AndroidHealthClinic

voedingschema op school!!!

hardpro123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
hi,

ik ben bezig met een voedingsschema te maken maar omdat ik op school (4de middelbaar) zit is het niet altijd makkelijk,
daar heb ik de vraag wat kan ik makkelijk meedoen naar school om smidags te eten? en voor tijdens de gewone speeltijden?

greetz

Brood met flink wat beleg erop, of een bakje rijst met kip maar dat moet je maar net willen. Zul je wel wat rare blikken mee krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Brood met flink wat beleg erop, of een bakje rijst met kip maar dat moet je maar net willen. Zul je wel wat rare blikken mee krijgen.

welk beleg stel je dan voor? ik veronderstel kippenwit, maar wat nog? ik ga niet het hele jaar door kippenwit zitte vreeten in 's middags xD

Zelf heb ik voor de kleine pauze (11.00) 200 gram gegrilde kip (koud), en in de grote pauze (13.00) 3 dubbele boterhammen met kaas/kipfilet/pindakaas.

Werkt goed op school, alleen zal je vanwege de kip wat rare blikken krijgen, maar na een paar dagen gaat dat over en wilt iedereen proeven :D

ik zou brood met kipfilet mee naar school nemen.
of idd wat rijst of een bakje tonijn, maar dat zal wel vreemd klinken bij de andere (daar moet je maling aan hebben)

Terug
Naar boven