YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Als ik elke dag rond de 2900 Kcal binnenkrijg (voedingsschema) heb ik het gevoel dat mijn vetpercentage stijgt. Op een dag dat ik train (ma/woe/vrij/za) vind ik het erg lekker om veel te vreten want dan zit ik lekker vol en is het energie niveau mooi op peil. Ook voor het slapen wil ik gerust 500/750 gram kwark pakken met banaan en cashew. Als ik dan ga slapen dan "voelt" het ook echt alsof ik groei.
Als ik ditzelfde eet op donderdag dan lijkt het meer alsof ik mijn pens groter maak dan dat er spiermassa mee wordt aangemaakt.
Mijn vraag is eigenlijk; Wanneer groeien je spieren het meest? Is dit de nacht nadat je hebt getraind of is dit ook nog de volgende dag?
En groei je bijvoorbeeld die nacht 80% en die dag daarna maar 20% van de totale groei dan weet ik dus dat mijn voeding op een donderdag echt wel minder mag, en dat de kwark (op een trainingsdag) voor het slapen gaan wél behoorlijk moet zijn!
Bvd
Als ik ditzelfde eet op donderdag dan lijkt het meer alsof ik mijn pens groter maak dan dat er spiermassa mee wordt aangemaakt.
Mijn vraag is eigenlijk; Wanneer groeien je spieren het meest? Is dit de nacht nadat je hebt getraind of is dit ook nog de volgende dag?
En groei je bijvoorbeeld die nacht 80% en die dag daarna maar 20% van de totale groei dan weet ik dus dat mijn voeding op een donderdag echt wel minder mag, en dat de kwark (op een trainingsdag) voor het slapen gaan wél behoorlijk moet zijn!
Bvd

, mensen die kunnen helpen?