MuscleMeat

Voedingschema mis ik wat?

Daanvv

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik heb vandaag mijn voedingsschemain elkaar gezet. Zie daarvoor de bijlage. Mijn doel is om gewicht te verliezen maar ook spieren op te bouwen. Ik hoef erg niet breed te worden, liever eerst mijn gewicht kwijt. Ik snap trouwens ook dat je niet zomaar enorm breed wordt.

Mijn vragen waren of ik ten eerste genoeg eet en of de verhoudingen vet/eiwit/koolhydraten goed zijn en of ik nog wat mis.

Ik drink alleen water zo een 2,5 liter per dag. Ook probeer ik ongeveer 3 keer per week vis te eten bijvoorbeeld zalm makreel of gambas.

Naast mijn voeding neem ik de volgende supplementen:

-Creatine (5 gram nuchtere maag)
-Dexaprine (nuchtere maag)
-Multivitamine (na ontbijt)
-Vitamine b complex (voor trainen)
-Vitamine c 1000mg (om de dag voor slapen)
-Vitamine d3 (voor het slapen)
- Vitamine e (voor het slapen om de dag)
- Visolie (na ontbijt en voor slapen gaan)

Alvast bedankt, als ik iets niet erbij heb gezet graag zeggen!

Bijlagen

Je bent vergeten om je calorie behoefte erbij te zetten en hoevaak je sport.
Ervan uitgaande dat je 3x per week aan krachttraining doet is je onderhoud ongeveer 2900kcal.
Om te cutten (afvallen) zou je dus zo'n 2400 moeten eten.
Simply put: Je eet te weinig
Probeer ongeveer 150 tot 175g eiwitten te eten (zit goed bij jou) 2 tot 2,5g per kilogram lichaamsgewicht
Ongeveer 75 tot 100g vetten (zit veel te laag bij jou) ongeveer 1g per kilogram lichaamsgewicht.
De rest koolhydraten

Tip:
Neem een handje noten bij de kwark om 24:00.
banaan van 11:00 kun je beter bij je ontbijt nemen en dan om 11:00 een volkoren boterham met pindakaas ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent vergeten om je calorie behoefte erbij te zetten en hoevaak je sport.
Ervan uitgaande dat je 3x per week aan krachttraining doet is je onderhoud ongeveer 2900kcal.
Om te cutten (afvallen) zou je dus zo'n 2400 moeten eten.
Simply put: Je eet te weinig
Probeer ongeveer 150 tot 175g eiwitten te eten (zit goed bij jou) 2 tot 2,5g per kilogram lichaamsgewicht
Ongeveer 75 tot 100g vetten (zit veel te laag bij jou) ongeveer 1g per kilogram lichaamsgewicht.
De rest koolhydraten

Tip:
Neem een handje noten bij de kwark om 24:00.
banaan van 11:00 kun je beter bij je ontbijt nemen en dan om 11:00 een volkoren boterham met pindakaas ofzo.

Bedankt! Ik sport 4 keer per week kracht training. Vooral na trainen merk ik wel dat ik veel honger heb eiwitshake alleen helpt dan niet echt. Bedankt voor de tips ik ga ze opvolgen.

Terug
Naar boven