Daanvv
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo,
Ik heb vandaag mijn voedingsschemain elkaar gezet. Zie daarvoor de bijlage. Mijn doel is om gewicht te verliezen maar ook spieren op te bouwen. Ik hoef erg niet breed te worden, liever eerst mijn gewicht kwijt. Ik snap trouwens ook dat je niet zomaar enorm breed wordt.
Mijn vragen waren of ik ten eerste genoeg eet en of de verhoudingen vet/eiwit/koolhydraten goed zijn en of ik nog wat mis.
Ik drink alleen water zo een 2,5 liter per dag. Ook probeer ik ongeveer 3 keer per week vis te eten bijvoorbeeld zalm makreel of gambas.
Naast mijn voeding neem ik de volgende supplementen:
-Creatine (5 gram nuchtere maag)
-Dexaprine (nuchtere maag)
-Multivitamine (na ontbijt)
-Vitamine b complex (voor trainen)
-Vitamine c 1000mg (om de dag voor slapen)
-Vitamine d3 (voor het slapen)
- Vitamine e (voor het slapen om de dag)
- Visolie (na ontbijt en voor slapen gaan)
Alvast bedankt, als ik iets niet erbij heb gezet graag zeggen!
Ik heb vandaag mijn voedingsschemain elkaar gezet. Zie daarvoor de bijlage. Mijn doel is om gewicht te verliezen maar ook spieren op te bouwen. Ik hoef erg niet breed te worden, liever eerst mijn gewicht kwijt. Ik snap trouwens ook dat je niet zomaar enorm breed wordt.
Mijn vragen waren of ik ten eerste genoeg eet en of de verhoudingen vet/eiwit/koolhydraten goed zijn en of ik nog wat mis.
Ik drink alleen water zo een 2,5 liter per dag. Ook probeer ik ongeveer 3 keer per week vis te eten bijvoorbeeld zalm makreel of gambas.
Naast mijn voeding neem ik de volgende supplementen:
-Creatine (5 gram nuchtere maag)
-Dexaprine (nuchtere maag)
-Multivitamine (na ontbijt)
-Vitamine b complex (voor trainen)
-Vitamine c 1000mg (om de dag voor slapen)
-Vitamine d3 (voor het slapen)
- Vitamine e (voor het slapen om de dag)
- Visolie (na ontbijt en voor slapen gaan)
Alvast bedankt, als ik iets niet erbij heb gezet graag zeggen!