Jecoma
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Hey gasten,
ik ben Cody, 16jaar en PT al 2.5 jaar (eerste jaar sportspecifiek, 2de jaar bulk + 0.5jrtje explosiekracht)
Na een tijdje gebulkt te hebben zit ik nu op 81kg met 1.81m 15%/16% ong.
Nu moet ik ivm Judo (al 11jaar bezig) een stuk leaner komen (max 81 kg) dus dacht ik een serieus eind te cutten, tot 74kg ong. zal dan ong 11% zitten. En daarna te cleanbulken. Momenteel train ik een 3daysplit met
Maandag : Judo
Dinsdag: Schouders + Rug
Woensdag: Judo
Donderdag: Rust
Vrijdag: Borst+Tri+Bi
Zaterdag: Judo
Zondag: Benen
AUB geen comments over overtraining, ik ben dit al jaren gewoon en heb nooit problemen gehad.
Ik heb geen domme verwachtingen ivm tijd ofzo.
Hier me voedingsschema (in bijlage)
Ik heb gemerkt dat ik snel gewicht (en massa) aanzet maar moeilijker afval, dus volgens sommmigen zal dit veel te weinig Kcal zijn maar ik merk dat 2600 mijn BMR ongeveer is. Dus ik zet in op 2600 en als ik merk dat het te snel gaat u ik wat mijn kcal zodat ik ze terug kan droppen als ik op een plateau kom. (Traag metabolisme)
Middagmaaltje zal ongeveer 800kcal zijn (kip+ groenten bv.)
Sorry voor de WOT
ik ben Cody, 16jaar en PT al 2.5 jaar (eerste jaar sportspecifiek, 2de jaar bulk + 0.5jrtje explosiekracht)
Na een tijdje gebulkt te hebben zit ik nu op 81kg met 1.81m 15%/16% ong.
Nu moet ik ivm Judo (al 11jaar bezig) een stuk leaner komen (max 81 kg) dus dacht ik een serieus eind te cutten, tot 74kg ong. zal dan ong 11% zitten. En daarna te cleanbulken. Momenteel train ik een 3daysplit met
Maandag : Judo
Dinsdag: Schouders + Rug
Woensdag: Judo
Donderdag: Rust
Vrijdag: Borst+Tri+Bi
Zaterdag: Judo
Zondag: Benen
AUB geen comments over overtraining, ik ben dit al jaren gewoon en heb nooit problemen gehad.
Ik heb geen domme verwachtingen ivm tijd ofzo.
Hier me voedingsschema (in bijlage)
Ik heb gemerkt dat ik snel gewicht (en massa) aanzet maar moeilijker afval, dus volgens sommmigen zal dit veel te weinig Kcal zijn maar ik merk dat 2600 mijn BMR ongeveer is. Dus ik zet in op 2600 en als ik merk dat het te snel gaat u ik wat mijn kcal zodat ik ze terug kan droppen als ik op een plateau kom. (Traag metabolisme)
Middagmaaltje zal ongeveer 800kcal zijn (kip+ groenten bv.)
Sorry voor de WOT