Fitness Seller

Voedingschema goed of niet goed ?

Jahjah21

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Ik vroeg mij af of het voedingsschema wat ik nu volg
Goed is of dat er voeding toegevoegd kan worden of afgehaald kan worden.

Mijn lichaamstype is ectomorph.
En heb me hele leven al moeite met aankomen.

Meal 1 : serieus mass 1 scoop & 1 scoop whey protein = E:47,8. K:127,8 C:736
Meal 2 : 2sneden bruin brood met nutella en een banaan = E:6,9 K:69,2 C:412
Meal 3 : 4sneden bruin brood met 2 plakken jong belegen en 56g brie = E: 44 K:44 C:642
Meal 4: 2sneden bruin brood met nutella en een banaan = E:9,6 K:69,2 C:457
Pre workout : 1scoop serious mass en 1scoop whey = E:47.8 K: 127.8 C:736
Meal 5 : wat de pot schaft meestal gek. Aarde. Met groente en stukje vlees gem = E:30g K:70 C:500
Voor het slapen : 1scoop serious mass 1scoop whey = E47.8 K:127,8 C:736

Totaal macro's = E: 230 K:600 C:4000

Dit is wat ik ongeveer eet op een dag meestal zit ik rond de 3500 calorien 500kh en 200 eiwitten

Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.

Ps: de vele shakes is omdat ik vrij weinig tijd heb om te eten want ik werk fulltime

Laatst bewerkt:
kan me niet voorstellen dat er in 2 boterhammetjes 70g koolhydraten zitten.

Ik weet niet hoe het voor jou is om aan meal prep te doen maar ik zou zelf meer afwisseling erin willen door bijvoorbeeld je lunch ook te vervangen door een volledige maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe het voor jou is om aan meal prep te doen maar ik zou zelf meer afwisseling erin willen door bijvoorbeeld je lunch ook te vervangen door een volledige maaltijd.

Ik heb dat een tijdje geleden ook geprobeerd om bij de lunch een maaltijd te eten,
Maar wat ik dan pers. Krijg is dat ik dan als ik in de avond thuis warm ga eten dan heb ik daar dus totaal geen trek in.

En voor de rest heb ik niet echt problemen(nog) met elke keer hetzelfde te eten

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

vind ik het nog aardig veel, zal wel kunne kloppen maar zou zelf de nutella er sws uit halen en vervangen door wat anders.

Okee,

Door wat zou jij de nutella vervangen?

vleesbeleg, pindakaas. iig iets wat niet bestaat uit suiker. denk dat als je met jou stats 4000kcal gaat eten je vet gaat worden. vooral als deels suiker is. (dunno exact wat er in de mass gainer zit maar is vaak suiker)

Terug
Naar boven