag: Benen en lichte cardio.
Woensdag: Rug, biceps en buik.
Donderdag: Rust.
Vrijdag: Borst, triceps en buik
Zaterdag: Benen en lichte cardio.
Zondag Rug, biceps en buik.

Maandag dan weer rust en dan vanaf dinsdag loop ik bovenstaande schema weer af schuift gewoon elke keer een dag op.

Waar mijn twijfels voor al liggen is het aantal rustdagen. Ik weet niet of ik mijn been-oefeningen kan combineren met andere trainingsdagen.

Alvast bedankt voor de adviezen.

Laatst bewerkt:
klopt geen hol van je eten. Veel te weinig en niet kwalitief niet goed. Lees de voeding stickies in het subforum voeding... tips geven heeft nu nog geen zin, je moet zelf eerst wat kennis hebben voor we je verder kunnen helpen.

Over je training ben ik ook niet echt te spreken. Denk dat er te weinig rust in zit. Hoe lang train je al? Als je een beginner bent raad ik je fullbody ( rippetoe of iets dergelijks ) aan ipv een split. ook hier -->lees de stickies over training

succes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
klopt geen hol van je eten. Veel te weinig en niet kwalitief niet goed. Lees de voeding stickies in het subforum voeding... tips geven heeft nu nog geen zin, je moet zelf eerst wat kennis hebben voor we je verder kunnen helpen.

Over je training ben ik ook niet echt te spreken. Denk dat er te weinig rust in zit. Hoe lang train je al? Als je een beginner bent raad ik je fullbody ( rippetoe of iets dergelijks ) aan ipv een split. ook hier -->lees de stickies over training

succes

Voorheen deed ik de been oefeningen tegelijk met borst/triceps en rug/biceps dagen. Niet een bepaalde reden waarom dit is veranderd meer uit luiheid ben ik bang:o. Ik zal even de stickies gaan bekijken!

Meer granen/noten, meer vlees(varieteit)/meer fruit. 6x eten per dag.
Thanks voor het advies baksteen. Stickies waren erg handig.

Ik train trouwens al twee jaar, verplicht vanwege andere sport activiteiten.
Nu wil ik me meer op massa richten dan krachtuithoudingsvermogen.

je eet te weinig en traint te veel. je moet zowiezo rustdagen hebben, je spieren moeten ook tijd hebben om te groeien. in plaats van iedere dag trainen, kun je beter 4x in de week trainen. verder gewoon stickies doornemen en dan ben je al een heel eind

Maandag: Borst, triceps, buik en lichte cardio.
Dinsdag: Rust.
Woensdag: Rug, biceps en buik en benen.
Donderdag: Rust.
Vrijdag: Borst, triceps, buik en lichte cardio.
Zaterdag: Rust.
Zondag Rug, biceps, buik en benen.

Ik had dit in gedachte wat waarschijnlijk ook beter is.

Om mijn maaltijden naar 6x per dag op te schroeven vraag ik me af of het ook goed is om tussen ontbijt en middag eten/middag eten en avond eten/na avond eten een weight gainer shake te nemen? Komt er dan op neer dat ik 6x per dag een maaltijd consumeer?

je trainings schema vind ik nog steeds niet goed. Nog steeds te weinig rust.
En ja, 6 maaltijden per dag is goed, maar het gaat erom WAT je eet he. Een weightgainer kan, maar vast voedsel is beter en goedkoper.

je trainings schema vind ik nog steeds niet goed. Nog steeds te weinig rust.
En ja, 6 maaltijden per dag is goed, maar het gaat erom WAT je eet he. Een weightgainer kan, maar vast voedsel is beter en goedkoper.

Het is ongetwijfeld beter maar scheelt het heel veel? Ik hoopte dat het met de weight gainer shake van Raw Iron wel kon(5kg $60,-). Heb weinig tijd om tussendoor te eten dus een shake zou een perfecte uitkomst zijn.

Maar heb nu om de dag een rust dag, hoe zou jij het dan liever zien?

Laatst bewerkt:
ff en toe een weightgainer shake is natuurlijk geen probleem. Zorg wel dat je een goede kiest waar niet teveel suikers inzitten. En ik zou het toch tot een minimum proberen te beperken, je kan toch wel wat boterhammetjes gauw naar binnen werken?
Voorbeeld trainings schema:
ma: borst/triceps
di: benen+buik
wo:rust
do:rug+biceps
vrij:schouders+buik+kuiten
za:rust
zo:rust

Lees je nog wat in over trainings schemas, het is uiteraard ook belangrijk welke oefeningen je doet

je neemt 3 scheppen no xlplode??

ik ben 16 kilo zwaarder als jouw en ik neem 2 en dat is genoeg!

waarom heb je er geen celmass bij genomen btw?

en probeer om de 2 uur te eten dit zou je miss kunne opvullen met een gainer als het niet uitkomt

je neemt 3 scheppen no xlplode??

ik ben 16 kilo zwaarder als jouw en ik neem 2 en dat is genoeg!

waarom heb je er geen celmass bij genomen btw?

en probeer om de 2 uur te eten dit zou je miss kunne opvullen met een gainer als het niet uitkomt

Ik weet niet hoelang je al bezig bent met no explode? Ik zit bijna aan het einde van me kuur nog 2 weken en ik moet weer stoppen. Hierdoor heb ik hogere tolerantie en voel ik anders minder.

2e keer nu in de 2e week vorige x 8 weken maar 3 scheppen..blijf het veel vinden

Mwauh het zijn niet van die scoops met nog een berg je er bovenop hoor. Gewoon pcies de maatschepje afgetopt. Weet niet hoe jij dat doet?

pak sowieso nog celmass dr naast dus kunnen niet echt vergelijken denk ik

Muah de scoops zijn allemaal afgetopt dus kom neer op 2/2.5 scoops als er bij jouw een bergje bovenop zit:D.

klopt;)

Cellmass al besteld:) vraag me alleen af of er een grootverschil is met andere creatine?

Vb. Creatine Monohydraat 100% zuiver

@ Baksteen. Ik train nu mijn schouders gezamelijk met andere rug oefeningen. In welk opzicht is het beter om dit te splitsen? Is het een probleem als ik wel een keer extra bankdruk? Beetje wedstrijdje met een maat van me zit nu op de 100kg(x6) en wil richting de 120 weet niet of dat met 1x trainen per week gaat lukken.

Waarom volle melk? zitten minder eiwitten en meer vetten in dan in half volle melk.........

Waarom volle melk? zitten minder eiwitten en meer vetten in dan in half volle melk.........

Van jongs af aan altijd gedronken vind halfvolle melk maar nergens naar smaken. Is het zoeen drama? En in volle melk zit wel meer vet maar ook meer eiwitten:eek:

Van jongs af aan altijd gedronken vind halfvolle melk maar nergens naar smaken. Is het zoeen drama? En in volle melk zit wel meer vet maar ook meer eiwitten:eek:

Correctie het scheelt dus inderdaad niks. In de koelkast stond zowel halfvolle en boerenland melk(denk dat dat vollemelk is). Eiwit gehalte is gelijk. Dan maar over op halfvolle melk:o.

Terug
Naar boven