AndroidHealthClinic

Voedingsbehoeften kuur

Qtime

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Wat is nu eigenlijk de voedingsbehoeften tijdens je kuur? Zit hier verschil in tussen een anavar only kuur en een test stack kuur?

Ik lees wel in de faq bepaalde dingen maar niet echt duidelijk onderbouwd. Waarom vergt je lichaam zoveel meer kcal?

Ik lees dat mensen kilo's vvm aanzetten en een paar procent zakken in vet. Is dit omdat hun totaal aantal vvm stijgt? En dus automatisch vetpercentage relatief gezien zakt? Of verliest men echt vet?

Kan me moeilijk voorstellen op een anavar kuur 4000-5000 kcal te eten en nog vet te verliezen.

Eiwitten moeten hoog, dat snap ik. Iemand die hier wat concreets over kan zeggen? Of literatuur?

thx :)

Je lichaam gaat beter met voedingstoffen om tijdens een kuur. De eiwit synythese wordt hoger en je kan dus meer ewitten gebruiken (en dus kcal in algemeen) om spieren aan te maken.
Je verbranding wordt inderdaad hoger tijdens een kuur. Check voor de grap eens je rust hartslag voor en tijdens de kuur.
Mijne is bijvoorbeeld 70 normaal en tijdens een kuur 100.

Middelen als tren en anavar zouden sneller je vet doen verbranden, maar ik werkelijk geen idee waarom.
Ik merk vooral bij tren dat als ik op onderhoud of iets hoger zit met kcal dat ik flink massa gain en tegelijkertijd droger word.

Zoals Langeman al heeft gezegt je neemt veel meer op aas zijn over het algemeen gewoon eiwitspaarders zo word vaak beweerd.Middelen als trenbolone kunne je laten gainen en droger laten worden de werking en het hoe of wat weet ik ook niet.Wel is raadzaam om de test bij elke kuur te doen zonder test geen spier heel simpel.Vandaar dat met een test-only kuur het goed gaat en een tren-only kuur riscant zou kunnen zijn.

Terug
Naar boven