AndroidHealthClinic

Voeding

Timon16

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Beste mensen,

Ik heb een vraag over mijn voeding ik ben op mijn 15e gaan fitnessen niet zo heel sirieus. ben nu 16 maar nu wil ik echt er voor gaan ik wil ook shakes gaan gebruiken :D maar weet niet welke het beste is voor mij ????
Ik wil graag spiermassa opbouwen ik ben niet de dikste namelijk heb wel 13% aan vetpercentage en ben 1,75m en weeg 70kg welke shake raden jullie mij aan? ik ga 5 dagen per week fitnessen en heb een apart shema voor spiermassa aangevraagt. En hoeveel maaltijden moet ik per dag kan iemand mij helpen? :D

Greeetzz Timon.

ja...
sticky's
geen shakes bestellen voor je je voeding goed hebt. niet eens op een supplement site durven komen!

Eet om de 2-3 uur. ruim in carbs en voldoende eiwitten. je kunt weiproteine nemen, id ochtend en rondom je training

Stickies lezen,
oppassen dat je als beginner niet overtraint raakt aangezien je 5 dagen p week wil trainen.
Rust is 1 van de 3.
Dan komen we aan op nr 2 en dat is je voeding.Zorg eerst dat je een goed voedingsschema hebt voordat je aan shakes begint, anders heeft het totaal geen zin.

Gewoon 4 porties 100 gram rijst + 100 gram kip tussen je ontbijt (brinta en whey) en avondeten, 's avonds nog 500 gram kwark naar binnen emn groeien zal je;)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Al bedankt voor jullie reactie's echt bedankt :D
Over het rusten dat gaat wel ik heb een aangepast schema maar hoe kan ik nou het beste dan een voeding schema bij elkaar stellen heb wel op andere forums gelezen maar kom er niet echt uit ???

Gr Timon.:D

gewoon de hele dag rijst met kip. 's ochtens ontbijtgranen met je eiwitten. voor het slapen een bak kwark.
Het belangrijkste is dat je je dieet vol kan houden dus kies produkten die je lekker vindt

Terug
Naar boven